2

8 2 18
                                    

Hareketli bir yaz döneminden sonra Hogwarts'da 3.senemize başlıyorduk. Sabah erkenden kalktım ve hazırlandım;

Hafif de bir makyaj yapıp aşağı indim.

V: Günaydın kızım

(Voldemortu o korkunç halde düşünmeyin. Tom gibi olacak.)

Babam bana kızım demişti, ilk defa.

T: Günaydın güzelimmm
M: Günaydın bebeğiim
A: Günaydın yakışıklılarım benimmm

.

.

.

Matt ve Tom trende arkadaşlarıyla oturunca ben de Dray'i aramaya başladım. Bulamayınca boş bir perona oturdum ve beklemeye başladım. Kapı açıldı ve içeriye biri oturdu. Kokusu Draco olmadığını haykırıyordu.

Harry: Merhaba Alvina başka boş yer yok da oturabilir miyim?

 
A: Oturdun zaten Potter! Ve bana Alvina yerine Riddle de!

Elimi çantama attım ve telefonumu çıkardım.

Civcivimmm🐥 aranıyor...

Alo Dray nerdesinn?

Geliyorum Vinyy, peron neden sessiz Tom ve Matt yanında değil mi?

Hayır onlar arkadaşlarının yanına geçti, Potter burada.

Potter dediğim an kapı hızlıca açıldı ve Dray içeriye girdi. Yanıma oturup elini omzuma attı.

A: Hoşgeldin Dray'imm. Yorgun görünüyorsun dizime yatsana

D: Hoşbuldum güzelim, evet yorgunum pek uyuyamadım.

Dray dizime yan yattı bende saçlarıyla oynamaya başladım. Yüzünü bana çevirdi. Bakışırken bir anda kapı açıldı.

Pansy: MERHABA BENİM BEST SHİP'İMMM!

Biz Dray ile Pansy'e gülerken Harry öksürmeye başlamıştı.

A: Kuzum karşıya otursana Dray uykusuz, uyusun biraz.  

P: Tamam aşk tanemm

Gidene kadar Draco dizimde, ellerim de Draco'nun saçlarındaydı. Uyandığında hemen saçlarını düzelttim ve yemeğe geçtik. Dumbledore odaların karma yapıldığını söyledi. Dumbledore Dray ile beni söyleyince Matt'in yediği yemek boğazında kaldı. Yemek bitince Draco ile odaya çıktık. Kendimi koltuğa attım ve konuşmaya başladım.

A: Dray, bugün malikaneye gidiyoruz biliyorsun değil mi? 

D: Biliyorum Viny... Artık ölümyiyen olmak zorundayız... 

A: Hazırlan birazdan çıkalım. Daha Mattheo'yu alacağız.

Draco duşa girdi, ben de Matt'e gittim ve hazırlanmasını söyledim. Odaya dönüp hızlıca giyindim ve Matt'le Dray'i beklemeye başladım. Onlar da hazırlanınca ihtiyaç odasına gittik ve malikaneye cisimlendik. İlk önce Tom benim işaretimi vermişti. Bir süre sonra da Draco geldi ve ben de karşısına geçtim.

A: Dray beni sorgulama ve acı çekiyormuş gibi davran gidince anlatacağım.

Dövmeyi yaptım ve babama baktım. Bıyık altından (deyim hani cdmdvfjjdgjgj) gülümsediğini görünce kimsenin şüphelenmediğinden emin olup yerime geçtim. Toplantıdan sonra hemen döndük.

D: Evet Vina seni dinliyorum. 

A: Ş-şey, ben babamdan rica ettim ve kimsenin haberi olmadan sana sadece dövme yaptım. Yani ölümyiyen değilsin. 

İmagine Draco Malfoy Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin