Ateş Beye gülümseyip tabağımı önüme çektim. Sessizce yemeklerimizi yedikten sonra Ateş Bey tabağı elimden alıp masaya bıraktı.
"Seninle şirkette olanlar hakkında biraz konuşmak istiyorum Mira."
...
Korktum. O kadar çok korktumki ellerim bir anda buz kesti. Bunca zaman Buket Hanımın Ateş Beye söylemekten vazgeçtiğini düşünüp kendimi rahatlatırken tahminimin doğru olmadığını öğrenmiştim.
Kafamı kaldırıp Ateş Beyin yüzüne baktım. Beni azarlamasından delicesine korkuyordum. Haddimden büyük sözler etmiştim. Şimdi bana kızacaktı hatta belki Buket hanıma saygısızlık ettiğim için beni yetimhaneye geri verirdi.
İçime derin bir nefes çektim ve tedirgin bir şekilde arkama yaslandım. Ne yaşanacaksa yaşanacaktı, kaçmanın bir anlamı yoktu.
Ateş Bey arkama yaslanmamla birlikte koltuğun yanına yaklaşıp önümde diz çöktü. Artık neredeyse aynı boyda sayılırdık.
"Tanrım bu kadar korkacak bir şey yok. Yüzün bembeyaz oldu. Önce sakinleş sonra konuşacağız."
İçime çektiğim derin nefesi geri bıraktım. Sakinleşmeye çalışmalıydım. Karşımdaki adamın kötü bir şey söylemeyeceği apaçık ortadaydı fakat yine de tedirgin oluyordum.
Ateş Bey gözlerimin içine bakıp hafifce gülümsedi. Ellerini uzatıp iki yanımda gergince duran ellerimi tuttu.
"Tamam şimdi konuşmaya ne dersin?"
Onaylar anlamda kafa salladım. Artık kendimi çok daha iyi hissediyordum. Onayımla birlikte Ateş Bey söze girdi.
"Sanırım ben yokken odada Buket Hanım ile bir şeyler yaşanmış. Ne olduğunu bana anlatabilir misin Mira?"
"Ben bir şey yapmadım!"
"Biliyorum bebeğim, sadece olayı öğrenmek istiyorum. Bana ne olduğunu anlat. Seni kırdı mı?"
"O kadın sürekli ailem hakkında sorular soruyordu! Sonra... bilmiyorum ben sadece sinirlendim."
Ateş Bey başka bir şey yok mu der gibi kaşlarını kaldırdı. Olumsuz anlamda kafa salladım. Devamını anlatmak istemiyordum. Eminim Buket Hanım oraları zaten anlatmıştı.
"Tamamen haksız sayılmazsın ama yine de kavga etmemeliydin Mira. Bir daha böyle bir olay olursa karşılık vermek yerine yanıma gel tamam mı?"
Ateş Beyin sorusuna cevap vermeden sabahtan beri aklımda olan o soruyu sordum.
"O kadınla aranızda bir şeyler mi var?"
Ateş Bey başta şaşırdı. Kimden bahsettiğimi anlayamamış gibiydi.
"Kim? Buket hanımla mı?"
Olumlu anlamda kafa salladım. Buket Hanım kavga ederken bana o yönde imalarda bulunmuştu. Üstelik şirkete adım attığımız andan itibaren resmen gözümün önünde Ateş Beyle flört etmeye çalışıyordu!
"Hayır Mira. Buket Hanım ile sadece iş ilişkimiz var. Gerçi o konuda artık kesin değil."
"Ne yani onu kovacak mısın?"
"Kovmak değilde yollarımızı ayırmak diyelim."
Bir süre Ateş Beyle bakıştık ardından ikimizde dayanamayıp gülmeye başladık. Ateş Bey çöktüğü yerden kalkıp kendini koltukda yanıma bıraktı. Bedenimi kucağına doğru çekip sımsıkı sarıldı.
Kafam tam göğsünün üzerine geliyordu. Ortam o kadar sessizdiki düzenli kalp ritimlerinin sesini duyabiliyordum. Fazlasıyla uykum gelmişti. Kendimi iyice Ateş Beyin göğsüne ittirdim.
Artık aramıza duvarlar örmek istemiyordum. Neye güvenerek bu kararı aldım bilmiyorum fakat sadece öyle istiyordum. Acı çekecek olsam bile yaşadığım bu mutluluk bana bir ömür yetmezmiydi ki?
Söz verdim kendime. Deneyecektim. En azından uyum sağlamayı deneyecektim. Bu adam benim için bu kadar çabalarken aksi yöne kürek çekmeyi bırakacaktım. Artık akıntı nereye götürürse bende oradaydım.
Bilincim uyku sersemi yavaştan kapanırken dudaklarımdan mırıltı şeklinde döküldü kelimeler.
"İyi geceler babacığım."
Bana kızmayınn 😭😭😭
Çok kısa biliyorum 500 kelime bile değil. Sadece biri benden rica etti diye yazmak istedim. Kıyamıyorum öyle 🥹
Bu hafta sonu bölüm atmadım. Niye diye sormayın. Bazı küçük ailesel ve okulsal problemlerle kafayı bozdumda. Piskolojimi toparlamam gerek .d
Hafta içi bu bölümün devamı şeklinde bir bölüm daha atmaya çalışırım ama söz veremicemm.
Bide olay bulamıyorum şaka gibi. Yazmaya başlayana kadar aklımda çok fazla senaryo oluyor. Sonra cringe olduklarını veya çok klişe olduklarını düşünüp iptal ediyorum smshksmdgsmbdms
Klişe sahneler yazarsam linçlemezsiniz dimi 👉👈
Kaçtım ben hadi. İyi gecelerrr cici rüyalar herkese 😽🩷🩷
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Ev (Age Play)
Romance°age play °bxg °smut yok Bugün benim doğum günüm. İnsanlar doğum günlerinde ,özelliklede on sekizinci doğum günlerinde reşit oldukları için sevinirler fakat benim içimde sadece derin bir hüzün ve korku var. Oturduğum yumuşak ve tüylü halının üzerin...