0.6

2.8K 61 4
                                    

Canlarım ben geldim geriii. Oy ve yorumlar o kadar mutlu ediyorki insanı.✨

ROTİNDA MİHRİ HAKTAN

Siyamın sözleri masada uzun bir sessizliğe yok açtı. Dilan hiçbirşey diyemedi. Sadece gözlerinin dolduğunu farkettim. Acaba ablasını çok sevdiği için miydi bu hüzün? Uzun sessizliğin ardından ben söze girme gereği duydum. "Berzan'la evlendi Hivda" sözlerimin ardından Dilan'ın gözlerinden akan yaşlar yanlış birşey yapmışım hissine kapılmamı sağladı. Ama ortada yanlış birşey yoktu. Dilan bir an bocalayarak masadan kalktı. Yüzünde hiçbir ifade görmedim, merdivenlere yöneldi ve gözden kayboldu. Hala hiçbirsey anlamıştım. Acaba Hivda'yı çok sevdiği icin miydi bu tepki? Masadakiler sanki birşey olmamış gibi devam ederken gözlerimi Siyam'a diktim. Bana anlamayarak baktı, ona soran gözlerle karşılık verdim. Görmezden gelerek kahvaltısına devam etti. Umursamamıştı beni, bacağımla bacağına vurdum, gözleri gözlerimi değil biraz önce azda olsa açılan bacağıma kaydı ben daha nolduğunu anlamadan o önce bacağımın açılan kısmını kapatmış sonrada elini bacağımın iç kısmında konumlandırmıştı. Eli sıcaktı ve soğuk tenimdeydi, içimde birşeylerin eridiğini hissettim. Bu his bana yabancıydı, ve sanırım yabancı kalması gerekiyordu. Yüzüne bakmadan elini çektim, bir zahmet o da kendine gelsin yani. İnsan sevgilisi varken karısı bile olsa böyle şeyler yapmamalı.

Rahatsızca öksürdüğünü duydum, elini tekrar bacağıma atmaya çalıştığında elini havadayken tekrar reddettim ve ittim. Bu durumdan hoşnut olmadığı açıktı. Ama bu saçmaydı, yani amacı ne ki?

Kahvaltı bittikten sonra Siyam işe gideceğini söyledi ve yolcu etmemi istedi. Normalde seve seve yapacağım birşey zaten ama onun istemesinin sebebi ailesine karşı bir kanıtlama çabası bana kalırsa. Sonuçta burdakilere göre kocama karılık yapmalıyım. Ne kadar saçma olduğunu tabiki farkındayım, böyle bir niyetimde yok ama bazı şeyler öyle kolay değişmez. Bide buralarda bir laf vardır: "Kadın kocasını öpüp yollamıyorsa, ya kadın yetememiştir yada erkek." bu lafı yengem çok derdi. Bizim eve gelin geldiğinden beri bana hep evlilik tavsiyesi verirdi. Henüz Siyam'la cinsel birşey yaşamadık, sevgilisi olduğu sürecede yaşamam. O kadar gurursuz biri değilim, kocam dahi olsa onun hayatında biri var. Açık konuşmak gerekirse saygı duymuyorum onlara, benim yaptığım kendime saygı duymak.

Siyam'ı yolcu etmeye kalktım, kaçamak bakışlarla bana bakıyordu. Takım elbisesinin üzerine heybetli bedenine tam olan kabanını giydi. Her ne kadar bende bakışlarımı kaçırsamda o bana doğrudan bakınca bende ona bakmak zorunda kaldım. Gece karası gözlerine bakarken yaklaştı bana, üzerimde hissettiğim bakışlar rahatsız ediciydi. Ne yapacağını tahmin ediyordum, ve asıl merak ettiğim gerçekten istediği için mi yapıyordu? Sonuçta bana kalırsa şuan onu geçirmem bile göstermeydi sadece. Siyam anlıma ulaştığında kendimi sadece onun kokusuna bıraktım. İnsanı gerçekten etkileyen ağır ve yoğun bir kokusu vardı, ama rahatsız etmiyecek kadar güzeldi. Dudaklarını anlımdan çektiğinde ne ara kapattığımı bilmediğim gözlerimi açtım. Refleks olarak yaptığım bir hareketti. "Geç gelebilirim, merak etme." dedi biraz önce beni etkisi altına alan kokunun sahibi. Kafamı olumlu anlamda salladım."Hayırlı işlerin olsun." dedim. Hafifçe tebessüm ettiğini gördüm ve konaktan çıktı.

Ben masaya geri dönerken diğerleride kalkıyordu. Siyam'ın kardeşleri yani Baran ve Anıl'ı yolcu etmek için Hazan'la Aylin'de kalkmıştı masadan, ben ise masayı kaldırmaya yardım ediyordum. Aşağıdaki işlerim bittikten sonra yukarı odama çıktım, odayı hiç temizlememiştim. Temizlik takıntım yoktu ama yaşadığım yere benim elimin değmesi kadar güzel birşey yoktu. Zaten ben eve gelmeden önce odanın dip bucak temizlendiği belliydi ama içime sinmeyen şey odanın içinde odaya has bir koku yoktu ve içeriye sinen sigara kokusu beni uyurken bile rahatsız ediyordu. Belki normal bir insan bu kokuyu bile zor alabilir ama benim için iç bunaltan bir kokuydu bu. Bütün odayı silip süpürdüm, beyaz sabunlu suyla heryeri silmiştim ve o kadar iyi hissediyordum ki. Bu koku insanı gerçekten iyi hissettiriyordu, eskidende odam hep beyaz sabun kokardı çok ferah bir koku. Bundan sonrada böyle koksun istiyordum, silip süpürme işi bittikten sonra nevresimleri değiştirdim, yeni bir havlu çıkarıp duşa attım kendimi. Duşta biraz oyalandım, sonrasında çıkıp saçlarımı kuruttum ve giyindim banyoda.

