• Geçmiş
"Aşkım"
"Efendim bebeğim."
Kış ayında,elleri Ryan'ın montunun cebinde kenetli bir şekilde yürüyorlardı,boş sokakta.
"Gel fotoğraf çekinelim. İleride bakarız. "
"Az önce de çekmiştik."
"Olsun,daha fazla fotoğrafımız olur. Çocuklarımıza gösteririz. "
"Sen 1 tane çocuk istemiyor muydun? Ne zamandır çocuklarımız diyorsun?"
"Öyle istiyordum,ama fikrim değişti galiba. Küstüm sana hiç istemiyorum. "
Montun cebindeki ellerini ayırıp, biraz uzaklaşmaya çalıştı sevgilisinden.
"Gel buraya. Hem bencede 1 tane az olur. Futbol takımı kurarız. "
dedi ve Sebastian'ı yanına çekip,yanağından öptü. Sebastian sinirli bir şekilde konuştu.
"Bok kurarsın, 1 tane de yok sana."
"Dilini ısırırım,küfür yok. Hele bana hiç yok. Futbol takımı kuracağız,yedekler dahil. "
"Yapmadığın şey sanki dilimi ısırmak,bununla mı korkutuyorsun beni. Ayrıca yok sana çocuk. "
"Nasıl yok bana çocuk? Ben istiyorum çocuk. Olmasın mı böyle evde paytak paytak gezen bir bebiş? Aynı sen."
"Ben paytak paytak mı geziyorum?"
"Hayır sen bıcır bıcır geziyorsun,bebeğimiz de paytak paytak gezicek evimizde."
"Güzel hayalmiş Ryan. Kurma böyle hayaller ama,yok çocuk sana. Küstürdün beni."
Ryan dudaklarını büzdü.
"İstemiyor musun çocuğumuzun olmasını? Çekeriz fotoğraf hem,ama çocuğumuz olsun."
Sebastian sırıtıp aniden Ryan'a döndü ve dudaklarını birleştirdi. Ryan Sebastian'ın belini kavradı ve kendine çekti,Sebastian yavaşça uzaklaştı.
"Şapşal şey seni, çocuğumuzun olmasını nasıl istemem? Şaka yaptım. "
"Korktum ama,ya minik bebişimiz olmazsa diye."
Sebastian gülümsedi.
"Gülme ya,ciddi gibiydin,korktum. Gel çekinelim fotoğraf. "
○
○
○• Günümüz
Sebastian ard arda yüzüne inen öpücüklerle gözünü açmıştı.
"Sebs,uyan artık bebeğim. "
Sebastian sırıtmıştı,yinede gözünü açmamıştı ama.
"Hmm biraz ilgi istiyoruz galiba. "
Ryan Sebastian'ın mimiklerini inceliyordu. Sebastian kafasını salladı.
"Anlaşıldı, sevelim biraz bebeğimizi. "
Ryan bir elini Sebastian'ın sırtına diğerini de saçlarına götürdü. Belini okşuyor, saçlarını karıştırıyor aynı zamanda da yanağından öpüyordu.
Sebastian minik bir kedi gibi sesler çıkarıyordu. Gülümsemesi genişlemiş, göz kapaklarını hafiften aralamıştı.
Ryan Sebastian'ın dudaklarına minik öpücükler bırakıyordu.
"Sevgilim."
"Hmmm"
Oldukları durumdan oldukça rahattı galiba Sebastian. Galiba demek biraz yanlış olurdu hatta,oldukları durumdan rahattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amour •Sebastian Szymanski Ryan Kent
Novela JuvenilAmour:Aşırı sevgi ve bağlılık duygusu ,aşk