* Karakterleri gelecekteki eşlerine göre eşleştirme yaptım. Agatha hariç. Bu tabloyu her bölüm başı koymayı düşünüyorum unuttuğunuz karakter olursa burdan bakmanız daha kolay olur :)
Keyifli okımalaar😊
Adela
Uyandığımda bir odadaydım. Etrafa göz gezdirdim, burası gerçekten saraydaki odam kadar büyüktü ve herşey çok güzeldi. Beklentimin çok üstünde bir odada tutuluyorum.
Küçük bir oda ve sadece yatak olmasını bekliyordum ama giysi dolabından tut makyaj masasına,kitaplığına,kılıç dolabına kadar herşey var.
Giysi dolabını açtım ve içerisinde gerçekten göz kamaştırıcı elbiseler vardı. Acaba bunları çalmışlar mıydı çünkü bunlar çok değerli tasarımlar ve kraliyet terzilerinin diktiği türdendiler.
Neyse bunların üzerinde çok düşünmemeliyim asıl nasıl hayatta kalıcam ben? Ne tür şeyler yaptıracaklar bu pislikler bizlere?
Su yeşilindeki elbiseyi giydim ve odadan çıktığımda büyük bir masa ve birçok kişinin kahvaltı ettiğini gördüm. Bende kahvaltı yapmak için ilerledim, Leroy' un yanına oturdum.
"Günaydın leydim." dedi gülümseyerek, bende başımla selam verdim ve tabağimdskileri yemeye başladım.
Yemeğimi bitirdim ve kalktım. Bizleri odalarımıza çekilmemizi, hizmetlilerin bu akşam ki balo için hazırlayacaklarını söylediler.
Bana koyu mavi elbise giydirdiler, eşimin de Prens Aaron olacağını söylediler. Aaron gerçekten başarılı varis. Zeki, siyasetçi ve eğlenceli biri, gelecekteki kocamın o olması çok iyiydi.
Dans salonuna gittik herkes eşlerinin yanındaydı bende Aaron' un yanına geçtim. Yukardaki balkonda da yine o üç adam duruyordu, yine ortadaki adam konuşmaya başladı.
"Hoşgeldiniz varisler, eh size ilk gün bahsettiğim gibi şuan bir balodasınız. Bu balodaki amaç eşlerinizi korumak, hayatta kalmak olacak. Her biriniz kılıç, hançer kuşanacaksınız ama katil birini öldürmeden onları kınlarınızdan çıkarmayacaksınız. Eğer katili bulduysanız onu öldürün. Müzik çaldığında başlayabilirsiniz. Hayatta kalmanız umuduyla. " Pis pis sırıttı.
Herbirimize kılıçları kuşandırdılar ve müziği başlattılar. "Bana bu dansı bahseder misiniz Leydi Adela?" diye teklif etti Aaron sanki gerçek balodaymışız gibi. Onun bu zamanlarda flörtöz halleri gerçekten beni şaşırtıyor.
Gülümseyerek "Elbette Lordum" dedim, reverans yaptım ve dansa başladık.
Şöyle göz ucuyla etrafa baktım herkes aynı giyinmiş. Prenseslere mavi elbise, prenslere beyaz gömlek siyah pantolon ve siyah kravat vermişler. Leroy Prenses Agatha ile eş olmuş. Sanırım Prens Dainal' i kaçıramamışlar. Agathan' on gelecekteki kocası Prens Daniel. Acaba Dainal' i kaçıramadıkları için mi Leroy' u kaçırdılar? Prensesler ile prensler sayıca eşit olsun diye mi?
Çığlık sesi ile tüm düşüncelerinden sıyrıldım ve sesin olduğu tarafa döndüm. Evet tahmin ettiğim gibi Prenses Krasna öldürüldü. Onun eşi olan Prens Reagan korkuyla etrafına bakındı ve okla vurulup öldürüldü.
"Prens Reagan Flagg eşi Prenses Krasna' ı koruyamadığından cezalandırılıp öldü." diye anons geçtiler. İşte oyuna şimdi başlamıştık.
Herkesi korku sarmıştı. Öldürülmemek için etrafa daha dikkatli baktılar. Prenslerden birisi "Kimse Krasna' yı öldüreni görmedi mi? Bari tahmin yürütün veya birini öldürün ki bu lanet olası oyun bitsin." diye bağırdı.
Prenses Amber"Bence öldüren Libya ve Diana çifti. Krasna' nın sağı ve solunda olan onlar." diye tahmin yürüttü. "Ona bakılırsa Krasna' ya yakın dans eden sizdiniz Leydim ne malum sizin öldürmediğiniz?" diye kendilerini savundu Prens Edwin. Herkes şaşkın ne yapacağını bilmiyor, ikilinin laf atışmasını dinliyordu.
"Her zamanki gibi çok güzel görünüyorsunuz Leydim" dedi Aaron gerginliğimizi dağıtmak için. "Sizde öylesiniz lordum gözlerimi sizden alamıyorum" dedim alayla.
Endişeyle etrafa bakındı"Adela şuan çok ortada duruyoruz biraz köşelere geçmeliyiz şuanda büyük bir kavga çıkacak eğer birbirlerini öldürmeye çalışırlarsa hançerlerden birinin bize gelme olasılığı çok yüksek. Hatta biz hiç karışmayalım birbirlerini öldürsünler." dedi.
Kenara çekilme fikri mantıklıydı ama katili görsek bile de mi söylemeyecektik? Bu diğerlerini ölüme terk etmek ve zaten Aaron da açıkça böyle söylüyor.
"Olmaz Aaron katili gördüğümüz zaman söylemezsek diğer herkesi ölüme terk etmiş olucaz. Hem katilin ya sıradaki hedefi biz olursak? Gördüğümüz anda söylemezsem asıl ölme ihtimalimiz yüksek olur." olur dedim
"Peki ya katil çok iyi oyunculukla suçu bize atsa ve diğerleri buna inansa yine bizi öldürmeye çalışacak. Böylelikle ölme ihtimalimiz yine olmuş olacak." dedi. Eh dedikleri mantıksız değildi ama iki ihtimalde de ölme riskimiz var. Yani sonuç yine değişmeyecekti.
"Ben sessiz kalmam Aaron, her iki ihtimalde de ölme riskimiz var zaten ne değişecek?"
dedim ve bir çift daha öldürüldü. Libya ile Edwin, öldürüldü ve ben o öldüren kişiyi gördüm.-Bölüm Sonu-
Eh birazcık kısa oldu ama heyecanlı yerde bitmesini istedim. Birde artık sınavlara çalışmam da lazımdı ve sanırım 4. Bölümü belki geç atabilirim. Haftaya sınavlarım başladığından bu hafta full çalışmam lazım.
Bölüme gelicek olursak sizce bölüm nasıldı?
Acaba Libya ve Edwin çiftini kim öldürdü?
Diğer bölüm kim olduğunu öğreniceksiniz ehehehZaman ayırıp okuduğunuz için teşekkürler umarım keyif almışsınızdır.
Diğer bölümde görüşmek üzeree 🤗 💜✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIRILGAN TAHT
General FictionPrenses Adela ve kaçırılan varisler birlikte çalışarak kaçıran ekibin ölümcül oyunlarını geçmeye çalışırlar. Bu oyunlar arasında zorlu labirentler, kan, tehlikeli yaratıklarla dolu koridorlar ve sihirli tuzaklar bulunur. Ancak, ekip her adımda birb...