Rozie korkmuyordu..korku bile gölgesinde beklemedi."ÇIK ORTAYA."
Benim olduğum kabine sıra gelmişti bile..şanslıydım ki bir havalandırma vardı. Kurşunun kapıyı delip geçtiğini duydum ama arkama bakmadan süründüm. O kız nerede olduğumu biliyordu..aero demişti.. "o duvarların arasında."Bir süre süründüm..üstüm başım toz olmuştu..karşımda bir kapak gördüm ve vurmaya başladım.
"ELIM ACIYOR KIRIL ARTIK!"
vurmayı sürdürüyordum..elimin derisi parçalanıyordu tırtıklı demirden..
Arkamdan bir ses duydum...kafamı çevirdiğimde..kocaman bir canavar fare kırmızı gözleri ve ağzından damlayan salyası ile bana bakıp hırlıyordu..o an işte buradan canlı çıkmayı diledim.
"YALVARIRIM AÇIL YALVARIRIM!"
daha hızlı yumruklamaya başladım..kuduz kemirgen bana yaklaşırken..ellerim parçalanırken başka çarem yok gibi hissettim..son bir kez tüm gücümle vurduğumda vidalar yerinden fırladı ve kapak aşağı düştü..kendimi hemen havalandırmadan attım ve omzumun üstüne düştüm.
"A-AH!"
Acı içinde yerde süründüm ve kafamı kaldırıp etrafa baktım..bir güvenlik odasıydı burası..bir sürü kamera..sağ solda demir kapılar ve bir bilgisayar vardı..Zar zor ayağa kalkıp üstümü silkeledim..masaya yaklaştım.
"Umarim bir ilk yardım çantası vardır."
Çekmeceler karıştırdım ama elime bir şey geçmemişti..en son arkamdaki lise okul dolabına benzer dolaba bakma kararı aldım ve dolabı açtım..siyah bir ceket ve ilkyardım çantası vardı..bulmuştum.
"Şansıma.."
İlk Yardım çantasını alıp sandalyeye oturdum..gazlı bir bez alıp elime bastım ve bağırmamak için zor durdum..kanama durunca bandaj ile sardım."Biraz sonra acısı diner.."
Kameralara baktım..Mike depodaydı.. ama neden? Bir süre ona baktım..tüm odağımı ona verdim..sonra o kapıda gördüğüm rus'u fark ettim..etrafı kontrol etti..Mike'a baktı ve onu kolundan tuttu..ne olduğunu anlamadım ama Mike tedirgin gibiydi..ona dokunmasını istemiyor gibi..Michelle Mike'ın sırtındaki anahtarı 4 defa çevirdi ve Mike bir süre devre dışı kaldıktan sonra göz içi siyah bebeği beyaz olan gözü şimdi siyah kırmızı idi...Michelle gölge formuna büründü ve depodan ayrıldı..Mike gözlerini bir anda kameraya çevirdi..
"HASSIKTIR..HANGI KAPI-?"
sağımdaki ve solumdaki kapıya baktım..şarj vardı..kapılar açıktı ve şarj 60 idi..maximum bu bana 3 saat yeterdi..dikkatli kullanırsam 5..
Hangi kapıdan geliyor anlamam gerekiyordu..o koşmaya başladığında testeresi aktifti..hızla kamera değiştirerek diğer odalara baktım...şu an..güvenlik odasından sadece 10 metre uzaklıktaydı.. çok hızlıydı..hemen sağ kapıyı tuşa basarak kapadım.. geri çekildim..
En sonunda kapıya vurma sesleri gelmeye başlamıştı..değişik robotik hırıltılar geliyordu..o adam robota ne yapmıştı..?
"hass.."
Kameraya baktım..rozie baloda miru ileydi.. rozie ona bir şeyler anlattıktan sonra miru sırıttı ve rozie ile adeta iki şeytan gibi gülerek kameraya baktılar.
"Siktir kaç kişiyi idare etmem gerekiyor.."
Aniden kapının arkasından bir çakmak yakma sesi geldi..robot acı içinde koşarak gitmişti..kapıyı açıp baktım..karşımda tam bir metalci..her yeri piersing dolu lacivert-siyah saçlı 1,80 bir çocuk vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suikast Øtel'i /☆
Misteri / ThrillerEdy işinde çok başarılı bir suikastçidir. bir cuma gecesi onun ofisine gelen gizemli şahıs ondan bir tanrı öldürmesini ister. Edy yapmayacağını söylese bile yüklü miktarda para ödenir ve Edy mecburen cehennemin oteline gizlice giriş yapma yolları ar...