• Geçmiş
"Ne diye kavga ediyorsun sevgilim ya!"
Kaşları çatık bir şekilde sevgilisinin kanayan yüzünü temizlemeye çalışıyordu Seba.
"Yavrum boşuna kavga etmedim ya! İleri geri konuştu, durduk yere kavga etmişim gibi davranıyorsun..."
dedi dudaklarını büzerek. Sinirli olmasaydı kesin öperdi sevgilisi onu.
"Olabilir,bu işini kavga ile halletmeni aklayamaz!"
Bir çocuk gibi azarlıyordu Ryan'ı.
"Aklamak istemiyorum ki zaten. Yaptığım yanlıştı biliyorum,ama gözümün içine baka baka sana iltifat edemez!"
"Off Ryan ya,insanlar hislerini bazen kontrol edemez."
"Ya bebeğim bilerek yapıyordu, beni sinirlendirmek için. Hislerinden dolayı falan değil. Öyle olsa zaten anlayışla karşılayabilirim. "
"Amacına ulaştı ama sevgilim. Neden izin veriyorsun amacına ulaşmasına?"
"Boşver sen onu ya,bir tane öpeyim mi?"
"I ı olmaz."
"Bir tane öpeyim?"
"Bir tane,lütfen. Beni kıracak mısın?"
deyip çocuğun yanağına bir öpücük bıraktı.
"Oh be dünya varmış!Cennet yanın. "
Ryan sevgilisini kucağına çekip sarıldı ve boynuna burnunu sürttü.
"Ryan ya bir tane öpeyim dedin kucağına oturtturdun."
"İtiraz kabul etmiyorum. Senden ayrı kalmak zor,sana yaklaşmamak zor. Sen hiç sensiz kaldın mı? Kalmadın, o yüzden konuşamazsın!"
dedi mızmızlanan çocuklar gibi. Onun için sevgilisinden ayrı durmak,temas etmemek zordu.
"Sen hiç sensiz kaldın mı peki? Ben kaldım ve çok zordu. Ama yinede senin kadar sabırsız olmadım. "
"Sen istemiyorsun beni ha! Ne var seninle olan yakın teması seviyorsam?"
dedi huysuzlaşarak. Saçmalıyordu şuan Sebastian'ın onu istememesi ihtimal bile değildi.
"Tamam bişey demedim sakin."
"Afferim böyle ol."
"Hayırdır sen?"
"Aşkım valla şaka. "
Sebastian sevgilisinin söylediklerine güldü, çok seviyordu bu şapşal aşığı. Eğilip dudağını öptü.
○
○
○• Günümüz
Sabah kalkıp ikiside antrenmana gitmiş ve aynı saatte eve gelmişlerdi. Hatta Ryan Sebastian'ı getirmişti,birlikte gelmişlerdi eve.
Sebastian'ın evde boş boş oturmak gerçekten canını sıkıyordu ama yorgun olduğu için bir yere gitmek de istemiyordu. İlk buz devri 4'ü mü izlesem diye düşünsede,bundan vazgeçmişti.
Çalışma odasından bulduğu boyama kitabı ve yapbozu oturma odasının ortasındaki masaya koydu. İlk önce yapbozu mu yapsam yoksa boyama mı yapsam diye düşünüyordu. Ryan'da onu izliyordu,elindeki telefonu yan tarafına bırakmıştı.
Sebastian sonunda verdiği kararla boyama kitabından başladı. Boş olan herhangi bir sayfasını açıp içinden geldiği gibi boyamaya başlamıştı. Taşırmamaya çalışıyor taşırdığına sinirleniyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amour •Sebastian Szymanski Ryan Kent
Teen FictionAmour:Aşırı sevgi ve bağlılık duygusu ,aşk