Épisode 1

1.3K 63 102
                                    

• Geçmiş

Herşey lisede tarih dersinde başlamıştı.

Sebastian derslerine önem veren ve akademik başarısıyla ilgilenen biriydi. Çoğunlukla dersi dinlerdi ve tarih dersi içinde uyuyarak dinleme gibi bir planı vardı. Sebastian'ın çok arkadaşı yoktu genellikle tenefüslerde tek başına takılır, işledikleri dersin kısa özetini geçirirdi kafasından. Asosyal birisi değildi aslında ama arkadaşlarına karşı herhangi bir adımda bulunmadığı için onlarda onunla konuşmuyordu onun düşüncesine göre. Öylede sayılırdı aslında arkadaşlarına göre o asosyaldi ama tam tersi Sebastian'ı tanımaya yönelik herhangi bir adım atsalar Sebastian bu adımı asla geri çevirmezdi.

Ryan da o arkadaşlarından biriydi. 2 senedir aynı sınıfta olmalarına rağmen birkaç soru ve söz arasında konuşmuşlukları vardı. Belli etmesede Sebastian Ryan'ın dikkatini çok çekiyordu. Yeşil gözleri ve beyaz teni ile bir porselen bebeğe benzetiyordu Ryan onu. Ama o kendine veya arkadaşlarına karşı tanımaya yönelik hiçbir sohbet açmadığı için konuşmaya çekiniyordu Ryan. Normalde birisiyle konuşması gerekiyorsa çok rahat konuşurdu Ryan ama Sebastian'a karşı hep bir çekingen yaklaşmıştı ve bunun ne anlama geldiğini bilmiyordu,bu konu kafasını oldukça karıştırıyordu. Söz aralarında arkadaşlarının Sebastian hakkında geçirdiği sözlere karşı daha dikkatli,odaklı ve ilgili oluyordu. Asosyal olmasına karşın gelen sözlerde de Sebastian'ı savunuyordu mavi gözlü. Ryan'a göre Sebastian arkadaşça adımlara asla hayır demezdi ve bu doğru bir düşünceydi.

Sebastian'a göre Ryan'sa çok sosyaldi. Herkesle diyalog kurup Sebastian'la hiçbir diyaloğa girmemesi Sebastian'ı üzüyordu. Ryan sınıfın en sosyal ve popüler çocuğuydu Sebastian'ın düşüncesinde neyseki egolu insanlardan değildi. Sebastian onunla konuşmamasını kendinden kaynaklı bir sorunda ararken asıl mesele bu değildi. Ryan ondan çekiniyordu.

Coğrafya dersi sonrası tarih dersine gireceklerdi. Ryan yine Sebastian'ı izliyordu nedense bu çocuktan gözlerini alamıyordu. Sebastian yerinden hiç kalkmayıp tarih kitabını çıkarıp önceki derslerinde işledikleri konulara göz atıyordu pet şişesinin kapağını açıp ağzına götürdü ve bir yudum aldı,boğazı kurumuştu. Sebastian tüm bunları yaparken Ryan arkadaşlarıyla ayakta konuşup Sebastian'ın üzerinde göz gezdiriyordu. Sebastian dışında çoğu kişi farketmişti Ryan'ın bakışlarını. Ryan'a aşık olan kız, Ryan'ın arkadaşları, sınıftakiler çoğu kişide alttan alttan ima yapıyordu ama Sebastian bunu anlamıyordu. Arkadaşlarının onunla dalga geçtiğini düşünüyordu.

Ders zili çalmıştı. Sebastian ne kadar dersleri dinlesede tarih dersinde çok sıkılıyordu. Dersin hocası yavaşça ve baygın konuşup herkesin uykusunu getiriyordu. Sebastian'da o arkadaşlarından biriydi. Ders bittiği zaman işledikleri yerlerin üstünden geçmek zorunda kalıyordu bu yüzden. Derste kafasını sıraya koyup yatacaktı bugün fazlasıyla yorulmuştu. 1 ders tarih sonrası 2 ders bedendi ve sonrasında okul bitiyordu. Beden dersinde basketbol oynamayı düşünüyordu. Daha doğrusu ne kadar oyun denilirse bir maç yapmıyordu çünkü arkadaşları basket oynamıyordu. Ama yinede o basketbola daha ilgili olduğu için topu biraz sürüp potaya bırakıyordu. Boyundan dolayı smaç basamasada uzaktan güzel basketler ve üçlükler atıyordu.

Ders başlamıştı. Hoca gelip yine mıy mıy bir şekilde anlatırken çoğu kişinin başı sıradaydı aynı Ryan ve Sebastian gibi.

Sebastian sınıfta gözlerini gezdirirken Ryan'la gözleri kesişti. Birden uzun bir bakışma içerisinde bulmuşlardı kendilerini. İkiside ilk karşı tarafın göz temasını kesmesini bekliyordu. Ryan Sebastian'ın yüzünü inceliyordu. Sebastian bu bakışları görünce afallasada göz temasını kesmedi. Bakışmalarını bitiren şey hocanın tüm sınıfa karşı yaptığı uyarıldı. Hem baygın baygın anlatıyordu hemde sınıfın uyumamasını istiyordu.

Amour •Sebastian Szymanski Ryan Kent Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin