4

286 29 11
                                    

Bi türlü bu kitabı yazamadım bende neyse artık bu bölüm sanırım düz olucak belki arada bir text koyarım bilmem.

Hadi iyi okumalar bol bol yorum olsun ve yanlışları görmezden gelmeyi unutmayın

Yazılım tarih : 04.02.24
Yayımlanma tarihi: 23.02.24

⚕︎

Sabahın köründe kalkmış hazırlanıyordum. Aslında ben genelde geceleri geç yatan sabah uyuyan birisiydim, yani sabah insanı hiç değilim.

Gece'de zaten normal uyku gözüme girmemişti kurdum sayesinde 'Deltam da Deltam ' diye bütün gece başımın etini yedi ki hâlâ öyle yapıyor sadece okula gidiyorum ve deltanı da görücez diye bir nevi sakin.

Yüz bakımı yaptıktan sonra 10 saat ne giyeceğime karar verdim ve sonunda üzerime iç gösteren kırmızı kumaşı tüle benzer şey giydim, altımada klasik geniş paça pantolon giyip kemer takdim.

(Kombin böyle sadece sütyeni çıkın işte)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Kombin böyle sadece sütyeni çıkın işte)

Hafif gölgeli makyajımdan sonra hazırdım. Bugün nerden geldiğini bilmediğim bir özgüven vardı üzerimde oyüzden galerimdeki pek çıkarmadığım Kırmızı vişne rengindeki Porsche'mi kulanmaya karar verdim.

20 dakika sonunda dün ağlayarak çıktığım binanın önüne geldim. Ne kadar erken kalksam da hazırlanmam baya bir vakit çaldığı için ilk dersim'e yaklaşık 20-25 dakika kalmıştı. Bende Hoseok ve Jimin henüz gelmediğini bildiğimden bahçede takılıp sonra kantine geçmeye karar verdim.

Binaya girdiğim zaman bir sürü kişiye selam verip boş bir masaya geçtim. Gözüm ilk birisiyle konuşan Taehyunga takıldı kurdum yine aşırı heycanlandı.

Kahvemi alıp geldikten sonra şarkı dinlemeye karar vermiştim. Ancak izinsiz bir şekilde sandalye çekip oturan Sehun buna engel oldu.

"Selam biricik Jungkook" yapmacık gülümsemeyle bende karşılık verdim 1 kilometre öteden bakan bile bu adamın bana ilgisi olduğunu anlardı ve bende kurdum da rahatsız oluyorduk ondan.

Rahatsız edici bir şekilde beni yavaşça süzdü ve sırıtarak " Bugün yine güzel olmuşsun jungkook " sandalyesini benim yanıma çekerek dahada yaklaştı umursamamaya çalıştım.

Elini yanağıma götürüb okşamaya başladı. Kan beynime vurdu elini itekledim ve ayağa kalktım oda benimle birlikte kalktı . " Ne yaptığını sanıyorsun sen Alfa "

İğrenç gülüşüyle birlikte elini belime koydu. " Hadi ama Jungkook bir geceden bişey olmaz versen o güzel kalçanı bana nolur ki "

Birkaç kişinin bakışı bize döndüğünü hissettim ama sinirden umursayacak değildim. Ağzımı açıp bişey diyecektim ki Sehunu yakasından tutup yumruk atan Taehyung bakış açıma girdi.

Lost Cherry٭ TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin