BÖLÜM 1: Taç Giyme Töreni

116 31 99
                                    

Adela

Bu sabah çığlıklar eşliğinde uyandım. Uyku sersemliği şekilde sesin olduğu tarafa baktığımda Victoria'nın zıplama eşliğinde sevinç çığlıkları attığını anladım. O hep ailenin neşeli kızı olmuştur bazen onun bu hallerini kıskanmıyor değilim.

Üzerinde lila renkli pofuduk elbise vardı. Elbisenin üzerinde hafif morumsu renkte çiçekler vardı. Saçlarını serbest bırakmıştı boynunda lila renkli mücevherlerden oluşan kolye vardı. Çok güzel gözüküyordu. Onu uzunca süzdüm. "Adela bak nasıl olmuşum?" Şöyle kendi etrafında bir tur döndü. "Çok güzel olmuşsun kardeşim"dedim.

Sonra o beni uzunca süzdü ve sızlanarak "Ya abla bugün kardeşinin taç giyme töreni ve sen daha hazır değilsin! Hadi acele et kalk yataktan hazırlan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sonra o beni uzunca süzdü ve sızlanarak "Ya abla bugün kardeşinin taç giyme töreni ve sen daha hazır değilsin! Hadi acele et kalk yataktan hazırlan." Şimdi anlaşıldı neden bu kadar mutluluğunun sebebi tamamen aklımdan çıkmış. Elimi yüzümü yıkamaya gittim hizmetçilerde ardından hazırlanabilmem için renk renk kumaşlar, elbiseler, takılar getirmişlerdi. Bir yandan da kahvaltımı hazırlıyorlardı, kendime geldikten sonra bi şeyler atıştırdım ve benim için serilen kumaşlara, elbise modellerine baktım. Bugün hem sade olmalıydım hemde güzel ve rahat. Bugün nasıl olsa en güzeli kardeşim olmalıydı. Gri renkli kumaşı seçtim; pofuduk olmayan, düz elbise modelinden istedim. Hemen ölçümü aldılar ve istediğim elbiseyi yapmaya başladılar. Elbisem hazırladıktan sonra giydim; tam istediğim gibi rahat, sade, şık. Elbisenin üzerinde gümüşe benbenzer danteller vardı. Saçlarımıda sıkı bir topuz yaptırdım hemen üzerine gümüş renkli, kırmızı taşlarla süslenmiş tacımı yerleştirdiler. Makyajımı yaptıktan sonra hazırdım.

Uzun zaman sonra ilk defa dışarıya çıkıcaktım ve tabi ki bende bu günü fırsat bilerek çocukluk  arkadaşım ve dövüş eğitmeni Leroy ile kimsenin farketmediği zamanda kısa bi süreliğine saray dışına çıkıp eski zamanlardaki gibi antrenman yapmak istiy...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Uzun zaman sonra ilk defa dışarıya çıkıcaktım ve tabi ki bende bu günü fırsat bilerek çocukluk arkadaşım ve dövüş eğitmeni Leroy ile kimsenin farketmediği zamanda kısa bi süreliğine saray dışına çıkıp eski zamanlardaki gibi antrenman yapmak istiyorum.

Artık tam anlamıyla hazırdım bahçeye hava almaya çıkmak için odamdan ayrıldım. herkes bir telaş içindeydi babam diğer krallıkları da çağırmıştı en iyi şekilde ağırlamalıydık. Bugün gerçekten hareketli olacağa benziyor önce yemekler yenecek, taç giyme töreni olacak ve en sonunda gece dans balosu olacaktı.

KIRILGAN TAHTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin