8.bölüm

87 1 0
                                    

Eve geldiğimde motorumdan indim ve kaskımı çıkarttım.Ve zili çaldım kapıyı Ahmet abi açınca gülümseyerek
Ahmet abi "hoşgeldin"
Açelya "hoşbuldum siz ne zaman geldiniz ya"
Ahmet abi "yeni geldik hadi içeriye geç bakalım"
Ayakkabılarımı çıkartarak eve girdim salonda kimse yoktu çalışma odasına girdiğimde orada olduklarını görmüştüm bende kendi sandalyeme oturarak çalışmaya başladım...
Açelya "fatih abi sana attığıma bir baksana olur mu sence"
Fatih abi "bakıyorum hemen"
Büşra abla "açelya bir gelsene " ayağa kalkarak yanına gittiğimde bilgisayardan birşeyler sormuştu. O günüde öyle bitirmiştim oyunda ilerledikçe daha da zorlanıyorduk. Belli bir şeyin üzerine birşeyler eklemeye çalışıyorduk ve diğerlerinin düzenini bozmadan  yapmamız gerekiyordu o yüzden daha titiz bir şekilde çalışıyorduk.

Sınofa hocanın gelmesi ile ayağa kalkmıştık. Beni gören biyo hoca konuşmaya başladı
Biyo hoca "açelya kızım ilk defa geç kalmamışsın"
Dınıfta kıkırdamalar duysamda umursamadım ve yerime oturdum kafamı sıraya koyarak uyumaya çalıştım...
Ben neden uyuyamıyorum ya sinirim bozulmuştu bir türlü uyuyamıyordum en iyisi yine kendi yöntemime baş vuracaktım. Elimi kaldırarak hocaya
Açelya "hocam lavaboya gidebilir miyim"
Hoca "hayır"
Açelya "hocam rahatsızım gitmem gerek"
Hoca "tamam git "
Hemen ayağa kalkarak sınıftan çıkmıştım ve arka bahçeye geçip oturmuştum. Zil çalana kadar öylece orada oturmuş ve telefon ile uğraşmıştım ben aslan ablayı bu aralar hiç aramamıştım o beni aramış vardı daha sonra geri dönerim demiştim ve unutmuştum okuldan sonra aslan ablayı arayıp gönlünü almayı aklıma kazıyıp ayağa kalkarak sınıfa geri dönmüştüm...

Telefonu elime alarak aslan ablayı aramaya başladım
Aslan ablamm aranıyor.....
Aslan abla"alo"
Açelya "alo abla"
Aslan abla"kız sen neredesin kaç gündür"
Açelya "abla bu aralar çok yoğundum senin aradığını gördüm sonra ararım dedim unutmuşum"
Aslan abla "eee ne zaman bana geliceksin sen"
Açelya "bilmem abla"
Aslan abla"bugün işin var mı "
Açelya "yok "
Aslan abla "o zaman direkt bana geliyorsun tamam itiraz istemiyorum"
Açelya "tamam abla eve uğrayıp hemen geliyorum"
Aslan abla "bekliyorum"
Diyerek telefonu kapatmıştı. Bende eve doğru yürümeye başladım. Eve gelince üzerimi değiştirerek evden çıkmış motoruma binmiştim. Motorumu kapatıp indiğimde karşımdaki  pastahaneye girmiştim ve biraz tatlı birşeyler almıştım ve oradan çıkmıştım. Aldıklarımı cantama koyduğumda hızlıca motoruma binerek aslan ablanın evine doğru sürmeye başladım.

Aslan abla"hoşgeldin açelya"
Açelya "hoşbulduk abla"
Aslan abla "gel içeriye kapıda kalma "
İçeriye girdiğimde aldıklarımı asln ablaya uzattıp gülümsediğimde oda karşılık olarak gülümsemişti. Kahvelerimi alarak oturma odasına geçtiğimizde aslan ablanın konuşmasıyla ona odaklanmıştır
Aslan abla"anlat bakalım neler oldu"
Sustum sadece gözlerine baktım ve yine anladı beni
Aslan abla"hadi anlat rahatlarsın"
Açelya "o adam "
Boğazımı temizleyerek devam ettim
Açelya "yani babam olacak şahıs hapisten çıkmış"
Aslan abla"baban hpistemiydi*
Açelya"evet abla"
Aslan abla"peki neden"
Açelya"iki yana çocuğun hayatı ile oynadığı için"
Aslan abla"yani sizin senin ve abinin "
Kafamı sallamıştım
Aslan abla"cezası mı bitmiş"
Açelya"hayır normalde müebbet hapis cezası verilmişti bir anda mahkemeye çıkarılıyor ve beraatine karar veriliyor işin komik yanı ise bize haber bile verilmiyor."
Aslan abla"normalde verilmesi gerekiyor ama"
Açelya"evet şimdi araştıyorlar"
Aslan abla"korkuyorsun"
Açelya"korkuyorum ama ondan değil"
Aslan abla"kimden peki"
Açelya"küçüklüğümden küçük açelyadan onu görünce küçük beden karşımda beliriyor bana bağırıp çağırıyor hiçbir şey yapamıyorum onu görünce daha sıklaşıyor"
Aslan abla"açelya biliyorum belki başka anlıcaksın ama hiç psikolojik destek aldım mı yada düşündün mü"
Açelya"hayır ben tanımadığım kimseye güvenmem onlarla konuşmam"
Aslan abla"anlıyorum yaşadıkların çok iyi birşey değil o yüzden sordum "
Açelya"biliyorum abla ben seni yanlışta anlamam iyiliğin için uğraşıyorsun biliyorum "
Aslan abla "peki şuan nerede biliyormusunuz"
Açelya"hayır abla hiç bir şey bilmiyorum bilinmezlik içinde kayboldum zaten "
Aslan abla"sen kaybolduğunu zannediyorsun merak etme çıkışı bulacaksın "
Açelya"teşekkürler abla "
Aslan abla "ne zamandır doğru dürüst uyumuyorsun"
Tek kaşımı kaldırarak ona bakmıştım
Aslan abla"bu kadar şey kafanın içinde dolanırken uyuyamacağını tahmin edicek kadar tanıdım seni açelya "
Açelya"bilmiyorum abimin hasta olduğu günden beri sanırım "
Eliyle dizine vurarak
Aslan abla"hadi yat bakalım"
Açelya "abla -"
Aslan abla "hadi hadi"
Kafamı dizlerine koyunca
Açelya "abla senden birşey isteyebilir miyim"
Aslan abla"tabi söyle bakalım"
Açelya"saçımı da okşarmısın"
Gülümseyerek
Aslan abla"kız ben daha zor birşey bekliyordum"
Diyerek saçlarımı okşamaya başladı ilk defa biri saçlarımı okşuyordu anne olacak o kadının yapmadığını ablam yapıyordu.
Açelya"abla biliyor musun benim annem hiç saçımı okşamadı bir kere bile beni sevdiğini hatırlamıyorum "
Aslan abla"artık ona gerekte yok ben hep senin saçını okşarım beraber yapamadıklarını yaparız ama hiçbir şeyi içine atmıcaksın beraber oturup dertleşicez tamam mı saat kaç olursa olsun "
Açelya"abla çok teşekkür ederim bir anda tesadüfen karşılaştık ama iyiki katlılaşmışız sen benim hem ablam hem sırdaşım hemde olmayan annem oldun"
Aslan abla"teşekküre gerek yok ablalar bu günler için vardır"
Daha konuşmamıştık saçımı okşaması uykumu getiriyordu birde ablamla konuştuğumuz için içimi dökmüştüm ve rahatlamıştım. Yavaş yavaş gözlerimi kapanmasına engel olamayarak uykuya dalmıştım...

Aslan'dan devam..
Dizlerimde uyuyan açelyaya baktığımda küçücük kız çocuğu gibiydi. Yaşadıkları ağır şeylerdi ve kendi başıma atlatmaya çalışıyordu. Abisi her ne kadar onu önemsesede belli şeylerde eksik bırakmıştı sevgi gibi..
Bazen ne kadar yaşından daha olgun olurken yaşadıklarını anlatırken küçük kız çocuğuna dönüşüyordu. Onu anlıyordum ve bunu hissettiğinde mutlu oluyordu. Zilin çalması ile yavaşça uyanmaması için kalkıp kapıyı açmaya gittiğinde sevgilimin olduğunu gördüm.
Aslan"hoşgeldin hayrola"
Jumboo "hoşbuldum içeriye almıyacakmısın"
Aslan "haa gel gel"
İçeriye girdiğimizde açelyanın ağzındaki maskeyi düzeltmiş ve dikkatli bir şekilde başucuna oturdum. Jumboo da bize bir bakış atarak tekli koltuğa oturmuştu.
Jumbo "bende birşeyler yaparız diye gelmiştim ama "
Aslan "görüyorsun ki misafirim var"
Jumbo "ne ara bu kadar yakın oldunuz"
Aslan"biz sürekli konuşuyoruz açelya ile sevgilim"
Jumbo "uyumuş koltukta boynu falan ağırır misafir odasında uyusaydı"
Aslan"konuşuyorduk uyuyakaldı şimdi dokunamam uykusu çok hafif"
Jumbo"peki bu akşam çıkıyoruz değil mi dışarıya "
Aslan "evet tabiki de"
Cevabıma gülümsemişti bir süre daha konuşmuştuk. Açelyanın sayıklaması ile durmuştum. Sürekli birşeyler sayılıyordu ama anlamamıştım açelyayı uyandırmaya çalıştım.

Açelya'dan devam
Gördüğüm kabustan aslan ablanın uyandırması ile uyanmıştım hemen bana su verdiğinde maskemi kopartırcasına çıkarıp suyu içmiştim. Bir süre gözümü kapatıp sakinleşmeyi bekledim. Böyle oluyordu yaşadıklarımı hatırlayınca uyuyamıyordum yada uyuyordum ama sonunda kabus görerek uyanıyordum.Gözümü açınca karşımda Jumbo abiyi görmeyi tabikide beklemiyordum . Hızıca maskemi attığım yerden alarak maskemi yüzüme geçirdim ve ayağa kalkarak
Açelya "abla benim bir işim vardı gitmem gerek görüşürüz"
Cevap vermesini beklemeden hızlıca kapıdan çıkmıştım. Ve motoruma binip hızlıca oradan uzaklaştım. Bir kişi daha yüzümü görmüştü. Tekrar aklıma gelen kelimeler ile gaza daha fazla yüklendim
"Senden iğreniyorum senin gibi kızım olamaz benim"......

Yeni Hayatım(Yayıncı Kız)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin