20

343 30 19
                                    

Doğum yaklaştığında hoseok'un saçlarını toplayarak bağladım, ben düzenli kestirsemde hoseok istememişti.

Uzayan saçları omuzuna kadar uzamıştı ve onu çok güzel gösteriyordu, yavaşça kaldırdığımda elimi sıkıca tuttu, odadan çıktık.

Merdivenlere geldiğimizde o kadar yavaştık ki, 10 dakika sonunda indik, karnı yüzünden kısıtlı hareket ediyordu, derin bir nefes aldı.

"Yoruldum"

Gülerek dudaklarını sıkıca öptüm.

"Minik bebeğim"

Kucağıma aldığımda göğüsüme yaslanarak kafasını omuzuma koydu,yemek masasına geldiğimizde diğerleri güldü, jimin elini açtı.

"Ben kazandım, verin"

Hepsi göz devirip keselerini uzattığında kaşlarımı çatarak hoseok'u oturttum.

"Ne oluyo?"

Jin göz devirdi.

"Hoseok'un doğumu yaklaştığı için bu gün aşşağı indirmezsin diye düşündük ve iddiaya girdik, jimin kazandı"

Hoseok'un yanına oturdum, tabağını doldurdum.

"İstediği için indirdim, yoksa odadan çıkartmayacaktım"

Sessizce yemeğini yiyen bebeğime bakarak saçlarını okşadığımda güldü, tabağıma döndüğümde diğerleri de yemeye başladı,

Bahçeye çıktığımızda hoseok derin bir nefes aldığında taehyung göz devirdi.

"Ayh hoseok, on adım sonra duruyoz ya"

Güldüklerinde hoseok kafasını eğdiğinde gözleri doldu, hepsi ne baktığımda koşarak gittiler, bebeğim in yüzünü avuçlarıma alarak kaldırdım.

"Güzelim onları takma lütfen"

"Ama bana şişman dedi"

"O kendisine baksın, fil gibi olmuş"

Yanakları yeniden ıslandığında dudaklarını öptüm.

"Çiçeklere bakalım mı? Uzun zamandır bakmadık"

"Olur"

Yavaşça çiçeklerin yanlarına gittik,  oturması için yardım ettim ve yanına oturdum, gülerek çiçeklere baktı.

"Çok büyümüşler"

"Evet, bizim aşkımız gibi"

Gülerek omuzuma kafasını koyduğunda saçlarını öptüm.

"Kaç gün kaldı?"

"Üç"

"Bebeklerimize kavuşucaz, çok yaramaz olucaklar gibi"

"Olabilir, iyi bir baba olmak istiyorum"

"Sen zaten iyi bir babasın hoseok, çok düşüncelisin, iyisin, insanların iyiliğini istiyorsun, iyi bir eş sin ve iyi bir baba da olacaksın"

"Ama sanki yetmiyor gibi, onlara yetemiyor gibi hissediyorum"

"Hoseok beraber olucaz ve onları iyi yetiştirip koruyacağız, bebeklerimizi ellerine aldığında bu düşünceler çok komik gelecek, her şey onlar Dünya'ya geldiğinde değişecek"

"Öyle mi olucak, umarım dediğin gibi olur yoksa bu düşünce beni yiyip bitiriyor"

"Düşüncelerini bana anlat, yanında olmak için var oldum bebeğim"

Gülerek çenemi öptüğünde saçlarını okşadım.

"Saçların çok uzadı"

"Annem hamile iken saç kesmenin kötüyü getireceğini söyler, daha sonra keseceğim"

"Hmm öyle diyorsan"

Bir birimize sarılarak çiçekleri izledik, iyi bir baba olacaktık, buna inanıyordum.

/

Üf siz hem çok iyi bir eşsiniz ve çok da iyi bir baba olursunuz 🥺

paint : sopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin