8.BÖLÜM/SEN GERÇEK MİSİN?

140 16 59
                                    

merhaba
merhaba ben volkan konak
butun havayi bozdum amk
neyse baslitoö

...

"MİNHO!"

Jisung uyanmıştı ve olanları hatırlamıştı.Minho iyi miydi?Minhoya ne oldu?bu sorular kafasını terk etmiyordu.Jisung serumlarını koparttı ve yatağının hemen yanındaki perdeye doğru gitti.Perdeyi açmıştı fakat perdenin arkasındaki Minho değil,başka bir insandı.Jisung Minhoyu bulamayınca haliyle hastanede koşturmaya başlamıştı.

"NERDE?MİNHO NERDE?!"

"Han Jisung neden odadan çıktınız?"

"SEVGİLİM NERDE?"

"Han Jisung lütfen odanıza geç-"

"SEVGİLİM NERDE DEDİM?!NE OLSU ONA?LÜTFEN SÖYLEYİN YALVARIRIM!"

"Hastayı götürün."

"SÖYLESENİZE!!"

Doktorlar zorla Jisungu kendi odasına getirmiş sakinleştirmeye çalışıyorlardı.Fakat Jisung hiç sakinleşmiyordu.Sadece ve sadece"Sevgilim nerde?"cümlesini kullanıyordu.

"MİNHO NERDE LÜTFEN BENİ ONA GÖTÜRÜN SAKİNLEŞMEYE İHTİYACIM YOK SADECE SEVGİLİMİ İSTİYORUM"

"Minho..."

"EVET MİNHO NERDE LÜTFEN SÖYLEYİN"

"Han Jisung lütfen oturun.Size söyleyeceğim"

Jisung hemen yatağına oturdu ve doktorun ağzından çıkacak kelimeyi bekliyordu.

"Han Jisung,Minho.."
"Öldü."

"Ne?"

"Üzgünüm efendim biz elimizden geleni yap-"

"ŞAKA DEĞİL Mİ?TAMAM HİÇ KOMİK DEĞİLDİ,GERÇEĞİ SÖYLEYİN?!"

"Han Jisung biz gerçeği söylüyoruz.."

"Çok üzgünüz..."

"MİNHO,ÖLDÜ MÜ?SİZ ŞAKA MISINIZ YA BENİM SEVGİLİM ÖLEMEZ ÖLEMEZ DİYORUM ÖLEMEZ ÖLEMEZ ÖLEMEZ"

Jisungun kalbine ok saplanmış,ağlamaktan kafayı yemek üzereydi.Gerçekten ağlamaktan ölebilirdi.

"Jisung Bey lütfen sakin olun."

Jisung ayağı kalkmış hastaneyi turlamaya başlamış,bütün odaların içine girip girip çıkıyordu.Doktorlar arkasından koşsada,doktorlar ve güvenlikler asla ona yetişemiyordu.
Jisung Minhonun öldüğüne hiçbir zaman inanmamıştı..

Jisung üst kata geçtiğinde merdivenlerden düşmüş heryeri çok ağrıyordu.Artık koşamamaya başlamıştı.Fakat tüm gücünü kullanarak Minhoyu arıyordu.Umudu tükenmişti.Minho gerçekten ölmüştü..

"Jisung?.."

Arkadan bir ses...
Minhonun sesine benziyor...

Jisung arkasını hızlıca döndüğünde karşısında nefes nefese kalmış bir "Minho"vardı.

"JİSUNG İYİ MİSİN?"

Jisung çok yorulmuş,üstüne "Minho"nun karşısına çıktığının şokunu yaşamaktan bayılmıştı.Peşindeki güvenlikler Jisungu doktora teslim etmiş, Jisungu odasına götürmüşlerdi.Minho Jisungun arkasından koşuyor, doktorlar konuşmasına izin vermiyordu.

"JİSUNG İYİ Mİ? SÖYLEYİN!HASTANEYİ YERLE BİR EDERİM!"

Kapıdakı hemşireler durmuş,Minhoya şunları söylediler:

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 07, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Marrying Someone I Don't /MİNSUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin