5

16 2 0
                                    

*** 

Ээж "Хөөх тэр ирж байгаа хүмүүсийг хараач ээ" 

М.Аав "Хүү минь зүгээр өрөөндөө ороод амжуулчих юман дээр заавал эндээс хол очиж яах гэсэн юм бэ дээ?" 

Аав "За, хүргэн минь боломж нээгээд өгсөн байхад байтлаа дураараа загнаж байх шив" 

Би "ААВАА" 

Мингюү "Аав ээж та нар нас тогтсон хүмүүс байж тиймэрхүү сэдвийг төвөггүй амнаасаа урсгах юм аа" 

Ээж "Нас тогтсон гэж биднийг тэгтлээ хөгширчихсөн гэж бодоо юу?" 

М.Ээж "Тийм шүү бид ид халуухан дээрээ яваа хүмүүс шүү" 

Мингюү "Бурхан минь аав та ээжтэй одоо ч тийм зүйл хийдэг гэж үү?" 

М.Аав "Нас явснаас биш залуу насны эрч хүч одоо ч байна" 

Мингюү "Вуаа, хэлэх ч үг алга" 

Аав "Чи бидний насан дээр ирэхгүй юм шиг битгий ярь нэг мэдэхэд л нас чинь явчихсан байх болно шүү" 

Мингюү "Та нар шиг 50 гаран насандаа ч с*кс хийнэ гэдэгтээ итгэлгүй байна" гэхтэйн зэрэгцэн түүний аав дагз руу нь цохиод авав. 

М.Аав "Чи Раниг эрт цэвэршүүлэхгүйн тулд хичээх хэрэгтэй, үгүй бол энэ эмэгтэйчүүд чинь цэвэршлээ гээд ааш зан нь олдохгүй их хэцүүднэ шүү" 

Мингюү "Бурхан минь," 

Аав "Тийм шүү, эрэгтэй хүний үүрэг гэр бүлээ тэжээх, эхнэрийнхээ аашийг олох, хүүхэд хийх, бас цэвэршэлтээс 100% хамгаалах ёстой байдаг юм" гэтэл ээж аавын нуруун дээр  нэг сайн цохин хэсэг хугацаанд иймэрхүү гаж хэрүүл үргэлжилсээр байсан тул арайхийн тэднээс мултран өрөөндөө орж ирэн хувцсаа солихоор хэсэг хугацаанд ч болов чихээ амраах хэдхэн минутын жаргалтайгаа нүүр туллаа. 

Мингюү миний араас төд удалгүй орж ирэн "Би хэзээ ч аав ээж шиг хөгширөхгүй гэдгээ амалчихая" гэсээр амандаа үглэн бухимдаад байгаа бололтой миний даашинзыг тагтан дээр хатаагаад цүнхээ онгойлгон хуурай хувцас аваад "Би угаалгийн өрөө ороод сольчихоя чи эндээ соль" гээд гараад явчихав. 

Би "Хүн чанартай л юм" гэж амандаа бувтнасаар энэ удаад богино шорт бэлхүүс гарсан фудволктой цуг хослуулж өмсөн үсээ хатааж нүүрэндээ тос түрхээд доош буухад Мингюү аль хэдийн тэдэн дээр оччихсон амруугаа том томоор нь хоол чихэн сууж байв. 

 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
SHOT OF LOVEWhere stories live. Discover now