Kirishima szemszöge:(pár héttel a Katsukival való találkozása után)
Ma ahogy felkeltem elterveztem, hogy valahogy elhívom Katsukit valahova. Lehet bemutatom a barátaimnak is. Bár ők városiak,és királyellenesek. Én is az vagyok. Sok tervet kigondoltunk, hogyan kéne kivenni a trónt alóla. Előbb inkább elhívom valahova szerintem. Mivel úgy is barátomnak tartom a szőkét, gondolom nem bánná. Előbb viszont találkozni szeretnék vele. Nem biztos, hogy ő is barátként tekint rám.
Persze, nagyon bánnám, ha így lenne, de általában optimista vagyok, úgyhogy nem fogok álmatlanul forgolódni, és gyötörni magamat a gondolattal, miszerint a szőke, még csak ismerősként sem tekint rám. Meg persze mindemellett, ahogy tegnap nézett rám mindent elárult.
Jó emberismerő vagyok, így hamar megláttam, hogy ez a viselkedés, a bunkó, nem törődöm viselkedés mögött, egy igenis kedves fiú van. Ez a pajzs, amit én látok, csupán egy védekező mechanizmus.
Biztos vagyok benne, hogy Katsuki a gyerekkora miatt ilyen.
Általában, ha látsz valakit, aki hasonlóan viselkedik, az a személy valamilyen traumával rendelkezik.
Hiszen senki sem ilyen, hacsak nem áll valami a háttérben.
Katsuki szemszöge:
Sokat gondolok mostanság Eijiroura. Régen beszéltem vele. Bár ő sem keresett. Nem is nagyon hiányzik, hiszen nekem is megvan a magánéletem. Én folytattam az eddigi tevékenységeimet.
Viszont sok időt elvett mostanság az is, hogy Kaennel legyek.
Idősebb testvérem a napokban-az orvos szerint- hosszú kómába esett.
Én eddig sok időt töltöttem azzal, hogy mindössze bementem hozzá és beszéltem vele. Mindezt úgy, hogy ő nem volt magánál. Bár sokan mondják, hogy a kómában lévő emberek hallják amit mondanak nekik. El szeretném hinni, eddig úgy is tettem, de a reményem kezd teljesen elhalványodni.
Jelenleg a jól ismert perem szélén állok, ahonnan csakis egy ember tudna visszahúzni, de ő nincs melletted, így te kétségbeesetten kapálózol, de nincs meg az a támasz, ami kellene.
A perem szélén, mely egy rossz lépésed miatt is képes a mélybe rántani. Onnan viszont nincs menekvés. Lassan felemészt a fájdalom, és te belefáradsz.
Szememet lecsuktam, hisz a nap, mely most bukkant ki a horizont mögül, mely azonnal a szemembe világított. A csillag fénye gyorsan belepte a szobám legtöbb zugát. A hajnali órákban igazán szép volt, ahogy a nap megvilágította az egész erdőt, mely ablakom előtt terül el. A porcicák sokasága rakoncátlanul szálltak a nap által megvilágított csíkban.
Sokat elidőztem a látványon, hisz igazán mesebelinek hatott. A sok gyötrelem és szenvedés után, egy ilyen kis semmilyen és elhanyagolható látvány úgy felkeltette az érdeklődésem, hogy képes lettem volna órákig figyelni.
Egy pillanatra a gyermekkorom egy képe villant be. Mikor ezen az ágyon ültem szüleimmel és mosolyogva meséltek nekem, míg én ezen a kis ablakon át figyeltem az akkor éppen csillagos égboltot.
Igen. Akkor még élt apám is. Sosem fogom elfelejteni a borzos barna haját, mely mindig a szélrózsa minden irányában állt. Akárcsak az enyém. Mindehhez társult az ugyanilyen barna színű szeme, mely mindig nyugtatóan csillogott. Azok a szemek, melyeket már soha sem láthatok.
Ezt annak idején sem tudtam hamar elfogadni, de így látszik még most sem. Akkor inkább próbáltam elfelejteni a dolgot, mintsem elfogadni. De hát milyen gyerek fogadná el azt, hogy akit legjobban szeretett nincs többé? Szerintem semelyik. De még talán egy felnőtt sem.
YOU ARE READING
The criminal (bkdk ff.)
FantasyBakugou Katsuki nagy szegénységben él amióta apja meghalt. Édesapja katona volt a király várában, ám a férfi egy háborúban szörnyű halált halt. Ekkor Katsuki még csak 9 éves volt. Normális családból lett olyan család akik szinte még csak enni sem t...