...
⚕︎
Mezun olmuştum. Büyük çabalarla girdiğim üniversite hayatımın sonuna gelmiştik. Sonuçta, her şeyin bir sonu olurdu değil mi?
Ne yalan söyleyim, benim gibi birisi için bile eğlenceli geçmişti. Ne kadar zorlu geçen günlerim olsa bile keyifliydi. Ama bitti diyede üzülmüyordum, sadece rahatlamış hissediyordum. Üzerimden büyük bir yük kalkmıştı.
Sabah saatlerinde başlayan tören öğlene kadar sürmüştü. Nerdeyse her mezun olan gencin ailesi yanındaydı, coşkuyla çocuklarını veya yakınlarını kameraya alıyorlardı. Taehyung'un aileside gelmişti. Ne kadar benim yanımda olsalar bile kendimi boş hissediyordum.
Annemin buraya gelmesini, yanımda olmasını hayal falan etmiyordum. Onun zaten gelmeyeceğini biliyordum, gelseydi garip olurdu zaten. Ama yinede içimde bir yerlerde, beni desteklemek için birisinin gelmesini isterdim.
Son çıkan kavgadan beridir hiç konuşmamıştım onunla. Büyük ihtimalle şuan benim projem üzerinde çalışıyordu, sunum yapmak için. Hatta bugün mezun olduğumu bildiğini bile düşünmüyorum, medyaya çıkan haber sayesinde öğrenecektir.
⚕︎
Parti, kaotik bir enerjiyle devam ediyordu. Herkesin gözleri üzerimizdeydi, tabii ki. Neden olmasın? Sonuçta herkes çok nadir tür olan Vitayı merak ederdi. Ama gözlerim kalabalığın içindeki tek bir noktaya sabitlenmişti: Taehyung. Yine etrafında bir sürü kişi vardı; bu onun yeteneğiydi, Delta olmasına rağmen insanlara nazik davranırdı. Ama şu an karşısındaki omega ona fazlasıyla yakındı. Kızın yaydığı utangaç ve cilveli feromonları buraya kadar geliyordu.
Harika, dedim içimden. Gerçekten, bir başkasının onun etrafında dolaşmasını izlemek çok eğlenceli. İçimdeki kıskançlık adeta damarlarımda dolaşan bir zehir gibiydi. Evet, insanlar bize hayran olabilir, ama bu onlara Taehyung'a dokunma hakkı vermez. Onu izlerken, gözlerim her hareketine takılı kalıyordu. O benim ruh eşimdi ve bana aitti. Bu üniversitedeki herkesin bunu bilmesine rağmen, yine de birileri sınırları aşmayı denemesi sinirimi zıplatıyordu.
Sakin adımlarla ona yaklaştım, sanki sinirli değilmişim gibi. Herkesin gözü üzerimdeydi, ama benim gözüm sadece onda. Elbette, ne zaman ona yaklaşsam, bir şekilde etrafındaki insanlar anlamalıydı; o benimdi. Ama her zamanki gibi, bunu onlara göstermek zorundaydım.
Gerçekten insanların kıt beyinli olduğunu düşünmeye başlamıştım. Yok yani, sırf üzüne güldü diye hemen götleri kalkıyordu. Ruh eşini bulmuş Delta, basit bir omega'nın ' cilveli ' -mide bulandırıcı- feromonlarına düşecek değildi ya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lost Cherry٭ Taekook
FanficJungkook narsist birisiydi, Taehyung ise çoktan O'nu herşeyine rağmen kabul edecek dereceye gelmişti... •Omegaverse •Texting + düzyazı