"Dobrý." Řekla sladce.
Usmála se u přišla ke mě."Kde je Nina?" Zeptala se Nikol.
No tyvole.
"Noo, ona ona je v naší ložnici." Řekl jsem.
Sorry jako, mě nějaká výmluva nenapadla.Nikol se na mě vražedně podívala. Určitě mě chtěla v tuto posvátnou chvíli zabít.
"Neboj, nic se nestalo. Ona měla noční můru, tak přišla ke mě. Ani jsem se jí nedotkl. Přísahám!" Zalhal jsem.
A ona mi to zbaštila. Asi jsem to řekl hodně důvěřivě.
"Věřím ti." Řekl Nikolka😘☺️.
Fakeově jsem se usmál.
Objal jsem jí. Dokonce jsem jí i dál pusu na čelíčko.Když jsem se odtrhl, podíval jsme se na Nikol krásný obličej.
Nemiluji jí.
Ona hraje hru, já ale také.
Před tím než jsem poznal Ninu, mě Nikol podváděla. Stále mě podvádí.
Prý, že s nějakým Robertem. Nevím jak jsem to zjístil, prostě to vím.Myslím, že jsem to už říkal. To že chodí s tím Robertem.
No, každopádně Nikol mám jen na peníze, a možná taky trochu na erotické hrátky.
Ninu, ale miluji.
Vím že, když někoho miluji, tak bych ho neměl podvádět, ale Nikol je zkušená.
Ví jak to mám rád. Ale žádná žena na světě není hezčí, než Nina.O tom co jsme teď řekl se cítím blbě.
Možná by jsem se mohl někdy vzpamatovat a nemyslet na takové věci.
Ta poslední věc o Nině byla hezká, ale ostatní moc ne."Jdu za Ninou." Řekla Nikol. To mě odrthlo od přemýšlení.
"Jo." Řekl jsem. Nevím, prostě jsem chtěl něco říct.
Nikol odešla do naší ložnice za Ninou.
Pořád jsem stál na místě a přemýšlel, jaký jsem dement.
Pro boha.
Pohled Niny😜
Právě teď ležím v posteli a dělám, že spím.
Když v tom uslyším otevírání dveří.
"Nino halooo, vztávej." Řekla Nikol.
Bylo mi jasný, že to byla Nikol.Udělala jsme hereckou scénu, jak se vzbouzím.
Sice moc dobrá herečka nejsem, ale to nevazi."Dobré ráno." Řekla jsem mile.
Nikol se sladce usmála.Byla krásná. Krásnější než jakákoliv žena na světě.
(To my připomíná mojí sestru😊)"Dobré ráno Nino." Řekla sladce.
Začínám jí mít ráda. Je jako panenka, kterou jem nikdy neměla, nebo anděl an nebesích, který chrání mou duši.
Pomyslela jsem na větu kterou řekl Tom
"Stejně mě podvádí s nějakým Robertem."Nikol může být krásná, ale bude to číča.
No Tom je taky číča. (Číča=píča)
Podvádí jí se mnou.Vlastně na to myslím až teď.
"Nino stalo se něco?" Zeptala se starostlivě Nikol.
Zeptala se, protože jsem měla velmi smutný výraz. Nebo to si myslím.
"Jsem v pořádku." Řekla jsem.
Nahodila jsme svůj fakeový úsměv a dělala, že je vše v pořádku.
ČTEŠ
Naše malé tajemství-𝐓𝐨𝐦 𝐊𝐚𝐮𝐥𝐢𝐭𝐳
Fanfiction"Bude to naše malé tajemství." Řekl svůdně pan Kaulitz. V jeho očích jsem zahlédla jiskřicky. Ruce se mi třásly, ale já se nebála, ani zima mi nebyla. Že by láska? ----------------------------------------------------------------------- Sedmnácti lé...