M:"efendim Jack
J:"Stella ve Carlos'u gördün mü?"
M:"hayır niye?"
J:"ikiside yok ortalıkta
M:"Stella uyuyordu en son."
J:"telefonları kapalı"
M:"şarzları bitiktir"
J:"ikisininde mi?"
M:"öf Jack,Ne uzattın!Kapat derse geçiyorum"Dersteyken telefonumun titremesiyle sıranın altından ekranı açtım
Mega Zekalı Jack
Hala yoklar.Okulu asmış olmasınlar?Ne alaka şimdi!Cevap yazdım.
"Saçmalama vize haftasındayız mega zekalı yürü git dersini dinle!"
Telefonu kapattım ama tekrar titredi
Mega Zekalı Jack
Ders bitince yanıma gelHay Allah'ın cezası ya!benim sınavım da bu işte.Sıkıcı Edebiyat dersinden çıktım. daha doğrusu sınavım bitti.Önce Yurda gidip Stella'yla paylaştığımız odaya gittim.Odada yoktu.Demekki ben "Gastronomi Bölüm Binası"na giderken çıkmıştı Jack'in yanına gittim.Yani yurdun arka bahçesine.
J:"nerede kaldın?ağaç oldum burada
M:"geldim işte,hala mı kapalı telefonlar?"
J:"yer yarıldı da içine girdiler sanki!ne yapıyorsun?"
M:"annemi arıyorum "Çaldı ,çaldı...en sonunda açtı.
Millie:alo anne
Maria:Evet öyle yapacaksın.Efendim kızım?
Millie:sen yine başkasıyla mı konuşuyorsun telefon açık?
Maria:Ne yapayım yavrum dersteyim.Sen niye aradın?
Millie:Daisy'den sabah saat 9 buçuk 10 arası yurdun ve kampüsün çıkış kapısının kamera kayıtlarını alıp bana yollasana.
Maria:Sebep?
Millie:Stella ile Carlos ortalıklarda yok telefonları da kapalı.
Maria:bıkmadın mı şunlarla uğraş-
Millie:Anne şimdi değil,lütfen.
Maria:Tamam Alice.ben arıyorum Daisy'yi.Kapattı.Aslında yüzüme kapatması hoşuma gitmemişti.
Jack:asma suratını.Klasik anne.
Millie:senin annen suratına telefon kapatıyor mu?
Jack:arada sırada.
Millie:Heh!gönderdi.
Jack:aç hadi!
Millie:NE!Gerçekten yapmışlardı.OKULU ASMIŞLARDI.Güle oynaya yurttan çıkıyorlardı!
M:"Yapmışlar Jack!"
J:"hay çıldırıcam ya..."
M:"telefonu kapatmak ne alaka?Ama onlar bir gelsin ben soracağım bunun hesabını!"
J:"Hayır ayrıca sınav yok mu bugün?Neye güveniyorlar allah aşkına ya!"
M:"Stella'nın yok.Ama Carlos'un iki tane var.Ben dersime giriyorum.Sonra odama geçip sınavıma çalışıyorum.Okey?"
J:"okey...görüşürüz."
M:"bay bay"•••
-Jack
Kıvırcık
1 MesajTelefonumun ekranında gördüğüm mesajla kaşlarım çatıldı.Saat 22:09'du.Niye hala uyumuyordu bu kız?Whatsapp'a girdim
"Odama gel çabuk!"
Telefonumla hırkamı aldım ve kapıyı çekip çıktım.Üst kata kızlar yatakhanesine çıktım ve 127 nolu odaya girdim.
J:"Millie?Ne oldu iyi misin"
M:"hala gelmediler "
J:"Millie bunu daha önce de yaşadık.Sakin ol.
M:"Olamıyorum Jack"
J:"Gelirler birazdan.Sınava çalıştın mı?"
M:"çalıştım tabiki Jack seninkide sorumu"
J:"Ben sadece matematiğe çalıştım.Dil bilgisini hallederim."
M:"Bence de.Benim Kimya sınavım var onu halletmem lazım."
J:"Sen niye konservatuar okumuyorsun da gastronomi okuyorsun?Sesin bu kadar güzelken neden Şef olacaksın ki?"
M:"Gözler önünde olmak istemiyorum"
J:"Ama şarkıcı olmak istiyorsun?"
M:"Jack...uzatmasan mı?"
J:"peki."Millie'nin tek sıkıntısı "Annem ne der?"di.Şarkıcı olmasına pek sıcak bakacağını düşünmüyordu.Hiç birimiz düşünmüyorduk aslında.Ama sesi çok güzeldi.Şey gibiydi sesi...Türk şarkıcı Melis Fis gibiydi.Zaten yat kalk onu dinliyordu.Millie'nin şarkının sözlerini bilmesine gerek yoktu.O sadece dinlerdi. Sözlere takılmazdı.Kapı açıldı.Gelen kişi Stella'ydı.Millie ayağa kalktı ve o pis bakışını attı.
M:"yumruk mu tokat mı?"
S:"Ne?"
M:"yumruk mu tokat mı!?"
S:"Millie se-Ve Allah'tan tokadı yapıştırdı.Yumruk olsa fena olurdu.
M:"neredesin sen?telefonu da kapatmışsın arıyorum arıyorum açmıyorsun.Vize haftası okulu asmak ne demek!"
S:"ne var ya azıcık eğelenelim dedik."
M:Azıcık mı?Saat 10 Stella!Ve yarın sabah matematik sınavın var."
S:hih!Ben onu tamamen unutmuşum!
M:"Ben yatıyorum.O matematikten kal varya kafanı kıracağım senin."
J:"ben odama gidiyorum size iyi geceler."
S:"iyi geceler"(Biraz kısa oldu.Yeni anı belki bu akşam belki haftaya cumartesi gelir💙)