13

198 23 26
                                    

Sınır koymasam yorum hiç gelmiyecek amk o yüzden bu bölümün sınırı 15 yorum

Yazılım tarihi : 10.04.24
Yayınlanma tarihi : 15.04.24

⚕︎

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kim Taehyung |

Buluşmamıza 1 saat felan kalmıştı ve ben yine heyecanlıydım.

Bugün içerisinde onu hiç görmemiştim kantinde gelmemişti nede arkadaşlarıyla birlikteydi.

Zaten arkadaşlarıyla aralarında bişeyler var gibiydi. Belkide bana öyle geliyordu.

Genelde onlarla birlikte oturduğum zaman Jimin ve Hoseok yakın temaslar yakın şakalar kullansalar bile birbirlerine Jungkook'a hiç böyle yaklaştıklarını görmemiştim.

Gerçi Jungkook için sorun yoksa benim içinde yoktu. Zaten Jungkook'un kendisini koruyacak gücü vardı yinede O'na bişey yapmalarına izin vermezdim.

Güya şirkette evrakları inceleyecek ve sonra Jungkook'u almak için yola çıkacaktım. Ama şimdiden aklım -herzaman olduğu gibi- O'nda kalmıştı.

Ondan deli gibi etkileniyordum belkide daha fazlası....

Bunları kabul edeli çok olmuştu zaten. Ancak aynı şeyler Vita için geçerli değildi.

Bazen sıcak bazende beni sik gibi hissettirecek soğuk davranıyordu. Resmen dengemi bozmuştu.

Ancak bana söylemediği lanet olası şeyler vardı ve içimden bi ses herşeyin ailesi ile alakalı olduğunu söylüyordu. Büyük ihtimalle de öyleydi zaten.

Bi sik bilmemek beni deli ediyordu birde en çok saçma sapan bazen koruduğu mesafesi.

1 ay olmuştu resmen ve ben hala ruh eşi izimizi görmemiştim ne de dokuna bilmiştim. Bazen giydiği siktiğim kısa crop'larda ucu gözüküyordu ve ben dokuna bilmiyordum.

Bunlar yetmezmiş gibi Vita bana ne göstermeyi teklif ediyordu ne de benimkini görmek için bişey yapmıyordu.

Ben aileme ruh eşimi bulduğumdan söz etmediğim için hergün fondötenle elimdeki izi kapatıyordum.

Bugün Amerika'daki arkadaşım beni aradığında konuşurken sevinçle ruh eşini bulduğunu ve çoktan düğün  düşündüklerini söylemişti. O'nun için mutluydum ama Jungkook ile benim hâlim ortadaydı zaten.

Onu ben reddetmiş olabilirdim ancak o ruh eşi olduğumuzu öğrendiğinde yüzünde oluşan ifadeden haberi yoktu. Daha beni tanımıyordu bile.

Lost Cherry٭ TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin