Selam
!!! Bu bölümün sınırı 10 oy 10 yorum!!!
Neyse iyi okumalar.....
Yazım tarihî : 16.03.24
Yayımlanma tarihî : 22.03.24⚕︎
Jeon JungkookDahada yaklaştım ve dudaklarına doğru cilveli bir şekilde fısıldadım " Biliyosun Kim ben istediğimi almadan asla durmam ne olursa olsun "
Bana hipnoz olmuş gibi bakıyordu. Bu şaşırmama neden olsada çaktırmadım. Yani umarım öyledir.
Aramızdaki sayemde yükselen tansiyon benide en az onun kadar etkiliyordu ancak O'nun bunu anlayacağını hiç düşünmüyordum.
" Bence hiç sıkıntı çıkarmadan istediğimi vermelisin " bunu dememle birlikte ne olduğunu anlamadığım bir şekilde kendimi O'nun arabasının kapotuna yaslı bir şekilde buldum. Siktir, bu adamın gerçekten hızlı refleksleri vardı.
Şimdi ise benim yaptığım gibi o benim üzerime gelip kapotla O'nun arasına sıkışmamı sağlıyordu.
" Hmm.. Demek bunu çok istiyorsun " bu adamın sesi neden derinden çıkıyordu amına koyayım. Bide fazla feromonları artmıştı büyük ihtimalle ruh eşim olmasaydı kendimi rahatsız hissederdim.
" Öyleyse istediğini vere bilirim Vita " gözleri ilk ruh eşi olduğumuz andaki gibi renk değiştirmişti ve büyük ihtimalle benimde gözlerim çoktan mor rengini almıştı.
Bu kadar yakinligimiz'dan ve kurt'larimizin birbiriyle flört etmesinden dolayısıyla feromon'larimizin yoğun olduğunu ve birbirine karıştığını anlamak zor değildi. Allah'tan açık havaday'dik ve etrafımızda insan yoktu, yani ben öyle düşünüyordum.
Artık bu konunun arabayla veya yarışla ilgili olduğunu bile düşünmüyordum. Resmen öpüşecek ve dahada ilerisine gidicek dereceye gelmiştik. Bana kocaman bir alkış.
Şimdi bir türlü bundan kurtulmalıydım. Ancak bu pek mümkünmüş gibi değildi çünki üzerimdeki adam beni yiyecekmiş gibi bakıyordu.
Ne kadar kendimi bırakmak istesemde bırakamazdım. Ama bana çok güzel bakıyordu.
Ellerimin hala onun boynunda olduğunu şimdi fark ediyordum. Dışardan bakan biri büyük ihtimalle bizi sevgili gibi göre bilirdi gerçi dışardan bakan birisinin fikrini önemsemesem bile birisi fotoğraf falan çekip medyada yayınlasa ve ailem bunu görse mahv olurdum.
Ama kendimi geri çekemeyecek kadarda güçsüz hissediyordum....
Yaklaşık iki veya üç dakika daha öyle kaldıktan sonra Taehyung'un telefonu çalmaya başladı ve boğazını temizleyerek üzerimden kalktı.
Telefonu açarak ileride konuşmaya başladı sonra yanıma tekrardan gelerek konuştu " Rezervasyon yaptırdığım restorandan arıyolar da "
Aramızda tuhaf bir ortam oluşmuştu ve bende bundan rahatsız olarak gülerek konuştum " Gidelim bakalım zaten hesap sende o yüzden benim için sıkıntı yok "
" Aynı arabayla gidelim bence " diyerek kendi arabasına doğru yöneldi.
" 3 milyonluk arabamı burda başı boş bırakacağımı düşünmüyosun herhâlde "
Yapamazdım amk hiç kusura bakmasın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lost Cherry٭ Taekook
FanfictionJungkook narsist birisiydi, Taehyung ise çoktan O'nu herşeyine rağmen kabul edecek dereceye gelmişti... •Omegaverse •Texting + düzyazı