Adela"Ne? Kimi gördün, katil kim?" endişeyle sordu Aaron.
"Öldüren prenses Eternity. O öldürdü gördüm Libya' yı o öldürdü, onu katil seçmişler." Ben şimdi yakın arkadaşım olan birini mi öldürecektim.
"Ne emin misin yanlış görmüş olamayasın Eternity' nin böyle bişey yapacağını sanmam o yapamaz."
Eh zaten o normal şartlarda yapmaz onu bende biliyorum ama oyun bu yani herkes birer hain adayı şuanda. Leroy, Aaron hatta ben bile...
Ben şimdi ne yapmalıyım Aaron' un dediği gibi yakın arkadaşımın diğerlerini doğramasına mı şahit olmalıyım yoksa bunu durdurmalı mıyım?
Hayır olmaz şuanda hem en güçlü varislerle beraberiz hem de arasında sevdiklerim de var ya onlar da ölürse? Ben sanırım Prenses Eternity' i öldüreceğim.
"Aaron normal şartlar altında biliyorum yapmaz ama şuan şartlar normal değil ve katil olmayı da kendisi seçmedi, yapmak zorunda ve bizde bize düşen görevi yapmamız gerekiyor, bu lanet oyun daha fazla kayıp olmadan bitmeli." dedim ve hiç onaylamasada benim yine de aklımdan geçeni yapacağımı bildiği için birşey demedi.
"Katil sensin" diye bağırdım Eternity' nin gözlerine bakarak. "Katil sensin Leydi Eternity" dedim. Büyük bir soğukkanlılıkla kılıcını çekti ve savunma pozisyonuna geçti. Saldıracağını düşünmüştüm, bende kılıcımı çektim.
"Libya Rin'i sen öldürdün gördüm. " diye tekrar ettim ama şaşırtıcı bir şekilde çok rahat davranıyor.
"Ya kendi suçunu benim üzerime yıkmaya çalışıyorsan Leydi Adela? Kanıtın var mı benim öldürdüğüme dair?" dedi. Beni katil göstericekti.
Bunu demesi üzerine herkesin odağı üzerimde oldu. Cidden harika şimdi benim üzerime oynanacak.
"Libya Rin hançer fırlatılarak öldürüldü. İkinizde hançerlerinizi gösterin kimin hançeri yoksa katil büyük oranla odur." diye atıldı Hicran. Mantıklı.
"Alın bakın bu benim hançerim işte burda, senin nerde Adela?" diye çıkardı hançerini bana bakarak. Eğer hançeri varsa nasıl öldürdü? Eminim o öldürdü gördüm.
"İşte burd-" Ne hançerim kınında değil. Nasıl yani hançerimi mi aldı? Aaron ile kısaca bakıştık "Adela?" dedi tek kaşını kaldırarak.
"B ben öldürmedim." diye fısıldadım.
-2 gün önce İreland krallığı-
AlexFerris
Neden taht odasına gitmek istiyor ki?
"Neden ki prensesim?" Merakıma yenik düşüp sordum.
"Neden sorguluyorsun? Babam ile kardeşlerim muhtemelen ordadır diye tahmin ediyorum. Acele et beni oraya götür."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIRILGAN TAHT
General FictionPrenses Adela ve kaçırılan varisler birlikte çalışarak kaçıran ekibin ölümcül oyunlarını geçmeye çalışırlar. Bu oyunlar arasında zorlu labirentler, kan, tehlikeli yaratıklarla dolu koridorlar ve sihirli tuzaklar bulunur. Ancak, ekip her adımda birb...