Odaya geri girdiğimde pencerenin kenarındaki tek kişilik koltukta oturan Siyam'ı gördüm. Şaşırmıştım çünkü daha birkaç saat önce geç gelirim demişti, ama şuan odadaydı. Yanına yaklaştım ve şaşkınlığımı gizlemeye çalışmadan "Hoşgeldin, geç gelirim demiştin?" dedim. Gözleri beni inceledi ve incelemeye devam ederken "Erken bitti bende birkaç saat kestirmek için eve geldim, akşam dışarda olacağız, sana sormadım fakat beraber gideriz diye düşündüm." dedi, ben tam nereye gideceğimizi soracakken o devam etti "Eskiden bir arkadaşım, eşiyle gelicek hem seninle tanışacaklar hemde yakın zamanda bir iş yapmayı düşünüyoruz." Arkadaşı ve arkadaşının eşiyle beni tanıştırması aslında güzeldi çünkü bu topraklarda kadına değer verilmezdi, ama Siyam en azından beni görmezden gelmiyordu. "Tamam gideriz, sen uykusuzmusun?" diye sordum."Evet biraz kestirsek iyi olabilir." dedi soran gözlerle.

Anlamaya çalıştım, sanırım benimde uykum olduğunu düşünüyordu, gerçi gerçekten çok olmasada vardı uykum. "Benim uykum pek yok sen uyu istersen." dedim fakat yerinden kalkıp aramızdaki mesafeyi azalttı. "Beraber uyumak istiyorum Rotinda, dün pek uyuyamadım." Kaşlarım hayretle kalkarken "Neden, daha önemli işlerin mi vardı?" diye sordum, sorumdan pek hoşnut değildi. "Rotinda uyku sorunlarım var ve pek fazla uyuyabilen biri değilim. Bu güne kadar oldukça fazla uğraştım ama düğün gecemizde uyuduğum kadar huzurlu daha önce hiç uyumadım. Dün gecede seni yatağa yatırdıktan sonra ancak sabaha karşı yarım saat kadar uyuyabilmişim, bu yüzden biraz uyusak olurmu?" Sorduğum soruya böyle bir cevap doğal olarak beklemiyordum. "Tamam, bu seferlik böyle olsun." dediğimde yüzünde hoşnut bir ifade vardı, yanımdan ayrılıp dolaptan kendine rahat birşeyler alıp giyinmeye başladı, onun biçimli vücudunu izlerken sordum ona "Onunlada mı uyuyamıyorsun?", iç çekti "Karım dışında hiçbir kadınla uyumadım." dedi. Kaşlarım yine çatıldı ama o görmedi farkında olmadan "Nasıl yani, onunla birlikte olmadın mı?" diye sordum, sonra sorduğum sorunun farkına vararak boğazımı temizledim ama geri adım atmadım.

"Rotinda bu konuyu kapatalım, bilmen gereken kadarını bil." Ne yani bilmem gereken kısım sadece benden başkasıyla uyumadığımıydı, beni ilgilendiren kısım tabiki hepsiydi. Geçmişine karışıcak değilim ama şimdi olanlar beni ilgilendirir. "En son ne zaman onunla birlikte oldun Siyam?" sorduğum soru yine onun hoşuna gitmemişti. "Bana söyle, ben hayatına girdiğimden beri gittinmi o kadına?" Benim yaptığım hesap sormak değildi. Sonuç olarak eğer kocam benimle sevmeyerekte evlenmiş olsa ben hayatına girdikten sonra başka bir kadına yan gözle bile bakamaz. "Dokunduğum tek ten kadınımın olacak." İşte bu yutkunmamı sağladı, burdaki kadını sanırım ben oluyordum, ben idrak etmeye çalışırken o üzerini değişmiş halde yatağa geçti, beklenti içinde bana baktı. Ben ise o anın verdiği dalgınlıkla ne yapacağımı bilemedim başta, sonra çekmeceden aldığım tokayla yatağa oturup saçımı bağladım. Arkama döndüm ve beni bekleyen Siyamın koyu harelerine baktım. Saçma geliyordu, yaptığım şey kendime saygısızlıktı. O kadına değil kendime saygısızlık yapıyordum, sonuçta ben kocamla sadece uyuycaktım ama o kadın benim kocamla birlikteydi. Gerçi dediğim gibi ben kendime en büyük saygısızlığı yapıyorum, sevgilisi olan bir adamın yatağındayım. Bu düşünce insana korkunç geliyordu ama o benim kocamdı, benim olmayan ama benim kocam. Yatağa usulca uzandım, Siyam sadece bekledi fakat ben bir atakta bulunmayınca sabrı taşmışcasına belimden tutup kendine çekti beni. Ben tepkisiz kaldım, çünkü o beni çekmese ben uyuyana kadar put gibi beklerdim. Kendini yüzü boynuma gelicek şekilde konumlandırdı, huylansamda sessizce alışmayı bekledim. Dudakları tenimdeyken o sessizce fısıldadı "Odamız çok güzel kokuyor, elinin değdiği her yer güzelleşiyor bêhna min." Sözleri kafamda tekrarlanırken dudakları boynumda gezindi ve birkaç buse bıraktı. Onu hissetmek güzeldi ama o bana hem haramdı hemde sadece bana helaldi. Yavaşça kendimi onun teninde uykuya bıraktım...

Canlarım, ballarım kusura bakmayın arayı baya açtık ama değecek bir bölüm geldi. Yorum yapın lütfen hepsini okuyorum...✨

ROTİNDAM +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin