2.bölüm

190 10 0
                                    

Yavaşca gözlerimi açarak etrafa baktım odam gerçekten güzel olmuştu. O kadar uğraşmama değmişti. Elime telefonumu alıp saate baktığımda saatin 2 olduğunu gördüm . Kalkarak günlük rütinimi yaptım ve üzerime siyah bol sweat ve siyah kot pantolon giyerek odadan çıktım. Abime baktığımda evde olmadığını farkettim. Elime telefonu alarak abimi aradım.
Abim"alo"
Açelya "abi neredesin"
Abim "işteyim citlenbik"
Açelya"abi okul işini halledicektin bugün"
Abim "ben onu unuttum şimdi çıkıyorum sana konum atarım orada buluşuruz"
Açelya "tamamdır"
Abim bana mesajı atana kadar kendime kahve yapmaya karar verdim ve mutfağa geçtim. Evet şimdi kahve nerede ben hiçbirşeyin yerini bilmiyorum..
Neredeyse bütün çekmeceleri açmıştım sonuncu çekmeceyi açınca gördüğüm kahveler ile gülümsedim. Tam olarak kahve delisiydim abimde bunu bildiği için eve bir sürü kahve alırdı. Hızlıca kahvemi yaptığımda telefonuma gelen bildirim ile telefonu elime alarak mesaja baktım abim konumu atmıştı. Yakınmış okul eve sanırım bilerek böyle yapmıştı geç kalmayayım diye. Balkona çıkarak elimdeki kahveyi içmeye başladım...

Motoru durdurduğumda abime baktığımda sinirli bir şekilde beni bekliyordu. Yani ne vardı yarım saat beklettiysem kahvemi içiyordum. Kaskımı çıkarıp koluma taktım. Daha sonra elimle saçımı düzelterek abimin yanına gittiğimde gülümseyerek
Açelya"ben geldim abicim hadi işimizi halledelim de gidelim"
Abim"sen o kıçını biraz oynatsaydın çoktan bu iş hallolmuştu."
Açelya"ya abi kalbimi kırıyorsun ne var yanı bir kahvede mi içmeseydim"
Abim bu dediğime gülmüştü oda biliyordu çünkü kahve aşığı olduğumu
Abim"hadi gidip kayıt yaptıralım" kafa salladığımda motorun anahtarını almadığımı farkettim ve hızlıca geri dönerek anahtarı kontaktan çıkartıp cebime attım.
Abim"acaba müdürün odası nerede"
Nöbetçi öğrenci"beni takip edin göstereyim"
Abim kafa salladığında nöbetçi öğrenci ayağa kalkarak önümüze geçti ve müdürün odasına götürdü. Abim kısa bir teşekkür ettikten sonra müdürün odasını birkaç kez tıkladıktan sonra gel sesiyle içeriye girdik. Bizi gören müdür hızlıca ayağa kalkarak önünü iliklediğinde abimin çoktan işi hallettiğini anlamıştım ve gülümsedim.
Müdür"hoşgeldiniz ateş bey buyrun oturun"
Abim"hoşbulduk ben size daha önce kısaca bahsetmiştim kayıt için geldik"
Müdür "tabi hemen yapalım kayıdı pazartesi günü başlar kız kardeşinin"
Gerekli bilgileri verdim ve kayıt etmişti ve 12 c sınıfında olduğumu ögrenmiştim. Abim kısa bir el sıkışmasından sonra ayağa kalkmıştı ve bende onunla birlikte ayağa kalkmıştım. Odadan çıktığımızda
Abim"citlenbik herhangi bir sorun yaşarsan direk bana söyleyeceksin tamam mı"
Kafamı sallamakla yetinmiştim. Bahceye indiğimizde motorumun yanında durdum.
Abim"eve mi geçiceksin citlenbik"
Açelya "yok motoruma bakım falan yaptırcam muane falan olucak biraz işim uzun sürer abi geç geçerim eve"
Abim"tamam haberleşiriz duruma göre" saçlarımı bozarak uzaklaşınca gıcık gıcık ona baktım. Saçımı düzelttikten sonra yüzümdeki maskeyi de düzeltim kaskımı taktım. Daha sonra eldivenlerimi taktım ve motora binerek çalıştırdım. Okulun kapısından çıkınca abimin çoktan gittiğini görmüştüm bende her zaman bakım için gittiğim Receb abinin yanına gittim.
Receb abi"ooo açelya hanım bende bizi unuttun zannetmiştim "
Açelya "abi biliyorsun bu aralar çok yoğunum ev taşınma falan derken gelemedim bir türlü"
Receb abi"gel kız buraya özlettin kendini"
Gülümseyerek Receb abinin yanına gittim ve sarıldığında oda bana sarılmıştı
Receb abi"taşındınız mı yeni evimize"
Açelya "evet dün taşındık abi"
Receb abi"o zaman hayırlı olsun eee neyi var bakalım kara sevdanın"
Açelya "abi yakında yarış var rütin bakımları falan olacak teker değişecek muane falan olucak"
Receb abi"tamam kızım yaparız senin tulumun yerinde git değişte gel"
Açelya "tamam abi hemen"
Hızlıca odaya geçerek tulumlarımı giydim ve Receb abinin yanına gittim.
Açelya "abi hadi başlayalım".....

Yeni Hayatım(Yayıncı Kız)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin