Adımı birisi söylüyordu ama uykumdan uyanmak istemiyordum uyku çok kıymetliydi. Tanrı aşkına ama o kimse siktirsin gitsin uykum vardı gözlerimi açmak istemiyordum koluma dokunup beni dürtüklüyor uyanamam için adımı söylüyordu hep ellerinin sıcaklığı soğuk koluma dokundukça değişik şeyler hissediyordum gözlerim zor bela açtım.
"Şükür bir an ayılar gibi kış uykusuna yattın sandım."
Yuh ama ben daha gözlerimi açamamışım o bana laf sokuyordu yattığım yerde gerinip başımı onun olmadığı tarafa çevirip güzel uykuma devam etmeye çalıştım ama belli ki karşımdaki adamın beni uyutmaya niyeti yoktu o yüzden kulağıma eğilip elini de gerdanımda gezdirerek erotik bir sesle adımı söyledi. Tüylerim diken diken oldu bu soğuk tenime sıcak ellerinin değmesine bağlıyorum başka şeylere bağlamak istemiyordum!
Gözlerimi sinirle açıp başımı ani bir şekilde ona doğru döndürünce burun buruna geldik. Heyecanladım içimde birşeyler kıpır kıpır oldu yutkundum normal değildi bu şeyler heyecanlandırıyordu beni bakışları gözlerimden dudaklarıma düştü ve bakışları mümkünmüş gibi daha da karardı dudaklarımı birbirine bastırdım.
"Ş-şey tamam kalkacağım uyandım zaten sende geri çekil ki kalkabileyim" dedim sanki az önce sinirle ona meydan okumak için laf edecekken laf edemeyip yakınlığı yüzünden laf edememişim gibi miyavladım bildiğin zaten dün gece de göğüslerime bakmıştı şimdi de dudaklarıma bakmıştı ama bu beni rahatsız etmiyor heyecanlandırıyordu! Rahatsız etmesi gerekti onu itmem bağırmam çağırmam lazımdı ama ben ağzımı açıp tek bir kelime etmeyi bırak ellerimi adamın kaslı kollarına koyuyor önünü açıyor gibi oluyordum.
"Tamam zaten huylan da uyan diye yapmıştım rahatsız olduysan tekrardan özür dilerim" bunu dün gece de yapmıştı eğer pişman oluyorsa bana dokunmakta dokunmasın ben ona bana dokun demiyordum beni kokla demiyordum böyle durmadan dokunup dokunup özür dilemesi pişman olması beni kötü hissettiriyordu.
Kafamı onaylarcasına salladım oda zaten üstümden kalktı ve giyinmem için odadan çıktı o odadan çıkınca sinirle ellerimi saçlarımdan geçirdim ne bekliyordum ki ondan cidden bana bir koklaması iki göğsüme dudağıma bakmasıyla bana ilgisi olduğunu mu düşündüm beklentim oluştu bilmeden de şuan üzgünüm o görecekti fena hırsa gelmiştim beni karısı yapmak istiyordu öyle mi öyleyse beni karısı yapmak istediğine onu pişman edecektim.
Kural 1: kısa kısa kıyafetler giy ve onu delirt.
Elimi yüzümü yıkadım yatağımı düzenledim giysi dolabına gelip içinden kısa deri etek ve üstüne bol omuzları açık gerdanı ortaya çıkaran bir üst giydim ayağıma da siyah bir topuklu ayakkabı giyip saçlarımı tarayıp onuzlarımdan aşağı dökülmesine izin verdim dudağıma kırmızı bir mat ruj kirpiklerime rimel eyeliner gibi makyajlar sürüp aşağı indim.
Yüzüme sanki az önce hiçbirşey yaşanmamış gibi herşey normalmış gibi olan gülümsememi kondurup ona doğru yürümeye başladım.
"Böyle gitmeyeceksin değil mi sadece bu kıyafetinin ne kadar kısa ve giymemen gerektiğini bana söylemeye geldin değil mi?" dedi dediklerine kahkaha atmamak için zor tuttum kendimi o yüzden yanaklarımı dişledim o kadar emindi ki dışarı böyle dışarı çıkmayacağımdan masum masum böyle birsey yapmayıp ona çok kısa olduğunu söylemeye geldiğimi düşünmüştü.
"Hayır aksine çok güzel ve evet bununla geleceğim bu giysi dolabındakilerini siz almadınız mı kabul etsem şuan seninle evlenmeyi karına da giydireceklerinde budur herhalde o yüzden laf etme gidelim haydi"
Sinirle çene kasları hareket etti kendini sıkıyor ve benim kalbimi kırıp bana kötü birşey dememek için kendini zorluyordu belliydi kafasını sağ tarafa doğru çevirdi ve sinirle gülümsedi kafasını tekrardan bana doğru çevirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yitip Giderken
Teen FictionBazı anlar vardır ki tam hersey bitti derken karşınıza birseyler çıkar ve sizi hayata bağlar. Güzel şeylerin olduğuna inandırır. Nisa buna inanmayı o adamın ona dokunmaya başladığı an umut denilen kelimenin anlamını unutmuştu ta ki karşısına umudun...