3.bölüm

148 5 0
                                    

Hatırlatma
Benzin göstergesine baktığımda çok az kaldığını görmüştüm. Ve ilk bulduğum benzinciye girmiştim motordan inerek depo kapağını açtım
Benzinci abi"ne kadarlık"
Açelya "fulleyelim abi kartan çekicem "
Benzinci abi"tamamdır"
Dolduğunda gidip karttan çektirdim daha sonra motoruma tamg binecekken ismimin seslenmesiyle arkamı döndüm ...
Şimdiki Zaman
Aslan abla "açelya"
Açelya "efendim abla"
Aslan abla "bir sorun mu var "
Açelya "yok abla ne sorunu olucak"
Aslan abla "yıkamacıda telefonla biriyle konuşurken bağırdım sonra hızlıca oradan ayrıldın bence gayet belli oluyor hım "
Sessiz kaldığımda tekrar konuşmaya başladı
Aslan abla"biliyorum daha yeni tanıştık ama bana güvenebilirsin ne oldu açelya beni ablan gibi düşün kardeşler ablalarına herşeyi anlatır değilmi?"
Açelya "anlatır mı"
Aslan abla "anlatır tabi anlatır"
Tekrar sessiz kalmıştım daha sonra konuşma kararı alarak söze girdim.
Açelya "boşver abla ben şimdi gidiyorum görüşürüz"
Motoruma bindiğimde vizörümü kapattım ve motoru çalıştırarak yavaşca yolda ilerlemeye başladım bir süre sadece yavaş yavaş ilerliyorum bir yandan müzik açmıştım . Şarkının adı ise
Kolpa-beni aşka inandır nakarat girdiğinde gaza yüklendim ve son hız devam ettim motoru durdurduğumda geldiğim yere baktığımda yine aynı yere gelmiştim buruk bir gülümseme ile motordan indim bir süre öylece durdum daha sonra yavaşca uçurumun ucuna geçtim ve orada oturdum biraz geriye ise sırt çantamı kaskımı ve eldivenlerimi koymuştum. Cebimden bir sigara çıkartarak çakmak ile yaktım daha sonra uzunca dumanını içime çektim. Yanımda bir hareketlilik olduğunda hızlıca maskemi tekrar kapatmıştım . Gelen aslan ablaydı.
Açelya "abla sen nasıl"
Aslan "hadi anlat bakalım ablana be ne oldu"
Açelya "ne"
Aslan abla "merak etme tekiz hadi başla bakalım"
Sustum elimdeki sigaraya bakarak
Aslan abla"sigara için biraz erken değil mi yaşın"
Açelya "evet ama alışanlık"
Aslan abla "o seni  sürekli arayan kimdi "
Açelya "abim"
Aslan abla "peki neden açmadın"
Açelya"sabah atıştık "
Aslan abla"neden "
Açelya "yemek yemeden dışarıya çıkıcam diye"
Aslan abla "peki sonra"
Açelya "yabancı birinin yanında bana bağırdı bende çektim kapıyı çıktım"
Aslan abla"yabancı mı"
Açelya"alt komşumuz ve sanırım abimin arkadaşı"
Aslan"sırf bu yüzden mi bence başka birşeyler var"
Sustum anlamıştı ilk defa bir beni anlamıştı aklıma bir şarkı geldi o an
Bir derdim var
Artık tutamam içimde
Gitsem nereye kadar
Kalsam neye yarar
Hiç anlatamadım
Hiç anlamadılar
Ama bu sefer ben anlatmamıştım ama aslan abla anlamıştı. Buruk bir şekilde gülğmsemiştim ama maskem yüzünden görmemişti.
Aslan abla "sustuğuna göre doğru sayıyorum peki ne "
Sustum sadece sustum ama ona öyle bakmıştım ki anlamıştı yine
Aslan abla"peki zorlamıyorum çünkü anlıyorum seni peki son bir şey sorucam"
Kafamı salladım
Aslan abla"neden maskeyi ben gelince taktın"
Açelya"ben hep maskeyi takıyorum"
Aslan abla"neden"
Açelya"insanlar bana iğrenerek bakmasın diye "
Aslan ablada bir süre durdu o 5 kelime aslında bir hiçmiş gibi ama ağırlığı çoktu
Senden iğreniyorum
Çok çirkin yüzün var
Yüzünü görünce midem bulanıyor
Senelerce bunları sürekli duymuştum ama annemin bana onu demesi daha ağırdı üstelik sırf onu korumak için yapmışken bana senden iğreniyorum senin gibi kızım olamaz demişti.
Aslan abla bir kaç kere ağzını aralayıp kapatıyordu. Ne soracağını anlamıştım.
Açelya "abla sor "
Aslan abla "ne"
Açelya "birşey sorucaksın sor "
Aslan abla"yüzünü görebilir miyim"
Kafamı salladım ve bir elimle maskemi yavaşca açtığımda aslan abla yavaşça yüzümü incelediğinde cenemdeki yara izinde durmuştu ve yutkunmuştu bende hemen geri takıcakken elimi tutarak takmamı engelledi.
Aslan abla"çok acıdı mı?"
Birçok soru arasından bunu sormuştu neden yada nasıl gibi sorular tenine acıdı mı ve gerçekten aslan ablam beni anlıyordu buruk bir şekilde gülümsedim ve
Açelya "acımadı"
Aslan abla"yalancı yalancı sana kimse inanmaz" diyerek güldüğünde bende gülümsemiştim. Cebimden sigara tam yakıcakken
Aslan abla"açelya sana benim yanımda sigara içmeni yasaklıyorum ama şimdi bir kerelik izin veriyorum"
Açelya "tamam abla"
Diyerek sigarımı yakarak içime çektim dumanını
Aslan abla "eee başka neler yapıyorsun bakalım"
Açelya "abla vallahi akşamlar yayın falan sabah okul bazense motor yarışları derken hayat geçiyor "
Aslan abla"yayın mı"
Açelya "evet abla ben yayıncıyım"
Aslan abla "kız bende diyorum ki bu neden tanıdık geliyor "
Açelya"abla alemsin ya "
Aslan abla"kaçıncı sınıfsın "
Sigaradan bir kere daha içime cekerek cevap verdim
Açelya"12.sınıf abla"
Aslan abla"hangi bölüm"
Açelya"sayısal "
Aslan abla "kıs o zaman sen zekisindir ha ne olmak istiyorsun"
Açelya"bilgisayar ve matematik bilimi "
Aslan abla "aferin kız her zaman hedefin yüksek olsun".
Tekrar sigaramdan bir fıs daha almıştım.
Açelya" tamam abla"
Aslan abla"başka ne demiştin"
Açelya"motor yarışı"
Aslan abla "illegal olan mı"
Kafamı salladım
Aslan abla"kızım tehlikeli değilmi"
Açelya"olsun abla ben alışkınım '
Aslan abla "sen yayıncılıkta devam et"
Açelya "olmaz abla hem ben stres atıyorum hemde.."
Aslan abla "hemde ne"
Son kez sigaramı çekerek aşağıya attım ve
Açelya"hemde kazandığım parayı ihtiyacı olan yetim yada kimsesiz çocuklara harcıyorum onların mutluluğunu görmek çok güzel abla dünyadaki tüm dertlerimi unutuyorum o zaman"
Aslan abla gülümseyerek sırtımı ozduğunda
Aslan abla"bir gün beraber gidelim olur mu"
Açelya"tamam abla"
Gelen motor sesleri ile hızlıca maskemi tekrar takmıştım ayağa kalkıp aslan ablanın kalmasına yardım etmiştim.
Aslan abla"kız o kadar yaşlı değilim ama yinede teşekkürler "
Gülerek söylediğinde bende tebessüm ile
Açelya"estağfurullah abla rica ederim"
Gelenlere bakınca sadece jumboo abiyi tanıyordum diğerlerini bilmiyordum bu beni tedirgin ediyordu.Aslan ablada bunu anlayarak hafif kolumu sıkarak ona bakmamı sağlamıştı.
Aslan abla"bunlar hepsi bizim çocuklar endişelenme zararları olmaz hadi yanlarına gidelim" kafamı sallayıp yerdeki eşyalarımı alarak aslan ablanın peşinden gitmeye başladım .
Jumboo"aslan ben seni ararım dedin ama geç oldu aramayınca geleyim dedim"
Aslan abla "açelya ile konuşurken zamanı farketmemişiz"
Açelya"abla bende artık eve geçeyim görüşürüz"
Aslan abla "tamam bir şey olursa saat farketmez beni arayabilirsin ablanım ben tamam mı rahatsız olmam atlar gelirim"
Açelya "saol abla sende  iyi akşamlar"
Diyerek motorumun yanına gittim ilk kaskımı eldivenlerimi giydim daha sonra cantamı takarak motora bindim ve çalıştırdım. Onlarda çoktan motora binmişlerdi. İlk onlara yol verdiğimde aslan abla bana el salladığında bende ona el sallamıştım. Otobana inene kadar yavaşca giderken otobana indiğimizde herkes gaza abanmıştı tabiki bende olmazsam olmaz son sürat giderken tek tek hepsini geçiyordum ama bir tek kırmızı motorlu olanda biraz zorlanmıştım ama sonunda yine geçmiştim şehiiçinde bile gaza basıyordum kırmızı ışığa denk gelince durdum aslında durmama gerek yoktu bunu hatırlayınca tekrar gaza bastım ve sağa doğru döndüm..
Apartmana gelince otoparka motorumu park ederek alarmımı etkinleştirdim ve eve çıktım. Kapıyı anahtarımla açarak içeriye girince salonun ışığının açık olduğunu gördüm oraya geçtim ve abim sinir küpü olarak beni bekliyordu.....








Oylarınızı bekliyorumm. Ve sizi seviyorum. Unutmayın seviliyorsunuz

Yazar notu
:) her insan sevilir sadece seven kişileri bulmamız gerekir bunun için sabır

Yeni Hayatım(Yayıncı Kız)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin