Özel bölüm

200 11 37
                                    

Seokmin
(1 yıl sonra)

-Shua sevgilim hadi kalkalım artık.

Dememle belimdeki kollar biraz daha sıkılaşmıştı. Normalde onun kollarının arasından çıkmak istemezdim ama öğle yemeğine geç kalırsak Yeri beni keserdi. Bugün onlarla yemek yiyip vakit geçirecektik.

-Shua aşkım hadi daha banyoya girmemiz lazım hem daha ne giyeceğime karar vermedim ben.

-Ben günaydın öpücüğümü bekliyorum. Belki o zaman kollarım açılır.

Bu dediğine kıkırdayıp kafamı boynundan çıkardım. Yavaşça öptüm sevgilimin kurumuş dudaklarını.

-Hmm bu yetmez ama.

Sırıtıp bir kez daha öptüm tam geri çekilecekken onun öpücüğü derinleştirmesiyle hafifçe inledim. İnlememle öpüşmemiz daha da sertleşmişti. Boştaki elimi yavaşça yanağına çıkardım ve nefeslenmek için onu biraz iktirdim.

-Aşkım dün geceyi tekrarlarsak ve buluşmaya geç kalırsak Yeri ikimizide keser. O yüzden hadi kalkıyoruz şimdi.

Ne kadar gözlerinden beni hala öpmek istediğini belli etse de Yeri'nin bizi kesebilme ihtimaline karşı kollarını yavaşça belimden ayırdı. Kollarını ayırmasıyla etrafımı bir soğukluk sarmıştı. Onun sıcaklığına alışmış olmak çok güzel bir histi.

Yavaşça yataktan kalkıp kendimi banyoya attım. Sıcak suyun altında kendime geldiğimi hissettim. Tüm kaslarım sıcak suyun altında gevşerken banyomu yapmaya başladım.

______________________________________

Belimdeki havluyla banyodan çıktım. Shuam ise hala yatakta uyuyordu. Kendi yastığımı ona atıp uyanmasını sağladım.

-Kalk hadi sevgilim gir banyoya bende kıyafetlerimizi ayarlayayım o sırada.

Hafif bir mırıldanmayla beni onaylayıp yataktan kalkmıştı. Benim çıktığım banyoya girip kapıyı kapatmıştı. Hemen gardırobu açıp kıyafetlerimizi seçmeye başladım. Kendime beyaz ince bir süveter üstüne kalın kot ceketimsi bir ceket giydikten sonra altıma da siyah bir pantalon giydim sıra biricik aşkımı kıyafetlerini seçmeye gelmişti.

Siyah gömleğimse bir üstü aldım ve altına da mavi bir pantalon seçtim. Bunları odadaki ufak koltuğa bırakıp saçımı yapmaya başladım. Kurutma makinesini takıp hafif ıslak saçlarımı kurutmaya başladım. Tarakla ve kurutma makinesiyle de şekillendirdikten sonra hazırdım.

Ben saçıma şekil verirken banyodan çıkan Shua ile yanaklarımın yandığını hissettim. Bir süredir birlikte olsak da hala üstümde böyle bir etki bırakıyordu.

Kurutma makinesini kapatıp yavaşça giyinen sevgilimi izlemeye başladım.

-Güzelim gözlerinle beni yemen bittiyse saçımı kurutabilir miyim? Hem sen öyle bakarsan ben kendimi tutamayabilirim ve bu sefer Yeri bizi sadece kesmekle bırakmaz.

Dediği şeyle hemen kurutma makinesini ona uzattım. O da saçlarına şekil verirken bende yanıma alacağım çantayı hazırlamaya başladım. Çok şey almayacaktım ama yinede çantaya lazım olabilecek eşyaları koymaya çalıştım.

-Hazırım ben güzelim. Nasıl olmuşum?

-Fazla yakışıklı oldun ne yapsak kafana kese kağıdı mı geçirsek?

-Bana diyene bak asıl seni bu evden bile çıkarmamak lazım ama işte yapacak bir şey yok.

-Şapşal şey benim gözlerim senden başkasını görmüyor ve görmeyecekte o yüzden rahatça evden dışarı çıkabiliriz.

Until I Found You ||SeoksooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin