18

376 32 29
                                    

Kadın hoseok'un yanına gittiğinde hoseok gözlerini kıstı.

"Nereden bildin?"

"Yaydığın enerji den"

Kafasını salladığında yutkundum.

"Cinsiyeti ni biliyor musun?"

"Erkek mi olsun istiyorsun?"

Hoseok kaşlarını çatarak baktığında güldüm.

"Kızım olsun istiyorum"

Gülerek kafasını salladığında cadı da güldü.

"Şuan mercimek tanesi kadar bile değil, ama ileride elbette cinsiyeti belli olur"

Kafamızı salladığımızda kapıya gittim.

"Taehyung"

Kafasını eğdiğinde göz devirdim.

"Kadına oda ayarlayın, misafirimiz"

Kafasını sallayarak gittiğinde hoseok endişe ile konuşunca kapıyı kapatarak yanına gittim.

"Doğum.. Nasıl olucak ki?"

Elini tutarak okşadığımda elimi sıktı, kadın kafasını salladı.

"Ameliyat olmalısın, merak etme ben halledicem"

Kafamızı salladık, hoseok'un saçlarını öptüğümde güldü, kapı çaldığında izin verdim, taehyung içeri girdi.

"Oda hazır"

Kadın gittiğinde hoseok'a sıkıca sarıldım.

"Bir bebeğim daha olucak"

Gülerek yanağımı öptüğünde yanaklarını tutarak okşadım, gözlerini kapattı.

"Korkuyorum, ya ona bakamazsam"

"Kötü düşünme, ben senin yanında olucam, ben olmazsam taehyung, jungkook, diğerleri yanından ayrılmaz"

"Ağlamak istiyorum, ben böyle bir şey olacağını bilmiyordum"

Gözleri dolduğunda dudaklarını öptüm, boynuma kollarını sardığında beline sarıldım, kendime çekerek bacaklarıma oturttum.

"Ağlaya bilirsin bebeğim, ama kötü düşünme sakın, çünkü bizim çocuğumuz senin gibi bir babası olacağı için çok şanslı"

Yanakları ıslandığında silerek anlını öptüm, kafasını omuzuma yaslayarak ağlamaya devam ettiğinde sessizce elini okşayarak saçlarını öptüm.

Gülerek yanağıma elini koydu.

"Sana benzesin, küçük bir kedimiz olsun"

Kafamı eğerek ıslak gözlerine bakarak elini öptüm.

"Ne dersen kabulum, ben sadece sağlıklı olmasını istiyorum"

"Ve kız"

Gülerek anlımızı sürttüm.

"Pembe pembe giydiririz, oyunlar oynarız, saçlarını seninki gibi tararım, belki makyaj yaparken onu izlerim"

Gözleri yeniden doldu ve yanakları ıslandı.

"Bunlardan hiç bahsetmedin"

Yanaklarını silerek dudaklarını öptüm.

"Bilmiyorum, sonuçta ikimizde erkeğiz ve moralini bozmak istemedim, bunu düşünerek kendini üz istemedim, şimdi ise bebeğimiz olucak, bizim bebeğimiz"

Elimi karnına koyarak okşadığımda gözlerini kapattı, sessizce kaldık, burnu mu kızıl saçlara gömerek kokusunu içime çektim, huzurlu ve güvende hissediyordum.

/

Yav benim kitap lar neden flop kaldı ya :(

paint : sopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin