Neden böyle birşey yapmıştı anlamıyordum abim işte kaldıramıyorum yükler o kadar fazlaydı ki nefes bile alamıyordum. Sadece rüzgara boş boş bakıyordum. Hiç gücüm yoktu adım atmaya ama yıkılmadım. Neden yapmıştı neden böyle bir şey yapmıştı. Tekrar zihnimde konuşmaya başlayan sesler yüzünden sendelendim.
Ben abinin yerinde olsam bir dakika yanında kalmam
Ne kadar aşağılık biri olduğunu mu tabiki de abin
Rüzgar "ne oldu küçük kız he bir sustun"
Açelya "bana öyle deme"
Rüzgar "foyan ortaya çıktı küçük kız"
Açelya "sana bana öyle seslenme dedim dimi"
Rüzgar gülümsedi yaklaştı bana ve tekrar söyledi
Rüzgar "küçük kız küçük kız"
Hayır açelya sakın ona uyma sadece seni küçük düşürmeye çalışıyor
Küçük kız ne oldu o kadar korkma ya alt tarafı gerçekten küçük kızım olacaksın....
Ah küçük kız daha çok seni istiyorum çırpındıkça.....
Küçük kız artık bakire değil artık gerçekten küçük kız oldu....
Küçük kız..
Buradan ayrılmam gerekiyordu. Birkaç adım geri attım. Hayır ona karşı güçsüz gözükmeyecektim. Asla öyle birşey olmayacaktı.
Açelya "şu arkadaşımıza alın"
Rüzgar yaklaştı ve
Rüzgar "ne o korktun mu küçük kız"
Elini omzuma attığı an geri çekildim olabildiğince geri çekildim artık kendimi kontrol edemiyordum sık aldığım nefesler ile bağırmıştım.
Açelya "DOKUNMA BANA"
Rüzgar şaşırmıştı sanırım asla böyle bir şey beklemiyordu. Sınırı fazla aşmıştı artık yapabileceğim birşey yoktu . Hızlıca koşmaya başladım sınıfa çıktım ve hoca olmasını umursamadan çantamı aldım ve bahçeye indiğimde onu tekrar onu görünce aklıma anılarım gelmeye başladı elimle boğazıma bir çizik atarak koşarak okuldan çıkmıştım. Telefonum neredeydi bilmiyorum ama sadece koşuyordum sadece koşuyordum saatlerce bilmiyordum kaç defa düştüm dizlerimde akan kanın haddi hesabı yoktu tabiki de ellerimin de aynı ağaca ne kadar sert vurduğunu bilmiyorum ama elimde parçalanmıştı resmen sonunda ayakşarımdaki güç bitmişti ve ve uçurumun kenarında oturmuştum ve saatlerce orada oturmuştum. Uzun zamandır bu kadar büyük bir kriz geçirmemiştim ilaçlarımı içmediğim için etkisi daha da büyük olmuştu. Anlamıyordum neden ben o kadar şeyi kaldıramıyordum. İyi falanda değildim sadece iyiymiş gibi davranıyordum. Bunca zaman herkesi kandırmıştım kendimi bile iyiyim diye ama değildim işte yine en ufak harekette eski küçük geceye dönmüştüm ve ben bunu istemiyordum. İsmimin duyulması ile o tarafa baktım aslan abla ve jumboo abi oradaydı. Aslan abla yanıma geldiğinde sadece onun hareketlerini izliyordum. Aslan abla dikkatlice beni incelediğinde yüzündeki endişeyi görünce durumumun kötü olduğunu bir kez daha kanaat getirmiştim.
Aslan abla "açelya ne bu hal ne yaptın kendine"
Sustum sadece aslan ablama baktım. Ve tekrar konuşmaya başladı.
Aslan abla"bir gündür yoksun telefonuda okulda düşürmüssün ne oldu he anlat bana"
Açelya"abla lütfen sonra konuşalım"
Kendimi ne kadar hırpalamıştım ki sesimi ben bile zor duymuştum.
Aslan abla"tamam güzelim ama hadi gel gidelim olur mu"
Sadece kafa sallamıştım. Ayağa kalkmaya aslan ablam yardım etmişti ve bende ayağa kalkmıştım. Yavaş adımlar ile Jumbo abinin yanına ilerlediğimizde
Jumbo"yankı şimdi burada olur"
Aslan abla"tamam"
Ayakta bile zor duruyordum aslan ablama yaslanmış öyle duruyordum.
Açelya"abla siz nereden öğrendiniz burada olduğumu"
Aslan abla "sadece tahmin ettim geçen seferde buradaydın."
Açelya"kim söyledi ortalıkta olmadığımı"
Aslan abla"senin telefonundan abin aradı benim yanımda olup olmadığını anlamak için"
Jumbo"ayakta duramıyorum gel motora yaslan"
İtiraz edicekken aslan abla beni yürüterek motora oturmamı sağlamıştı.
Aslan abla ellerimi tutarak elindeki pecete ile elimdeki fazla kanı temizlemeye çalıştı ne kadar dilerse silsin yenisi akıyordu.
Aslan abla"sana birşey daha yasaklıyorum kendine zarar vermiyorsun tamam mı"
Açelya "abla bilincsiz oluyor bunlar"
Aslan abla"nasıl yani"
Açelya "kriz geçirdim "
Aslan abla"ne ne krizi"
Açelya "kriz geçmişten kalanlardan biride bu "
Aslan abla ne dediğimi anlamıştı.
Aslan abla "açelya ben seni ilk defa bu kadar dağılmış görüyorum"
Açelya "abla bende uzun zamandır böyle geçirmiştim kriz"
Aslan abla"peki neden ama "
Sustum sadece aslan ablamın gözlerine baktım beni anlasın diye ve yine beni anladı gülümsedi ve
Aslan abla"buradan direkt hastaneye gidicez sonra doğru benim evime geçicez tamam mı ben abine de heber veririm hastanede "
Açelya"abla-"
Aslan abla"itiraz istemiyorum "
Açelya"peki abla ne diyorsan o"
Gelen motor sesi ile o tarafa baktık. Geleni motorundan tanımıştım geçen yine gelmişti buraya ve ben onunla yarışmıştım. Motordan inip yanımıza geldi ilk bana baktı sonra
Yankı"iyi misin sen"
Olumlu anlamda kafamı salladığımda
Aslan abla "hadi gidelim sevgilim sen yankı ile git biz açelya ile gidelim en mantıklısı o"
Jumbo "emin misin "
Aslan abla"evet"
Herkes motora bindiğinde bende aslan ablanın arkasına binmiştim ve aslan ablaya pek sarılmamıştım üstü pislenmesin diye arka tarafa tutarak yolculuğu tamamlamıştık. Motor durduğunda ilk ben indim sonra aslan abla indiğinde erkekler çoktan yanımıza gelmişti. Hastaneye girdiğimizde acilden girişimi alarak pansuman için odaya geçmiştim aslan ablaya özellikle kız doktor olaması için ısrar etmiştim. Aslan abla ise tamam o iş bende diyerek beni onaylamıştı ve kadın bir tane doktor gelerek ilk olarak ellerime pansuman etmişti daha sonrada diğer yaralarıma pansuman etmiş ve her ne kadar hayır desem bile bana bir sakinleştirici yapmıştı ve bende şuan onun bitmesini bekliyordum.
Aslan ablalar odaya girince onlara baktım asla ve asla maskemi çıkarmamıştım. Ve sadece maskemi neden çıkarmadığımı söylemediğim için bu kadar olayları büyütmüştü.
Aslan abla"açelya abine söyledim birazdan"
Açelya "sizide uğraştırdım kusura bakmayın"
Aslan abla"saçmalama açelya sen benim kardeşimsin tabi ki de seninle uğraşıcam başka kiminle uğraşcam"
Açelya "teşekkür ederim"
Dedim. Daha fazla konuşmadım onlar da konuşmadı zaten boğazım ağırıyordu. Kapının hızlıca açılmadı ile o tarafa baktım abim hızlıca yüzümü ellerinin arasına aldı
Abim"açelyam çitlembiğim iyisin dimi"
Açelya "iyiyim abi'
Abim"hiçte iyiye benzemiyorsun ama"
Açelya"abi sadece ufak bir krizdi geçti büyütmeyelim tamam mı"
Abim"ufak bir kriz mi ah açelya ah"
Ellerini yüzümden çekerek saçlarına götürdü ve çekiştirdi ve bıraktı tekrar konuşmaya başladı
Abim"çitlembik ben sana boşuna o ilaçları iç demiyorum "
Açelya"içmiyeceğim onları anlamak istemiyor musun abi içmeyeceğim ve andım olsun ki ölsem de o ilaçları içmem "
Abin"ben senin iyiliğin için söylüyorum "
Açelya"iyiliğimi bırakında ben düşüneyim"
Abimin omzunda bir el ile ona baktık ikimizde Jumbo abiydi
Jumbo abi"gel biz seninle bir dışarıya çıkalım hava al"
Abim"peki"diyerek yankı ile birlikte üçü odadan çıktılar.
Aslan abla"açelya ne ilaçlarından bahsediyorsunuz"
Açelya"psikoloji ilaçları sakinleştiriciler falanlar filanlar"
Aslan abla "peki bir nedeni var ney"
Açelya "abla onlar beni daha kötü ediyorlar iyileşme için bir süre onları bir süre içmem gerek ama içmeye başladığım an yan etkileri beni bırakmıyor olmayan şeyleri görüyorum yani kısaca daha fazla delirtiyor"
Aslan abla "peki dedin mi doktoruna "
Açelya "evet hatta başka doktorlara bile gittim mecbur olduğumu söyledi katlanmam gerektiğini söyledi ama ben katlanmam bir daha geçmişi yaşayamam işte o zaman orada ölürüm"
Aslan abla"abin biliyor mu"
Açelya"o kadar detaylı bilmiyor"
Aslan abla"anlatmadım mı"
Açelya"abla sana anlatdığım gibi kimseye bu kadar rahat anlatamıyorum "
Aslan abla "anlıyorum güzelim ben abinle konuşurum bu kadar sana baskı yapmaması için onu ikna ederim "
Açelya"abla teşekkür ederim "
Aslan abla"rica ederim kardeşim "
Açelya"abla biliyorum tanışalı çok olmadı ama lütfen beni bırakma ben ablamı kaybetmek istemiyorum ben sana çok cabuk bağlandım lütfen beni bırakma olur mu"
Aslan abla"kız bende kardeşimi bırakmayı meraklı değilim seni asla bırakmam"
Açelya"abla sana birşey demek istiyorum "
Aslan abla"tabi güzelim "
Açelya"abla ben seni asla bana annelik yapmamış olan annemin yerine koydum sen bana anneliğin ne kadar güzel bir şey olduğunu inandırdın her ne kadar o kadından nefret etsemde"
Aslan ablanın gözünden damla aktığında pişman olmuştum. Yine benim yüzümden biri ağlıyordu hızlıca ayağa kalkarak aslan ablanın yanına gittim .
Açelya"abla neden ağlıyorsun istemeden bir şey mi dedim"
Bir şey demeden ağlamaya devam ediyordu.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Hayatım(Yayıncı Kız)
Teen FictionYeni bir eve taşınması ile yeni bir okula başlayan açelyanın hayatındaki değişiklikleri yeni arkadaşlıklar, yeni hayatlar,yeni aşklar. Hikayeme hoş geldiniz