Bölüm 5

5 0 0
                                    

Bilin bakalım şuan ne yapıyorduk tabii ki bir tane mağazaya girmiş bana düzgün kısa olmayan ve açık olmayan kıyafetler alıyorduk pardon daha doğrusu Poyraz alıyordu. Gördüğü kıyafetleri üstüme tutup beğendiyse eğer gönderip kabinde denetip vücudumda nasıl durduğuna bakıyor eğer beğendiyse duruşunu da yanındaki yardımcı kıza veriyor oda elinde tutup bize başka kıyafetler gösterip bunları da beğenebilirsiniz diyip o sıra Poyraz'ı süzüyordu.

Evet yanlış duymadınız okumadınız Poyraz'ı süzüyordu!!!

Benim müstakbel kocamı süzüyordu!!!

Evet gerçek bir evlilik olmayacaktı ama o benim kocamdı yani bakmazdı ben ona rahatça bakamazken kimse ona bakamazdı. Ona rahatça bakmak gibi bir isteğim yok hayır sadece bu benim elimde bile değil kocam olacağı halde başkası da bakamaz ya ben anlatamıyorum ama siz yine de anlayın.

Gözüm reyonda bir elbiseye çarptı siyah dizlere kadar gelen ama derin bir yırtmaçı olan askılı bir elbiseydi ve benim aklım başımdan gitmiş durumdaydı.

Bunu almalıydıkk!!!!

Poyraz'a şirince bakıp yanına ilerledim ve yüzümde ki şirin ifadeyi korudum.

"Poyraz bunu da alalım mı?"

Kafasını çevirip gösterdiğim elbiseye baktığında kaşlarını çatıp "şaka yapıyorsan yapma çünkü cevabım belli " diyip kestirip attı.

"Lütfen Poyraz çok beğendim ne olur" diye yalvarmaya başladım ama o kati bir şekil başını onaylamaz bir şekilde sallayıp başka kıyafetlere bakıyordu.

Bir anda bana döndü ve "o elbiseyi almak istiyor musun o zaman sana tek bir şart veriyorum o elbiseyi sadece benim yanımda giyebilirsin başka yerde değil." diyince ağzım açık bir şekilde ona bakakaldım.

Ona göre neydi Allah aşkına? O elbise açık bile değil hem cidden şaka mı bu adam? Delirecektim!!

"Sen ne diyorsun yaa o elbiseyi neden sadece senin yanında giyiyormuşum ben?"

"Hatırlatırım bizim yapmamız gereken bir bebek var yaa hani belki bir cilve falan yaparsın diye düşündüm karşımda giyersin hem bu bize yardımcı olur hemde elbiseyi almış oluruz peki sen bilirsin almıyoruz elbiseyi." diyince bebek olayını hatırladım. Doğru ya biz bir de bebek yapacaktık normal adamın sadece benim önümde giyeceksin demesi nede olsa her erkek yatak odasında karısının öyle hallerini ister ama şöyle bir durum var ki isteyerek değil ki!!!

"Tamam ulan tamam al sadece senin yanında giyeceğim nede olsa sadece bir kere giyeceğim sende o elbiseye essek yükü para ödeyeceksin bu da sana kazık gibi girsin." dedim sinirlerime hakim olamayip ağzımdan çıkanları önemsemeden.

Poyraz şaşkın bir şekilde bana bakıyordu bir yanda da gülüyordu manyak neye gülüyorsa artık anlamıyordum ben bu herifi.

"Sen az önce küfür gibi birşeyler mi söyledin ben mi yanlış duydum?"

"Söyledim var mı ne yapacaksın?" Diye kafa tuttum.

"Ağzını kocana karşı toplayacağım karıcım "

Dediği şeyler birşey anlamazken Poyraz bana bakarak yanımızda duran mağaza çalışanına doğru "şu siyah askılı yırtmaçlı elbiseyi de istiyoruz " dedi.

Ben istediğimin olmasının sevincini yaşarken o ise 'gül gül son gülen iyi güler' bakışı atıyordu.

Evet yemek yiyip buraya gelirken bebek konusunda anlaşmış ve bebek yapmaya karar vermiştik çünkü ben kuma istemiyordum istemeyecektim de kocam olacak herifin dudakları başka kadının vücudunda işi yok!!

Yitip Giderken Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin