16.bölüm

68 4 1
                                    

Yumuşak bir yere koyulmam ile yavaşça gözlerimi aralayarak nerede olduğumu kavradığımda karşımda beni izleyen abime dönmüştüm.
Abim "konuşalım mı biraz açelya"
Kafamı olumsuz anlamda salladığımda abim sıkıntılı bir şekilde of çekerek odadan çıkmıştı..
Kapımın tıklatılmasının ardından aslan ablanın sesini duyunca biraz daha rahatlamıştım.
Aslan abla"açelya girebilir miyim"
Açelya "gel "
Aslan ablam içeriye girdiğinde ayağa kalkarak kısa sürede aramızdaki mesafeyi kapatıp aslan ablama sarılmıştım.
Aslan abla"ne oldu kardeşim"
Açelya "abla ben daha fazla dayanamıyorum ne yapıcam ben"
Aslan abla "ilk önce sakin ol ve otur ne olduğunu anlat bakalım"
Açelya "abla onu gördüm yıllar sonra katilimi gördüm"
Aslan abla"babanı mı"
Açelya "evet"
Bir süre ikimizde konuşmadık aslan abla muhtemelen ne diyeceği hakkında düşünüyordu yada ne bileyim. Daha fazla sessizliğe dayanamayarak
Açelya "abla her ne kadar onun bana birşey yapamayacak kadar ders almış olsam bile onu görünce o küçük kız çocuğuna dönüşüyorum bu beni korkutuyor"
Aslan abla "açelya sadece sen hala onun yaşattıklarını atlatamamışsın ve bu yüzden onu görünce öyle oluyorsum"
Açelya "hayır hayır öyle bir şey olamaz"
Aslan abla"açelya normal ve anladığım kadarıyla pek iyi şeyler de yaşamamışsın korkmam normal güzelim ama herşey yoluna girecek"
Açelya "abla ne zaman son bulacak artık rahat bir nefes almak istiyorum"
Aslan abla "abin bunun için çok uğraşıyor merak etme en kısa zamanda son bulacak"
Aslan ablama baktığımda daha fazla konuşmak istemiyordum. Kafam allak bullaktı. O adamın sözleri kafamdan bir türlü gitmiyordu. Biliyorumdum ne kadar ileri düzey hasta olduğumu ama olmazdı bir daha başlamadım onlar daha beter ediyordu. Tamamen bir bilinmezlikte kalmıştım. Bundan sonra ya o bizi biterecekti yada biz onu ama benim onunla savaşacak gücüm yoktu. Pencereye doğru adımlayarak pencereyi açtım ve içime derin derin nefesler çekmeye başladım. Aldığım nefesler bana az geliyordu.
Aslan abla"açelya iyi misin"
Birşey demedim sadece derin nefesler almayı devam ettirdim. Ayaklarımdaki gücüm çekildiğinde kriz geçireceğimi tekrardan anlamıştım.
Açelya "çık dışarı"
Aslan abla "ne "
Açelya "çık dışarı yoksa sana zarar vericem ÇIK"
Aslan abla yanıma adımladığında geri  adım attım ve
Açelya "yaklaşma çık dedim"
O andan sonra dolabımın üzerindekileri yere atmaya başladığımda bir ara gözüm aslan ablama takılmıştı. Daha doğrusu yanağından akan kana. Açelya aferin bir kişiye daha zarar verdin.
"Sen zarardan başka bir şey değilsin"

"Abin şuan senin şımarıklığın yüzünden bu halde senin gibi bir kızım olamaz"

"Görüyormusun ne hale getirdin ailemi defol git anladın mı"

"Ah küçük kızım ben sana boşuna mı diyorum herkese zarar veriyorsun diye bak annene abine"

Hızlıca odadan çıktığımda ne ara motora binmiştim yada ne ara uçuruma gelmiştim hiç bilmiyorum en son aslan ablanın yanağından akan kana takılmıştım. Daha sonrasını ise hatırlamıyordum. Şuan berbat haldeydim her yerimden akan kanlar yada ağladığım için şişen gözlerim tam yerinde olmayan kafam hepsi bunu ispatlıyordu. Uçurumdan aşağı sarkıttığım ayaklarımı sallayarak ne yapacağımı düşünüyordum ama sanırım ne olacağı çok belliydi artık geç kalınmış bir intikam vardı ve ben bunu yapıcaktım sonucu her ne olursa olsun artık o kimsenin istemediği o geceye çoktan geri dönmüştüm. Ayağa kalktım ve motoruma bindim eve doğru sürmeye başladım...

Asansöre bindiğimde içerisinde çoktan efe ve Ege'nin olduğunu görmüştüm ama umursamadan onlara sırtımı döndüm ve kendi katımın düğmesine bastım. Kapıyı abimin açması ile bana sarılmak için adım attığında geri çekilmişti ve onun durmasını sağlamıştım. Bana yol verdiğinde bende içeriye girerek odama girdim ve dağınık odama baktım çok kötü değildi ya sadece daha beterdi. İlk olarak sıcak bir duştan sonra üzerimi giyindim ve pansuman yaptıktan sonra odamı toparlamaya başladım. Bittikten sonra Instagram hikayemde bir süre yayın yapmayacağımı ve uzak kalacağımı söylemiş ve telefonumu da tamamiyle kapatmıştım. Yatağıma girip gözlerimi kapattım yeni gün ile bugünü geride bırakmak istedim. Yada eski benliğime daha çabuk bürünmek istedim. Bilemiyorum....

Gözlerimi açtığımda kaçıncı kabusumu gördüğümü bilmiyordum ama artık daha fazla uyumayacağımı biliyorum yataktan kalkarak üzerimi değiştim ve okul için evden çıktım.
Okula geldiğimde ise yerime oturarak sadece derse odaklanmış ve daha sonrasında ise teneffüs test çözmüştüm. Yanıma yağız gelmişti
Yağız "açelya nasıl oldun"
Bana sorduğu soru üzerine sadece ona boş boş baktığımda bir süre sonra konuşmayacağımı anlayarak uzaklaşmıştı....

Eve geldiğimde direkt odama girmiş ve yatağa yatmıştım. Bir süre uyumak iyi gelicekti. Başımda çalan telefon ile gözlerimi aralayıp telefonu elime aldım ve cevapladım




Yeni Hayatım(Yayıncı Kız)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin