5

250 27 8
                                    

Bonjour
Kitabı yavaş yavaş paylaşmaya başladım. Aslında ben bunu yazarken çoktan bölüm iki bölümü paylaştım.
Ancak ne yorum yapan oluyor veya oy veren. Yinede paylaşmaya devam belki irelide birazda olsa yorum veyâ oy olur.

İyi okumalar...

Yazmaya başladığım tarih :18.02.24
Yayımlanma tarihi: 26.02.24

⚕︎

Jungkook's Pov :

Bazen bir yere dalıp ve dakikalarca saçma sapan düşüncelere boğuluruz ya. Şuan o anlardan birindeyim. Herşeyi sorguluyorum. Neden doğdum? Neden böyle yaşıyorum? Neden ailemle aram bok gibi? Neden mutlu değilim? Neden?

Normalde olsa aslında moodum yerinde olurdu. Ama şuan hayatda en çok sevdiğim makyaj yapmak, kombin seçmek için bile isteksizim.

Jimin ve Hoseok'a söz verdiğim gibi birazdan evden çıkıp onları alıpta bara geçmemiz lazım, ancak ben hala ayna karşısında deltanın boynuma bıraktığı izleri seyrediyordum.

Gerçekten sinirimi bozdu o siki kopuk delta. Bu morlukları anca ben fondötenle kapata bilirdim veya boğazlı kazak giyerek ki ben bunu yapmayacaktım çünkü boğazlı şeylerden gerçekten nefret ederim. Bende güzel anıları yok.

Uzun düşüncelerden sonra gözüme kestirdiğim tenimde belli olmayacağını düşündüğüm fondöten, siyah göz için olan kale'm ve eyeliner aldım elime.

Şimdi izler fazla belli olduğundan ilk önce fondötenle kapatıp ve üzerine yıldız çizme kararını verdim. Böylelikle giyeceğim kombinle uyumlu olurdu ve bence beyaz boynumda yıldızlar güzel görünür.

Kafamda kurduğum gibide yaptim. Hatta üzerine birazdan gümüş parıltılı göz için olan simden ekledim. Gerçektende bence güzel olmuştu şimdi geriye üzerimi giyip ufak bir makyaj yapmak kalmıştı.

Üzerime ipli koyu lacivert mor tonlarında bir crop giydim ve altıma ise siyah bedenimi saran dar şort giydim bi'de üzerime her ihtimale karşı deri oversize çeket aldim büyük ihtimalle onu giymeyecektim bile.

Gözüme shadow makyajı yaptim, aslında yüzüme fondöten pek kullanmaya ihtiyaç duymam o yüzde sadece göz makyajı yaptim. Boynuma da Vivienne Westwood olan inci kolye, bileğime ve kulağıma yine aynı marka olan gümüş renkli bilezik ve küpe taktım. Bence olmuştum artık.

Evden çıkmadan önce grup'a yoldayım diye mesaj atdım. Jiminle Hoseok'un hazırlanması beklemek yıllarımı çürütür.

Ancak hiç beklemediğim şekilde Hoseok kendi geleceğini yazmıştı. Açıkçası şaşırdım çünki benzin parası ödeme derdinden hep ben alırdım onu.

Evden çıkmadan gümüş renk Ferrari 812 olan arabamın anahtarını aldım. Evime bikere bile olsa gelseniz ne kadar araba hastası bir insan olduğumu anlarsınız.

Jim'in evinin önüne vardıktan sonra içeri girmeye üşendiğimden 10 saat kendisini kapının önünde bekledikten sonra beyefendi sonunda evden çıkıp arabaya gelebilmişti.

"Lan görende Met galaya hazırlanıyor falan diyecek , seni beklerken gençliğimden oldum Aaaa!! " arabayı çalıştırırken söylenmeye devam ettim. "Yok yani tanımasam arabası yok şoförü yok diyicem de e senin babanda ananda avukat para sıçıyorlar amk "

Lost Cherry٭ TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin