TANITIM- 0

773 35 0
                                    

Selamm

İlk önce omegaverse evreni hakkında classic bilgiler vericem. Her yazarın kitabında omegaverse genelde farklı olur o yüzden bence bu bölümü okumadan Kitap'a başlamayın.

Omega- Genel olarak zarif, hassas, feromonları çiçek, tatlı gibi kokan kurt turudur.Tabi her omega böyle değil farklılarıda oluyor. Kızgınlığa her 3 ayda bir girerler ve sadece kızgınlık döneminde hamile kala bilirler.

Beta- Daha çok normal insan gibiler, feromonları çok zayıf olur, kızgınlığa girmezler. En çok yaygın türdür.

Alfa- Kurtlar arasında baskın bir tür olarak bilinirler. Omegalar gibi 3 ayda bir kızgınlığa girerler, feromonları genel olarak daha ferah ve serttir. Sadece kadın alfalar hamile kala bilir ancak bu bile düşük ihtimal.

Delta- 400 yıl'da bir dünyaya gelen bir tür. Kurtların lideri ve en baskın tür olarak bilinirler. Eşlerine çok bağlılar ve genel olarak hayatlarını gerçek eşlerini bulmak için adarlar. Sadece gerçek eşlerini bulduklarinda tamamlanmış hiss ederler. Baskın fenomenleri vardır ve onlarda 3 ayda bir kızgınlığa girerler.

Vita- Deltaların gerçek eşleri olarak bilinirler. Genel olarak omegalar gibiler, güzel kokulu feromonları olur ve 3 ayda bir kızgınlığa girerler.

Kızgınlık nedir? : Belirli dönemlerde çiftleşme ihtiyacı hissettiği için vücutları salgılama yapıyor ve ilgilenilmediğinde acı bir hal alıyor. Bu durumlarda defalarca boşalabilirler, kızgınlıkları günlerce aynı seviyede seyredebilir. Kendilerini tatmin ede bilir veya eşlerinden yardım alabilirler.

Feromon nedir? : Kurtların salgıladıkları koku gibi bişey. Duygularına göre değişiyor örneğin mutlu olunca güzel kokan kızgın olunca acı kokan koku salgılarlar. Her Kurt'un kendine özgü bir kokusu (feromonu) olur ve bunlar türden türe değişir.

Mühür nedir? : Çiftleşme sırasında eşlerin(genelde baskın taraf) birbirlerinin boyunlarındakı koku bezlerini dişlerini geçirmelerine ve bir damla kan almaları ile mümkün olur. Basit bir durum değildir. Mühür yerleştikçe eşler birbirlerine daha bağımlı olurlar. Yoğun duygu durumlarında birbirlerini hissedebilirler.

Birde bilmeyenler omegaverse evreninden alakasız narsist kişilik bozukluğu hakkında bilgi vericem.

Narsist kişilik bozukluğu nedir?
Narsist kişiler benmerkezci bireylerdir. Kendilerini dünyanın merkezinde görürler ve genel olarak aşırı derecede bencil ve kendini beğenmiş kişi olarak tanımlanır. Zayıf görünmekten nefret eder hatta bazen güç takıntıları bile vardır. Kibirlidir, çıkarcılardır ve hata yaptıklarını düşünmedikleri için özür dilemeyi bilmezler. Bütün sevgi yatırımını kendisine yaparlar ve en çok kendisini severler. Herkesi manipüle etmekte profesyoneller. Genelde dikkat çekici kıyafetler, abartılı veya parlak makyaj kullanırlar. İlgi odağı olmak onlar için en güzel şeylerden biridir

Narsist kişilik bozukluğu neden olur?
•Ebeveynlerin çocuğu çok fazla övmesi veya eleştirmesi.

• Çok fazla şımartılarak büyümek

• Ebeveynlerin büyüme çağında ki çocuktan çok fazla büyük beklentide bulunması

• Aile veya çevrenin manipülatif davranışlara itmesi

• Çocuk yaşlarında şiddet veya istismar yaşamak

Narsist kişilik bozukluğu ilaç veya bunun gibi şeylerle tedavi olunamaz. Eğer bu kişi psikopat değilse psikoterapi ile ne kadar zor olsa bile tedavi edilebilir.

Bu kadar bilgilendirme yeterli bence aslında okudukça daha iyi anlıyacaksınız.

DİP NOT : yetişkin içeriği , argo kelimeler, küfürlü konuşmalar, kan ve şiddet gibi içerikler içermektedir. Rahatsız olanlar varsa şimdiden kitaptan çıksın.

Ve son olarak kitap günümüzden olacak

Sanırım bu kadar bilgilendirme yeterli.

İlk bölümde görüşmek üzere Byeee

Yazdığım tarih : 09.12.23
Yayınladığım tarih : 17.02.24

- Red Fox

Lost Cherry٭ TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin