BÖLÜM 5: Bilinmezlik

11 6 25
                                    

Adela

Tak tak tak

Kapımı çok ağır hareketlerle çalmaya devam ediyorlar.

Tak tak tak

Yatağımda doğruluyorum ve kapıya doğru bakıyorum.

"Kimsin?"

Cevap yok.

Ayaklanıyorum.

Tak tak tak

Bu sefer güçlü bir şekilde "Kimsin?" diye sesleniyorum.

Bağırışlar var, kadın çığılıkları.

Kapım daha sert bir şekilde çalınıyor.

Tak tak tak

Kapıya daha da yakınlaşıyorum. Benim tam anlayamadığım sesler duyuyorum. Sanki bir canavar varmış gibi. Ortalık karışıyor gibi. Herkesin çığılıklarını duyuyorum. Sanırım herkes bir yerlere kaçışıyor.

Kapının tam karşısında duruyorum. Birinin kapıma çarptığını duyuyorum.

Artık merak edip kapımı açıyorum.

Kapımı açtığımda karşımda kimse yoktu.

Sağa sola bakıyorum yine kimse yok.

Tam kapımı kapatıp içeri geçecekken çıplak ayaklarıma sıcak bir sıvının temasını hissediyorum.

Biraz aşağıma baktığımda yerde ve kapımda kan olduğunu görüyorum ve dehşete düşüyorum.

Kanın geldiği yöne doğru kafamı uzatıyorum. Bir kadın cesedi var. Ama sanki kılıçtan geçirilmiş veya boğuşma yaşanmış gibi değil de kafası biraz ezilmiş, ciğeri deşilmiş.

Tüm bunları unutmak istercesine başımı sertçe sallıyorum ve hızlıca kapımı kapatıp banyoya kanlı ayaklarımı yıkamaya geçiyorum.

Kanı temizleyemeden kapım sertçe tekrardan çalıyor.

Tak tak tak

Ben cevap vermiyorum.

Kapım daha da sert çalınıyor

Tak tak tak

Artık korkmaya başlıyorum ve kendimi savunmak için dolabımdan hançer alıyorum.

Daha da şiddetleniyor.

Tak tak tak

Kapıyı temkinli bir şekilde açıyorum ve karşımda bir kadın. Tanıdık hissi veriyor. Baştan aşağıya siyah pelerinli ve kukuletasını gözlerine kadar çekmiş.

Aramızda uzun bir sessizlik oluyor. Artık neler olduğunu soracakken aniden hiç beklemediğim bir çeviklikte hançerini çıkarıp göğsüme saplıyor.

Kadının son söylediği "Uyan.". oluyor. Ben geriye doğru düşerken arkamdan birinin sıcak ellerini hissediyorum ve etraf kararıyor.

~

Gözlerimi yavaşça açıyorum. İlk başta etrafı bulanık görüyorum, görüş alanımın netleşmesini bekliyorum. Şöyle bir etrafa göz gezdirdiğimde odamın her köşesinde kan var. Hatta yere baktığım zaman sadece benim kanlı ayaklarımın izi olması gerekirken başkalarının ayak izleriyle karşılaşıyorum.

Üzerime bakıyorum ve kıyafetlerim göğsümden akan kanlardan bulanmış. Ama göğsümde açık yara bulamadım.

Beni kimin iyileştirdiğini merak ediyorum.

Gözlerimi karşıya dikiyorum. Birkaç kişi yatağımın ucunda ayakta, hilal şeklinde duruyorlar. Yüzlerini bir süre tam seçemiyorum. Gözlerimi kırpıştırıyorum birkaç kez. Biri hariç diğerlerinin ellerinde hançer var.

Artık görüşüm netleşince yüzleri seçiyorum. Tam karşımda Leroy var. Tek hançersiz de o. Sağ yanına bakıyorum ve Diana, Aaron, Agatha, Hicran ve Darian'ı görüyorum. Sol yanına bakıyorum ve Amber, Ellie, Eternity ve Andre' i görüyorum.

Elleri kanlar içinde. Diğerlerinin de nerde olduklarını merak ediyorum. Tahminimce ya boğuşurken öldüler ya da şuan karşımda duran ekip öldürdü.

Acaba bu da mı bizi kaçıranların bir oyunu diye düşünüyorum. Hepsiyle göz teması kuruyorum ,Kalk Adela kurtulduk burdan eve dönüyoruz, demelerini bekliyorum. Lütfen şu yerden kurtulalım, gidelim.

Leroy "Kalk" diyor. Yatağımda oturur vaziyete geçiyorum. Hepsi bana yavaşça yaklaşıyor yaklaşıyor.

Hançerimi yokluyorum ama sanırım almış olacaklar ki yanımda değil.

Biri öne çıkıp "Artık bitti" diyor. Ne de ek şimdi bu? Biten şey ne? Hepsi birden hançerlerini bana saplamak için doğrulttuklarını anlıyorum. Sanırım işim cidden bitti. Bir anda heryerim sarsılmaya başlıyor. Leroy, diğerleri öne geldikçe kendisi geri çekiliyor. Beni korumasını beklerdim şahsen.

Ben,Durun, dememe kalmadan biri kalbime hançerini saplıyor ve etraf aniden kararıyor.

-BÖLÜM SONU-

Kısa bir aradan sonra selaamm 😁

Biliyorum bu bölüm kısa oldu ama cidden kısa bir zaman sonra bunun devamı gelicek jxkcjdldjjssk

Belki de yarın da atarım o yüzden kısa yapayım dedim

Ya aslında okul zamanı olduğu için ve benim için yoğun geçtiği için bu zamanlarda çok fazla yazamıyorum ama yaza yaklaşıyoruz ve o zaman daha istikrarlı atacağıma inanıyorum.

Umarım beğenmişsinizdir görüşürüüzzz ✨💜🍣

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 21 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KIRILGAN TAHTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin