7.bölüm

110 3 0
                                    

Gün boyunca ikise bir beni dürterek uytmayan biricik sıra arkadaşımın isminide ögrenmiştim ismi rüzgarmış. Bu bilgi artık ne yaparsanız yapın okul bitince direk gurup evine geçmiştim ve işe erkenden başlamıştım. Bütün ekibin gelmesi ile yine derin bir çalımaya başlamıştık ve sabaha kadar yine oyun ile uğraşmıştık. Bazı yerler olmamış oraları silerek baştan yapmaya başlamıştık bu yüzden sürekli geriye dönüyorduk ama yine de bir iş yapıyorsak güzel olması için elimizden gelenini yapıyorduk. Herkesin emeği vardı emek olan yerdede güzel işler olurdu. Saat çoktan 8 olmuştu ayağa kalktım ve
Açelya "bu haftalık bunkadar yeter yoruldunuz gidip güzelce dinlenin bende okula gidiyorum"
Hepsi bir ağızdan "tamam"diyince hızlıca okula doğru gitmeye başladım. Okula gelince hoca girmişti hemen ardından ben girmiştim ve yerime oturmuştum. Rüzgar bana kısa bir bakış atarak önüne dönmüştü. Bende hocayı dinleyecek bir kapasite kalmamıştı o yüzden kafamı sıraya koydum ve uyumaya çalıştım. Tam uykuya dalacakken birinin beni dürtmesi ile kafamı sıradan kaldırdım ve beni uyandıran yağıza baktım.
Yağız"kız sen neden hiç konuşmuyorsun ya"
Açelya "konuşmak istemiyorum belki"
Yağız"aaa normalde bütün kızlar etrafımızda dolaşır "
Açelya "o zaman onların yanına git beni rahat bırak"
Yağız"neden ben seninle arkadaş olmak istiyorum ama beni sürekli kovuyorsun"
Açelya"nedenini çok mu merak ediyorsun"
Yağız"evet"
Ayağa kalktım ve kulağına yaklaştım fısıldayarak
Açelya "çünkü arkadaş yaparak bir kez o hataya düştüm bir daha düşmem onuda o küçük aklına sok"
Diyerek hızlıca sınıfı terk etmiştim ve o sırada zil çalmıştı ama umrumda değildi. Okulun arka bahçesine geçip bir tane banka oturduğumda bu akşam yayın yapmam gerektiğini hatırladım ve telefonu elime alarak hikaye attım yayın olacağıma dair ve biraz dolaştıktan sonra telefonu kapattım ve cebime koydum.Ders sonuna kadar bahçede oturmuştum teneffüs zili çalınca ayağa kalktım ve sınıfa çıktığımda sıramın işgal edilmiş olduğu gördüm umursamadan yanlarına gittim ve hiç açmadığım çantamı alarak sırtıma taktım ve hızlıca sınıftan çıktım.
Hastenede sıra beklerken ne zaman bana sıra geliceğini bilmiyordum ve bayadır bekliyordum randevu almadığım için ilk olanları almıştı ve sırası olanlar falan derken ben sona kalmıştım. İsmimi görmem ile içeriye girdim ve koltuğa oturdum.
Fulya abla"hoşgeldin açelya bayadır gelmiyorsun"
Açelya "evet bu verdiğin uyku ilacı etki etmiyor biraz daha dozunu arttırabilir misin"
Fulya abla "ben sana daha öncede böyle bir şey yapamayacağımı söylemiştim açelya sen ilaca bağımlı oldun resmen ben sana ne dedim başka bir şey bulman gerek bu ilacın yan etkisi sende çok fazla görülüyor"
Açelya "olsun bir şey olmaz ben istiyorum yinede"
Fulya abla "olmaz açelya ben sana başka hangi türlü anlatayım olmaz"
Açelya " ya abla hiç uyuyamıyorum illa uykusuzluktan bayılıncamı yine arttıracaksın he"
Fulya abla tam konuşacak iken kapının birden açılması ile ikimizde o tarafa bakmıştık yağızın burada ne işi vardı allah aşkına daha fazla düşünmeden ayağa kalktım ve
Açelya "iyi günler"
Fulya abla "daha konuşmamız bitmemişti"
Açelya "yazıcakmısın"
Fulya abla "o zaman konuşmayada gerek yok ıyi günler"
Diyerek hızlıca oradan ayrılmıştım ve motoruma binip eve gelmiştim.
Kısa bir duşun ardında bir tane kahve yapmıştım kendime ve onu güzelce keyfini çıkarta çıkarta içmiştim daha sonra ayağa kalkmış yayın odama geçmiş ve yayın için hazırlık yapmaya başlamıştım..
Yayın başladığında bütün gece hem sohbet etmiştik hemde oyunlar oynamıştık güzel geçmişti tabi oyunlarda biraz kriz geçirdim ama olsun güzel geçmişti yayını kapattıktan sonra bilgisayardaki işlerimi halletmem gerekiyordu ve baya ertelemiştim onlarla ilgilenmeye başladım bir an saat gözüme çarpınca hızlıca ayağa kalktım ve odama geçerek üzerimi değiştirdim be okula doğru yürümeye başlamıştım yine geç kalmıştım bir türlü erken gelememiştim okula ama olsun hiç takmıyordum en azından kimse bana bulaşmıyordu bu okulum sessiz sakindi tâbi ki istisna vardı oda olurdu yani. Zilin çalması ile herkes sınıftan çıkmaya başladığında bende sınıfa girmiştim bu gün güzel uyumak istediğimden rüzgara dönerek
Açelya "bugün ben duvar kenarında oturabilir miyim ikide bir ayağa kalkmak istemiyorum"
Kafa sallayarak ayağa kalktı ve bende onun yerine geçtim ve kafamı sıraya koyarak zarzor uyumuştu. Tabiki öyle demek isterdim sadece gözlerimi dinlendirmiştim ama bir ders için sürmüştü daha sonra ne zaman uykuya kaldığımı bilmiyor. Güzel uyumuştum ama kolumun deşilmesi ile uyandım ve rüzgara baktım
Rüzgar "telefonun çalıyor sürekli bir baksan iyi olur "
Telefonumu elime alıp arayan kişiye baktığımda hızlıca açtım ve konuşmaya başladım
Ömrümü yedi arıyor.....

Açelya"alo"

Ömrümü yedi"çitlembik neredesin "

Açelya"okulda"

Ömrümü yedi"güzelim şirkete gelebilirmisin"

Açelya"neden bir şey mi var"

Ömrümü yedi"hapisten çıkmış onun hakkında konuşmamız gerekiyor avukatta burada bekliyoruz"

Açelya"tamam "

Kapanan telefona bir süre boş boş bakmıştım zihnimde sürekli söylediği şey dolanıyordu hapisten çıkmış nasıl olur o müebbet hapis yemişti nasıl çıkabilmişti. Yani heran yanımıza gelebilirdi. Saçmalama açelya evinizi bilmiyor gelemez diyen iç sesimin haklı çıkmasını ummuştum ve ayağa kalkarak sınıftan çıkmış ve şirkete geçmiştim. Odaya girdiğimde abimi ve avukat abiyi görmüştüm hızlıca koltuğa oturup konuşmalarını bekledim....
Abim "evet ne olduğunu anlatmaya başla"
Avukat"bildiğiniz üzere murat deniz hapisten çıkmış bunun nedeni ise hiç anlamkandıramadığımız şekilde karşı tarafa yani bire haber verilmeden tekrar bir mahkeme yapılarak beraatine karar verilmiş bulunmaktadır"
Abim"nasıl böyle bir şey olabilir çok sorumsuzca adam kendi kızını öldürmekle tehted ediyor şimdi açelyanın can güvenliği bile yok "
Avukat"biliyorum ateş bey araştırmaya başladım ve tekrardan gerekli işlemleri başlattım ait olduğu yere en kısa zamanda gireceğinden emin olabilirsiniz "
Abim"ne gerekiyorsa yapın "
Avukat"elimizden ne geliyorsa yapıcağız merak etmeyin iyi günler "
Diyerek odadan çıkmıştı. Geldiğimden beri ilk kez abimle gözgöze gelmiştik hiçbir şey yokmuş gibi davranıyordu ama olmuyordu sadece unutmuşum gibi davranıyordum ve öyle yansıtıyordum. Abiminde içindeki savaşı görüyordum omuzlarında çok fazla yük vardı o adam abime belli şeyler yapmıştı hepsini biliyordum ama abim benim daha fazlasını yaşadığımı bilmiyordu yada ben öyle zannediyordum kim bilebilir.
Abim"çitlembik merak etme ben bu işi halledicem tamam mı korkma sen"
Açelya "tamam abi"
Abim"efendim"
Açelya"ben grup evine geçiyorum tamam mı "
Abim"tamam çitlembik dikkat et kendine "
Kafa sallayarak odadan çıkmıştım. Şirketin önünde olan motorumun yanına gittiğimde telefonumu elime alarak bizim gruba mesaf yazmya başladım.

Sanane laa

Açelya:grup evine geçiyorum oyun için
(14.04)✓✓

Ahmet abi:bende şimdi geçicektim beraber bakarız oyuna
(14.04)✓✓

Alya abla:ben gelemiyorum işlerim var akşam katılmaya çalışırım
(14.05)✓✓

Açelya:tamam abla sorun değil
(14.05)✓✓

Fatih abi:benide sayın bende şimdi evden çıktım geçiyorum.
(14.05)✓✓

Büşra abla:bende varım orada buluşalımmm
(14.05)✓✓

Açelya:o zaman orada görüşürüz
(14.06)✓✓
Telefonu cebime koydum ve maskemi düzelterek kaskımı taktım ve eve doğru gitmeye başladım.....

Yeni Hayatım(Yayıncı Kız)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin