1.bölüm taşınma

338 15 11
                                    

Merhaba ben açelya gece deniz ve 17 yaşındayım.Burcum kova ve en sevdiğim renk tabiki de siyah istisnasız. Benim bir tanede abim var ismi ateş 27 yaşında ve babamın ona bıraktığı şirketin patronu ben mi? Bende yeni bir okula başlıyacağım aynı zamanda hobi olarak yayıncılık yapıyorum ve bunu 15 yaşından beri yapıyorum aslında hep izliyordum yayıncıları daha sonra dedimki ulan açelya neden sen yapmıyorsun herşeyin var yayın yapabilmek için ondan sonra başladım işte ilk yıl çok cabaladım herkes dalga falan geçtiler ama şimdi bilinen yayıncılardan biriydim ve bu çok güzel birşeydi...

Abimin bana bağırmasıyla uyandım
Abim"kızım uyansana çoğu eşyayı götürdüler hala uyuyorsun"
Açelya "tamam be kalktım"diye bende bağırarak karşılık vermiştim. Yataktan kalkıp rutin işlerimi hallettikten sonra odmdan çıkmıştım ve beni gören
Abim"uyandın mı kız citlenbik"
Açelya "evet abi"
Abim "kız taşınıyoruz ve sen hala uyuyorsun ne bu uyku sevdası "
Açelya "akşam yayın yaptım bu akşam büyük ihtimalle yapamam diye"
Abim "tamam citlenbik sen geç eve bende son eşyaları alarak geleyim tamam mı"
Açelya "tamam abi bana evin bilgilerini at tamam mı ben yerini bilmiyorum "
Tekrar odama girerek gerekli eşyaları alarak çıktım. Abimden diğer evin anahtarını alarak motoruma ilerledim. Benim gözbebeğim di. Motora binerek çalıştırdım ve yeni evimize doğru yola çıktım....
Geldiğimizde apartmana baktığımda cidden güzel lüks bir apartmadı abimin attığı mesaja girerek kaçıncı katta oturduğumuzu öğrenmiştim. Ve en üst kattı bina 15 katlı bir binaydı ve ben asansöre binmezdim ama mecbur binicektim. Asansör gelince yavaşca asansöre bindim ve kata bir an önce gelmesini bekledim...

Ev harbi güzeldi ve genişti abim tam kendi istediği gibi bir ev bulmuş. Biraz evi dolaşıp balkona çıktım ve manzarayı izlemeye başladım. En güzel yeri burasıydı sanırım tüm İstanbul ayaklarımın dibindeymiş gibi. Evi zaten abim dizmişti bütün eşyalar gelmişti aslında sadece o evdeki önemli eşyaları almıştık geri kalanı sanırım satılcaktı bilmiyorum artık. Zilin çalmasıyla kalkıp hızlıca kapıyı açtım ve nakliyatçıların içeri girmesi için geri çekildim. Hemen hemen eşyalrın çoğu gelmişti ve az kalmıştı ki abim geldi.
Abim"citlenbik senin eşyaların bitti sen yerleştirmeye başla senin işin uzun sürer."
Açelya "tamam abi" diyerek ilk kendi odama girdim güzeldi tam benlik odaydı ilk bir tane koliyi açarım içindeki kitapları görünce gülümsedim. Güzelce rafıma dizmeye başladım ilk tozunu alıyordum sonra rafa diziyordum. Baya da kitabım vardı o yüzden abimden özellikle büyük bir raf almasını istemiştim. Abim bana evdeki en büyük odayı bana vermişti çünkü biliyordu baya eşyam olduğunu. Kolideki kitaplar bitince koliyi bir kenara koyarak diğer koliyi açmaya başladım içinden çıkan okul kitabı ve testleri vardı bayada fazlaydılar çünkü bu sene son sınıftım ve abim üniversite okumamı istiyordu ve bende bunun için çok iyi bir şekilde hazırlanıyordum. O kolinin içindekileri de bitirince çalışma masası düzenlemeye başladım daha sonra elbiselerimi dolaba yerleştirmeye başladım çoğunlukla siyah ve bol olan elbiselerim daha sonra ayakkabılarımı tokalarımı derken baya vakit kaybetmiştim gerçekten çok fazla eşyam vardı abimin o kadar yoktu. Kapımın tıklatılmasıyla gir dedim. İçeri abim girdi ve
Abim "güzelim hadi biraz dinlemelim komşu yemek yollamış yemek yiyelim."
Açelya "tamam abi elimi yüzümü yıkayıp geliyorum"
Abim "tamam citlenbik"
Abim dışarı çıktığında bende elimdeki kemeri çekmeceme koyup ayağa kalktım ve odamdaki banyoya girdim elimi ve yüzümü güzelce yıkadım daha sonra tokamı cıkartarak daha düzgün bir şekilde topladım aynaya son kez baktığımda daha iyi gözüküyordum. Odamdan çıkıp salona geçtiğinde yabancı biri ile sohbet eden abimi beklemiyordum.
Abim"citlenbik gel hadi yiyelim yemek"
Gidip koltuklardan birine oturduğumda abime kısa bir bakış atarak önüme döndüm
Abim"sana bahsettiğim kardeşim citlenbik yani açelya buda alt komşumuz Alihan"
Alihan abi"memnun oldum açelya"
Açelya"bende" diyerek önümdeki yemeğe başladım sarma yollamışlar ve ben çok severdim yanında da yoğurt vardı.
Abim "sen açelyanın kusuruna bakma Alihan tanımadığı kişilere karşı uzak durur"
Alihan abi"sorun değil ateş"diyerek onlarda yemeğe başlamışlardı. Bende biraz yedikten sonra (en fazla 5 tane) ayağa kalktığımda
Açelya"teşekkürler abi ben odama geçiyorum daha çok işim var"
Abim "tamam citlenbik"
Odama girip kaldığım yerden devam ettim bu sefer banyoya girip oradaki eşyalarımı yerleştirmeye başladım bir süre sonra oda bitince odama baktığımda güzel olmuştu yalnız silmem gerekiyordu. Odadan çıkarak abimin yanına gittim ve
Açelya"abi elektrikli süpürge nerede"
Abim"banyo da olması gerek citlenbik"
Açelya"tamam abi"
Abim "güzelim bu günlük bu kadar yetmez mi sabahtan beri odanla uğraşıyorsun yarın devam edersin "
Açelya"abi sanki huyumu bilmiyorsun ben düzeltmeden uyku girmez gözüme"
Abim "sanki diğer türlü çok uyuyorsun"
Açelya"abi şuan bu konuyu açmayalım ha"diyerek arkamı dönerek süpürgeyi almaya gittim...

Evet odam bitmişti sıra hobi odamdaydı. Orası daha uğraşrıcı olcaktı ama olsun güzel olacaktı. Hobi odama girince baktığımda odam kadar büyük olmasada büyüktü ve duvarı benim istediğim gibi olmuştu. Motor vardı ve tam ortasında açelya yazısı vardı o duvarın kenarında ise kasklarımı asmak için bir raf vardı çok güzeldi bilgisayar için masam kurulmuştu sandalyemde kurulu bir şekilde duruyordu. Hızlıca bilgisayarları ve diğer eşyalar yerleştirmeye başladım. Ve burasıda çok güzel olmuştu. Aşırı iyiydi herşey tamamdı telefonu elime alarak saate baktığımda saat çoktan sabah 7 olduğunu gördüm. Odama geçerek sıcak bir duştan sonra direk kendimi yatağa attım ve kendimi karanlığa bıraktım ....






İlk bölüm nasıl tamamen doğaçlama olarak yazıyorum inşallah beğenirsiniz. Oy vermeyi unutmayın şimdiden hepinize teşekkür ediyorum:)
Arkadaşlar kardeşimin kitabınıda okursamı çok mutlu olurum

Yeni Hayatım(Yayıncı Kız)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin