Multimedya Deniz ;)))
Cenk'ten
Yine alarmın lanet sesiyle kalktım. Annemin yokluğundaki her güne lanet ederek kalkıyordum. Esra'nın babası Adnan şerefsizi annemi kaçırmıştı ve ben Esra'yla evlenmezsem onu öldüreceğini söylüyordu. Zaten babamı küçük yaşta kaybetmiştim birde annemi kaybedemezdim. Sırf annem için o kıza katlanmak zorundaydım.
Rahatlamak için kendimi sıcak suyun içine attım... Yaklaşık 15 dakikalık duştan sonra çıkıp hazırlandım. Mutfağa geçip buzdolabından bir iki şey atıştırdım ve yola koyuldum.
O okula gitmek istemiyordum. O Esra denen kızı görmek istemiyordum. Ama buna annem için mecburdum. Annem için katlanacaktım.
Okula girdiğimde Esra koşarak kucağıma atladı. Bu kızın yılışık hareketlerinden nefret ediyordum. Benim ona sarılmadığımı fark edince benden ayrıldı. Hiç bozuntuya vermeden elimden tutup beni banka sürükledi.
Zil çalasıya kadar Esra'nın dırdır etmesine sadece kafa sallayıp evet demiştim. Başımı o cırtlak sesiyle patlatıyordu. Ondan kurtulmak istiyordum ama bu imkansızdı.
Zil çalınca sınıfa girecekken o kızı gördüm. Yeni çömümüz. Bu kıza sırf Esra yüzünden kötü davranmak vicdan azabına sürüklüyordu beni. Adı... Iıı... Ceren'di galiba. Evet Ceren. Bu kız Esra'ya göre o kadar masum o kadar duru duruyordu ki sanki beni kendine çekiyordu. Ama ona yaklaşamazdım. Esra istemiyordu ve onun istemediklerini yapmama gibi bir zorunluğum vardı.
Bu kızdan nefret etmeme rağmen ona katlanmak zorundaydım. Ama bunu o şırfıntıya da babası olacak o şerefsize de gösterecektim. Nasıl olacağını bilmiyorum ama gösterecektim.
••••••
Zil çalınca sınıftan Esra tarafından sürüklenerek bahçeye çıktım. Karşımızda Ceren'i görmem beni şaşkınlığa uğratmıştı. Gözleri Esra'yla ellerimize gidince yüzü düştü. Bunun sebebini anlayamamıştım. Ama o kıza kötü şeyler yaşatmak ben kahrediyordu. Bunun sebebini bilmesem de bu kıza kötü bir şey olmasını istemiyordum. Belki vicdan azabıdır belki başka bir şey ama bu kıza kötü bir şey olmasını istemiyorum.
Onun gözlerinde annemin gözlerinde gördüğüm masumiyet vardı. Esra sayesinde o masumiyet dolu gözler her seferinde sinirle nefretle doluyordu ve bu sinir bana karşıyken nefret Esra'ya karşıydı. Bunu çok kolay bir şekilde anlayabilmiştim.
Birden karnıma giren acıyla inledim. Bu da neyin nesi? İki gündür her gece bu acı bir giriyor bir duruyordu. Bunun sebebi neydi?
####
Ceren'den
Neden ya neden? Neden benim aşık olduğum çocuk bu olmak zorunda neden? Evet Cenk'e aşıktım ya da ben öyle sanıyordum. Bunu akşam anlamıştım. Başka ne olabilirdi ki? Sürekli aklımda, onu başkasıyla görmek beni öldürüyor. Bu aşk değilde ne olabilirdi ki?
Onları el ele gördügümde koşarak tuvalete gelmiştim. Tuvaletin camından izliyordum onları, Ne yaptıklarını.
Esra denen o kız Cenk'i zorla banka oturtturdu. Bu kız neden bu çocuğu rahat bırakmıyordu? Cenk ona sevgilim demişti. Gerçekten sevgililer miydi? Eger öyleyse ben napıcaktım?
Tam ben bunları düşünürken Cenk birden karnını tuttu ve ağız hareketlerinden anladığım kadarıyla bağırdı. Bu dün müzik odasında da olmuştu. Ben tam onu düşünürken neden böyle bir şey oluyordu? Onun acı çekmesi hayatta isteyeceğim son şeyken neden böyle oluyordu?
Benim suçum değil biliyorum ama onu o şekilde görmek beni kahrediyordu... Kim sevdiği insanın acı çekmesini isterdi ki? Ben böyle düşündükçe o daha çok kıvranıyordu. Okulun hepsi başına toplanmıştı. Korku içinde ona bakarken ne yapacağımı, ne yapabileceğimi düşünüyordum. Onun için ne yapabilirdim ki?
Her şeyi kafamdan atmam gerekiyordu. Yoksa kendime de zarar vericektim. Onu düşündükçe kalbime bir şey saplanıyordu sanki.
En iyisi onu düşünmemek. Ama o orda acıdan kıvranırken nasıl olacaksa? Birden kapının girişinde Deniz'i görmemle bütün düşüncelerden sıyrılmaya çalıştım. Ona herşeyi anlatacaktım. Bunu akşam çok düşünmüştüm ve ona güvenmem gerektiğini anlamıştım.
Ben Deniz'e odaklanmışken gözümün Cenk'e kaymasıyla ayağa kalktığını ve eskisi kadar iyi olduğunu görmem biraz afallamama sebep olmuştu. Ama onu düşünmeyecektim. Kalbime acı çektirmeyecektim...
SİZCE NEDEN CENK'E BUNLAR OLUYOR?
CEREN'İN NE YAPMASI GEREKİYOR?
CENK ANNESİNİ ESRA'YLA EVLENMEDEN NASIL KURTARABİLİR?
Düşüncelerinizi yorumlara yazarsanız sevinirim :)) hepinizi çok seviyorum. Ve bir şey daha vote veren vermeyen yorum yapan yapmayan bütün okuyucularıma buradan çok teşekkür ediyorum... Eger hatalarım varsa affedin hızlı yazmaya çalıştım. Hatalarımı bana yorumlarda söylerseniz düzetmeye çalışırım. Ve hikayenin gidişatı sizin yorumlarınıza bağlı... Hikayenin nasıl devam etmesini istiyorsanız yorumlara yazın. Hepsini tek tek inceleyip değerlendiriceme emin olabilirsiniz... Sizi çooooo...k seviyorum :***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKANSIZ AŞK.
Fantasyakıl kalp kadar yormaz bendeni derler ama kimse bilmez aklındaki kişinin çektiği acıyı sevdiğin kişiye acı çektirmek mi daha kötü yoksa sevdiğini hiç düşünememek mi? işte böyle bir maceranın içine atılan kızın yaşadıkları yazıyor bu hikayede... Se...