Épisode 11

397 38 172
                                    


• Geçmiş

Camın önünde üzerindeki kazakla ve elindeki kahveyle yağan karı izliyordu Ryan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Camın önünde üzerindeki kazakla ve elindeki kahveyle yağan karı izliyordu Ryan. Bağdaç kurarak oturmuştu yere. Huzurluydu şuan. Sevgilisiyle biraz önce konuşmuş daha sonrasında da camın önüne gelmişti.

Kış aylarında kendini ayrı bir mutlu ve huzurlu hissediyordu. Arınmış ve temiz gibiydi. Kabul etmeliydi bunun belki kış mevsimiyle alakası yoktu,az önce duştan çıkmıştı.

Sakince dışarıyı izliyor,yere düşen kar tanelerini izliyordu. Bu aralar ilişkilerinde olan sakinlik kendine de yansımıştı. Çoğu olayda sakin kalabiliyordu. Dinginlenmişti.

Mutlu bir ilişki sürdürüyorlardı. Sınav haftasını da geçirip ara tatile girmek,iyi gelmişti. Stres yoktu ikisinde de. Stresten dolayı saçma kavgalar da etmiyorlardı.

Kahvesinin son yudumunu da içip, yan tarafındaki masaya bıraktı. Boş zamanında biraz uyumayı tercih etmişti. Ayağa kalktı,yatağa ilerledi,yatağa girip uyuyacağı zaman telefonuna bir mesaj geldi.

Sebastian: Biraz önce konuşmuştuk biliyorum ama özledim

Napıyorsun?

Ryan: Hiç öyle karın yağışını izliyordum

Sıkılınca uyuyayım dedim

Sebastian: Uyuyacaksan uykunu bölmeyeyim

Uyu sen

Ryan: Uyumayacağım

Sıkıldığım için uyuyacaktım

Seninle konuşuyorum şuan uyumak istemiyorum

Sen napıyorsun?

Sebastian: Maç izliyordum seni özledim

Sana yazdım öyle işte

Ryan: Çok özlediysen gelirim yanına

Sebastian: Kar yağıyor nasıl geleceksin ki?

Ryan: Sen istersen her türlü gelirim

Geleyim mi?

Sebastian: Boşver hava çok soğuk

Hasta olursun

Ryan: Hasta olmam merak etme

Hem arabayla gelirim

Ne olacak ki?

Sebastian: Gel o zaman bekliyorum

Ryan: Gelicem

Ryan telefonu kapatıp hızlıca hazırlandı ve şoförünün yanına gitti. Sebastian'ın evine sürmesini söyleyerek arabaya geçti.

Yolda Ryan oldukça mutluydu. Sevgilisiyle buluşamıyordu uzun süredir. Daha doğrusu onlara göre uzun süre.

Sebastian'ın evine vardıklarında arabadan indi ve kapıyı çaldı. Kapıyı açanın sevgilisi olması onu oldukça sevindirmişti.

Amour •Sebastian Szymanski Ryan Kent Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin