6.bölüm

114 6 0
                                    

Gördüğüm kişi ismini bile bilmediğim sıra arkadaşım ,yağız ve onun grubu binanın önünde duruyordu hiç onlara bulaşmadan çıkacakken yağızın benim ismimi söylemedi ile arkamı döndüm
Yağız "aaa açelya senin ne işin var burada "
Açelya"seni ilgilendirmez"
Yağız "yoksa beni mi takip ettin "
Açelya "başka işim yok seni takip edicem"
Yağız"alındım gücendim vallahi"
Açelya "işim var seninle uğraşamam rahat bırak beni"
Diyerek arkamı döndüm ve hızlıca binaya girerek eve geçtim. Kapıyı açıp abimin odasına gidince Alihan abinin baş ucunda oturmuş bezini yenilediğini gördüm.
Açelya "abi teşekkür ederim sanada iş çıkarmış oldum"
Alihan abi "ne işi her zaman yardım ederim"
Açelya "abi geç oldu istersen sen git ben yaparım bundan sonrasını"
Alihan abi "emin misin"
Açelya "evet abi eminim"
Alihan abi "peki kötüleşirse direkt beni ara tamam mı"
Kafa sallayarak onayladım ve kapıya kadar eşlik ettim onu yolcu ettiğinde her ne kadar geç olsa da bir çorba yapıcak iken setin üzerindeki küçük tencereyi görünce gidip bakınca çorba olduğu gördüm ısıtarak bir tasa koydum birazda ekmek koydum tepsiye bir bardak su koyup ilaçlar ile birlikte mutfaktan çıktım abimin odasına girdim ve eimdeki tepsiyi bir kenara koyarak zarzor abimi uyandırdım ve biraz yemek yedirdim daha sonra ilaçlarını zorla içirdim tekrar uyuya kalmıştı. Bende boş tepsiyi elime alarak odadan çıktım ve mutfağı düzelttim abimin odasına yine girdim ve alnındaki bezi değiştirdim ateşi hala vardı. Telefonumun çalması ile baktığımda aslan abla arıyorumdu hassiktir ben unutmuştum yine hızlıca aramayı cevaplayarak kulağıma götürdüm telefon
Aslan abla"kız neredesin arıyorum arıyorum açmıyorsun"

Açelya "abla gerçekten çok özür dilerim bir an unuttum herşeyi abim hastalandı da öğleden sonra hep onunla ilgilendim şimdi telaştan telefonumu bile duymamıştım şimdi duydum"

Aslan abla" kız nefes al biraz sorun değil sonuçta bir geçerli nedenin var hem abin iyi değil mi istersen geleyim he"

Açelya "saol abla şimdi ateşi hala var uyuyor gelmene gerçekten gerek yok teşekkürler abla"

Aslan abla"emin misin hemen gelebilirim"

Açelya "yok abla siz takılın onlarada benim adıma çok özürlerimi ilet şuan çok utandım yaz"

Aslan abla "saçmalama açelya utanılcak bir durum yok ve özürlük bir durumda yok tamam kuzum sende kendine dikkat et tamam mı"

Açelya "tamam abla teşekkür ederim"

Aslan abla "yardım olursa ilk beni arıyorsun tamam mı"

Açelya "tamam abla görüşürüz"

Telefonu kapattım gerçekten rezillik nasıl unuturum ya rehbere girerek numarasını tuşlayarak aradım.

Kral aranıyor...

Kral"açelya"
Açelya "abi"
Kral"evet açelya dinliyorum"
Açelya "abi ben gelemiyorum haber etmek için aramıştım"
Kral "neden kuzum bir sorun mu var"
Açelya"abim hasta oldu onun yanında kalmam gerek abi"
Kral"önemli birşey yok dimi geleyim mi"
Açelya"yok saol abi ben her ihtimale karşı yanında durucam diğerlerine söylersin yarın toplanırız olur mu"
Kral"tamam ben ayarlarım sen kafaya takma tamam "
Açelya"tamam "
Kral"görüşürüz "
Açelya"görüşürüz "

Evet bu işide hallettiğimize göre tekrar asıl meseleye dönelim abimin anlına tuttuğunda hala ateşi vardı. Alnındaki bezi tekrar değiştirerek yeni bezi alnına koymuştum....

Saate baktığımda saatin 9 olduğunu görmüştüm abimin gece boyunca ateşi bir yükselmiş bir düşmüştü. O yüzden hiç ayrılmamıştım yanından ve sürekli kontrol etmiştim. Ayağa kalkarak lavaboya gittim ve maskemi açarak yüzüme güzelce su vurmuştum ve maskemi tekrar takmıştım. Odaya girdiğimde abimi tekrar kontrol ettim ve daha iyiydi odadan çıktım ve kahvaltı hazırladım abime yanınada ilaçlarını koydum birde not bırakarak evden çıktım. Abim dün gitmemişti şirkete ve benim giderek dün ki işlerini halletmem gerekiyordu motoruma binerek son hız şirkete doğru gitmeye başladım.
Şirkete girmiş direkt abimi ıdadına çıkmış asistanı yelizden gereken şeyleri getirmesini istemiştim. Zamanımın çoğu burada geçiyordu ceza alınca mecbur herşeyi öğrenmiştim. Gelen dosyalar ile işe koyuldum. Telefonum çalınca hızlıca elime alarak cevapladım.
Bay asist arıyor...
Bay asist "alo çitlembik"
Açelya "efendim abi iyi oldun dimi"
Bay asist"iyiyim iyiyim çitlembik merak etme"
Açelya "yemeğini yiyip ilaçlarını içtin mi abi"
Bay asist "içtim açelya hanım"
Açelya "ya abi dalga geçme senin iyiliğin için diyorum ben"
Bay asist "biliyorum çitlembik neredesin sen okulda mısın"
Açelya "yok abi şirkete geldim dünkü ve bugün ki işleri yapabildiğimi yapıyorum"
Bay asist "sen neden uğraşıyorsun ben yapardım"
Açelya "abi bugün sen dinleniyorsun güzelce yarın iyi olursan gelirsin tamam mı"
Bay asist "peki başka emrin varmı çitlembik"
Açelya "ya abi"
Bay asist"tamam bir şey demedim bay"

Telefon yüzüme kapatmıştı önemsemeyerek önümdeki dosyalara döndüm...
Sonuncu dosya bitmişti ve bende ayağa kalkarak şirketten çıktımmve motoruma binerek eve gitmeye başladım. Kapının zilini çalınca abim açmıştı. Bende ayakkabımı çıkararak içeriye girdim. Abim ise çoktan salona geçmişti bende gittim ve kendi koltuğuma oturdum.
Açelya "abi iyisin dimi"
Abim"iyiyim iyiyim bir şeyim yok "
Açelya"emin misin "
Abim"evet merak etme "
Açelya"o zaman ben grup evine geçiyorum bu akşamlık iyiysen"
Abim"iyiyim çitlembik sen git bizde Alihan ile otururuz"
Açelya"bu çok iyi olur aklım sende kalmaz abi biliyorsun oyun için gitmem gerek yoksa bırakmam"
Abim"biliyorum çitlembik sen git ama çok yorma kendini "
Açelya"tamam"
Ayağa kalktım ve odama gittim üzerimi değiştim evden çıktım grup evine doğru sürmeye başladım.
Eve geldiğimde motordan inmiş ve zile basmıştım. Kapıyı Alya ablam açmıştı.
Alya abla "hoşgeldin açelya"
Açelya "hoşbulduk abla diğerleri geldi mi"
Alya abla"geldi geldi hadi geç içeriye"
Ayakkabılarımı çıkartarak salona geçtim ve kendi köşeme oturdum.
Ahmet abi "oo açelya hoşgeldin"
Açelya "hoşbuldum abi biraz geçiktim kusura bakma şirkete gitmiştim anca geldim."
Ali abi "herkes geldiğine göre başlayalım"
Herkes kalktı ve diğer çalışma odasına geçtik ve çalışmaya başladık. Saatler birbirini kovalarken biz hala bilgisayar başında bir yandan kahve içerken diğer yandan oyunla ilgileniyordum.
Alya abla"hadi bugünlük bu kadar akşam yine devam ederiz"
Bende ayağa kalktım ve
Açelya "o zaman bana müsade ben okula gideyim akşam yine gelirim"
Evden çıkarak motoruma bindim ve eve geçtim üzerimi değiştim okula gitmeye başladım.
Yol kenarında geçen sevdiğim kedi yine yanıma gelmişti. Bende marketten süt alarak ona verdim ve hemen oradan uzaklaştım çünkü baya oyalanırdım orada dursaydım bunu biliyordum....

Sınıfa geldiğimde kapıyı çalıp içeriye girdim
Biyo hoca"kızım hiç gelmeseydim"
Açelya "özür dilerim hocam"
Biyo hoca "bir daha olmasın geç yerine"
Hızlıca yerime geçtim ve kafamı sıraya koyarak uyumaya çalıştım. Kolumdan dürtülmem ile kafamı kaldırarak yanımdakine baktığımda konuşmaya başladı
Çocuk"kalksanda geçsem "
Ona boş boş bakarak ayağa kalktım uykusuzdum ve doğru dürüst uyuyamıyordum zaten tam uykuya dalıcakken uyandırması sinirimi bozmuştu. Benim en kısa zamanda doktora giderek uyku ilaçlarımın dozunu arttırma gerekiyordu. Sıraya tekrar kafamı koydum ve gözlerimi kapattım. Resmen gözlerimden uyku akıyordu biran önce okul bitseydi de eve geçseydim..

Yeni Hayatım(Yayıncı Kız)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin