†16†

146 21 2
                                    

Pov Taehyung

-"Dar Hoseok?"întreabă Jin când începem să mâncăm.

-"A spus că o să vi-"vrea să spună jimin ,este întrerupt de niste bătăi în ușă.

-"Cred că a ajuns!"spun eu și mă duc să ușă sa deschid.

-"Buna prieteni!!!"spune hobi când intra pe ușă.

-"Tocmai întrebăm de tine!"spune Jin.

-"Stați, Hoseok este și prietenul vostru?"întreba Jungkook.

-"Da, am ținut legătura de la liceu."spune Jimin, Hoseok a fost la același liceu cu noi doar că era în clasa cu Jungkook.

-"Wow nu mă așteptam, nu ne-a spus niciodată."spune Namjoon.

-"Daca nu m-ati întrebat!In fine îmi este foamne și sunt sigură că asta e mirosul mâncări lui Jin, iar eu îi iubesc mâncare!"spune băiatul care abia a ajuns.

-"mă duc să îți aduc farfurie și tacâmuri!Că Taehyung nu ajunge la farfuri!"spune Jungkook râzând.

-"hahahah amuzantule mă faci să râd!Nu mă enerva că ,iar va trebui sa cauți coleg de apartament!"spun eu ironic.

-"Gata șefu!"spune el și ridică mâinile facandu-mi cu ochiul, iar eu chicotesc ,după pleacă la bucătărie.

-"Ooo cea fost asta?"întreabă Jimin.

-"cate am pierdut?"întreba hobi.

-"Cred că a fost un mini flirt!"spune Jin

-"N-a fost niciun flirt!"spun eu in apărarea mea.

-"Hmm n-a fost!"spune Jimin.

-"Mi-a venit o idee!"spune Jungkook când vine de la bucătărie cu farfuria.

-"Ce idee?"întreba namjoon.

-"Că tot Jimin este cel mai fan a lui Yoongi sa merge cu toți la concertul lui,iar după sa luam masa în oraș, oricum este ultimul concert din turneul asta."spune Jungkook.

-"N-ai să vezi!"spune Yoongi.

-"Te roggg te rogg te roggg!Pentru mine fanul tau!!!"spune Jimin și face o fata de cățeluși.

-"Mmm...bine, dar e prima și ultima data, sa vă luați bilet de acum in colo."spune Yoongi și toți se mira cum de Jimin l-a convins.

-"Jimin ai puteri magice, cum de l-ai convins pe cel mai rece om de pe planeta!"spune Namjoon râzând.

-"Eu trebuia să mă rog de el o zi!"spune Jungkook.

-"Voi îmi sug-"Vrea sa spună Yoongi,dar îl întrerupe Jimin.

-"Shhh nu vorbi urat."spune Jimin.

-"Wow îl îmblânzește pe marele Yoongi!"spune Hoseok.

-"Vad o potentiala relație."spune Namjoon.










_______________________________________

Am pus capitol după 100 de ani!!!

•†Bitter Rivalry, Sweet Love†•Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum