†18†

161 20 1
                                    

Pov Jungkook

Noaptea a trecut repede, fapt ce mă miră pentru că eu noapte abia adorm și dacă dorm simt că noaptea nu se mai termina.

Când am deschis ochii am văzut chipul angelic a lui Tae cum stătea lipit de pieptul meu, simțeam cu respirația lui calda face contact cu pielea mea acoperita de cămașă de noapte.

Am asta in pozitia aia mult și bine pentru a nu l deranja pe Taehyung ce dormea că un îngeraș mic cu gura deschisă, chiar daca pentru unii pare scârbos, mie mi s-a părut așa drăguț, parca era un ursuleț.

După încă 30 de minute de admirat băiatul de pe pieptul meu acesta s-a trezit, și pot să jur că era sa mor când i-am văzut fața aia somnoroasa.

Wtf Jungkook revinoti chiar ți-a pus capac acest băiat?La liceu eram cel mai neînfricat și nimic nu-mi topea inima.

-"Neața!"spune Taehyung somnoros și se uita la mine.

-"Neața dulceață!"spune eu și pot să vad cum înroșește "parca nu era gay!"spune eu șoșotit sa nu mă audă.

-"Cat e ceasul?"întreba el și se întinde.

-"Cred că 12!"spun eu.

-"12!!!!"striga el."Cum am putut sa dorm atât!!!"

-"E duminca, avem liber, deci putem dormi cat vrem!"spun eu calm și îl trag din nou langa mine închizand ochii, dar imediat se aude stomacul lui Taehyung si mă uit la el, care era roșu că o roși " îți e foamne?"spun chicotind.

-"Da, dar nu mai rad!"spune el, iar eu îl iau pe sus.

-"Heiii lasă-mă jos!"spune el si îmi lovește pieptul.

-"Nu vrei sa mananci?"spun eu și îi pun pe un scaun în bucătărie.

-"Ba da, dar mai întâi trebuie să mă spăl pe dinți."spune el.

-"Mmm bine du-te și spălate și eu pregătesc ceva de mâncare!"spun eu și el pleacă imediat de lângă mine.









                                                                    

Sper că va place!!!

N-am postat de mult, dar na nu am idei plus timpul meu e 0!

•†Bitter Rivalry, Sweet Love†•Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum