• Günümüz
Sebastian'ın dudakları arasında konuşuyordu Ryan.
"Duymak istemiyorum böyle birşey. Söyleme! Bitmeyecek ilişkimiz. Bitiremezsin!"
Ryan'ın duyduğu cümleler tahammül edeceği türden değildi. Sevgiliyken ilişkilerini bitirme durumu olabilsede evliyken eşinden böyle birşey hiç duymamıştı. Buda onu şaşırtmıştı ve kaybetme korkusuna kapılmasını sağlamıştı.
Aklına geldikçe bu ihtimal,bastıran korkuyla daha da asılıyordu Sebastian'ın dudaklarına eşi. Öpüşmeleri git gide hızlanıyor ve şehvet kazanıyordu.
Sebastian ne kadar dudaklarını ayırmaya çalışsada nefesi kesildiğinden dolayı,Ryan onu kendine doğru çekerek bunu engelliyordu. Eşinin nefesinin kesilmesine sebep olmuştu. İlk yapışı değildi ama. Nefes kesiciydi.
Sebastian son gücüyle kendini geri çekti ve hızlı hızlı nefes almaya çalıştı. Maraton koşu yapmış gibi hissediyordu.
Ryan bu süre zarfında yeşil gözlüyü kucağına alarak bacaklarını belinde sabitlemiş,onu tekrar bir öpücüğe çekmeyi bekliyordu. Sebastian'sa nefesini düzenlemeye çalışıyordu.
Nefesi çok düzene giremesede, kendini tekrar bir öpücüğün içerisinde buldu. Belinde ve kalçasında gezen eller,nefesini düzene sokmasını zorlaştırıyordu. Her dokunuşla sanki ilkmiş gibi heyecanlanıyordu. Oysaki çoğu kez olmuştu.
Ryan hafiften olduğu yerden hareketlenmiş,odalarına ilerliyordu.
Bu sefer Ryan uzaklaşmıştı. Onunda nefesi kesilmişti. Doyamadığı dudakları farklı duygular içerisinde öpmek onu heyecanlandırıyor ve yükseltiyordu.
Odalarının kapısını hızlıca açtı mavi gözlü. Uzun süre birbirinden uzak kalmaları işleri zorlaştırmıştı. İkisininde içinde büyük heyecan ve istek vardı.
Böyle bir konuyu bu şekilde geçiştirmek onlar içinde iyi birşey değildi,büyük ihtimalle bu konuyu daha sakin bir şekilde tekrar konuşacaklardı.
Ama şuan olmazdı,aralarındaki cinsel gerilim arşa çıkmıştı. Tek istedikleri birbirine kavuşmak olan ikiliyi hiç kimse birbirinden uzaklaştıramazdı.
Sebastian'ın elleri Ryan'ın ensesine dolanmış,orayı okşayıp, yuvarlaklar çiziyordu. Öpüşmeleri şehvetini koruyordu. Ryan eşinin belindeki kollarını sıkılaştırarak,onunla birlikte yatağa ilerledi.
Evlerinde biri olmadığı için kapıyı kapatmamıştı. Gerek yoktu kapamaya. Onunla uğraşamazdı,tek odağı sevgilisiydi.
Küçük bedeni yavaşça yatağa yatırdı. Dudakları ayrılmıştı. Hareketleri ne kadar yavaş olsada ilerleyen zaman için aynısı söylenemezdi.
Sevgilisinin iki tarafına da ellerini sabitleyip,üzerine eğildi. Öpmeye doyamıyordu gerçekten, kırmızı dolgun dudakları. Aldığı tattan oldukça memnundu.
Aldıkları haz artık git gide artıyordu. Boş odada öpücük sesleri yankılanıyordu. Mavi gözlü dudaklarını ayırıp,sevgilisinin hazdan kendinden geçmiş haline baktı.
Tekrar üzerine eğildi ama bu sefer öptüğü yer dudakları değildi. Çene kasından kulak arkasına ilerlemiş,oraya ıslak bir dil darbesi attıktan sonra boynuna inmişti.
Hem öpüp,yalıyor hemde emiyordu. Sebastian boynunda bir iz bıraktığına emindi eşinin. Yaptığı her hareketle inliyordu. Ne zaman böyle bir şey yaşasalar, Sebastian vücudunda bir iz olmadan çıkamıyordu. Bundan şikayetçi de değildi aslında.
Mavi gözlü küçük olanın üzerindekinin etekleriyle oynuyor. Doğru hamle yapacağı zamanı bekliyordu.
Boynunu boydan boya emdiğine emin olduktan sonra üzerindekini çıkardı hışımla Sebastian'ın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amour •Sebastian Szymanski Ryan Kent
Roman pour AdolescentsAmour:Aşırı sevgi ve bağlılık duygusu ,aşk