diger yazarlar 350 oy siniri falan koyuyo bir bolume saka gibi ben 31 oy olursa aticam diyorum iste berra farki
keyifli okumalar
///
"kâbus görmüştüm de, su içecektim. korkutmadım umarım."
kendisine doğru gelen beden hızla kendini açıkladığında az önce patronuna attığı sorgular bakışların aynılarını hissedince boğazını temizledi. ne diyecekti ki? rüyamda ateşli bir gece geçiriyorduk da ondan geldim diyemezdi ya? diyecek bir şeyler düşünmeye başlarken kendisine bakan patronuna olan boş bakışlarını toparladı.
"bende.. kabus gördüm. su içecektim." o an ki gerginlikle diyecek bir şey bulamayınca aklına gelen ilk şeyi söyleyerek minho'yu tekrarladığında minho kaşlarını kaldırdı. her zamanki ukala yüz ifadesi yoktu bu defa yüzünde. sanki bir şeyi geçiştiriyormuş gibiydi de ama anlıyormuş gibiydi de.
"peki.." karşısındaki patronu tekrar söze girdiğinde üzerindeki terli pijamasına bakmamaya özen göstermişti hyunjin. nasıl bir kabus gördüyse artık her yeri ıslaktı patronunun. "o zaman birlikte su içebiliriz herhalde? haha"
histerik ve alaycı bir kıkırtı ile yanına yaklaştığında hyunjin gerilmemeye çalışarak zaten elinde olan bardağa bir bardak daha su doldurdu. minho da yanına gelip kenardan aldığı bardakla suyunu içtiğinde ona bakmamaya çalışıyordu.
"daha iyi misin peki.?" minho bardağı tezgaha bırakırken sorduğunda hyunjin irkildi. neden böyle sorduğunu anlamadığı için öylece yüzüne baktı bir süre. "kâbus görmüşsün ya, daha iyi misin?"
karşısındaki adamın dudaklarının normalden milim farkla dahi olsa kıvrık olduğunu görünce aklında oluşan soru işaretlerini düşünemezdi. gerek sesindeki ton ve ima gerekse yüzündeki ifade ne anlama geliyor olabilirdi ki? tanıdıktı.
bir dakika, hayır.. olamazdı. imkansızdı.
minho ile aynı rüyayı görmüş olmaları ve minho'nun şuan aynı onun yaptığı gibi sorgulayarak kendisini çözmeye çalışması ihtimali oldukça imkansızdı.
"iyiyim." mırıldandıktan sonra gözlerini kaçırdı. bilimsel olarak insanların aynı anda aynı rüyayı görmesinin olasılığı çok düşüktü ancak imkansız değildi aslında. fakat şuan buna ihtimal vermek bile istemiyordu. patronu ile böyle bir anısının olmasını istemiyordu. yerlerini bilmeliydi. "siz nasılsınız efendim? bu kadar terlemişsiniz."
ortamdaki hava dağılsın diye sorduğunda üzerinde hissettiği ve anlamını asla ve asla bilmediği bakışlar ve minho'nun dudağındaki tebessüm bozulmadan aralandı dudakları. "iyiyim, su içtim kendine geldim."
bir süre boyunca ikisi de o garip havada öylece beklediler. başka ne yapacaklarını bilmiyor gibilerdi. daha doğrusu hyunjin bilmiyormuş gibiydi çünkü aklı hâla bu gece olanlardaydı. minho ise artık her ne düşünüyorsa yüzünden eğlendiği anlaşılıyordu.
ve birkaç saniye sonra hyunjin hâla daha kafa karışıklığı ile az önceki rüya meselesini düşünürken, minho'nun bardak tuttuğu elini hyunjin'in tam arkasında duran alana koymak adına hyunjin'e yaklaşması ve neredeyse sarışın oğlanı tezgaha yaslaması beklenmedikti.
hyunjin ani hareketle şaşırıp nefesini tuttu. minho'nun tek yaptığı ise onun bu garip halleri hoşuna gidermiş gibi temaslarını sürdürmekti. bardağı tezgahtaki yerine koyduktan sonra boşta kalan diğer elini de hyunjin'in öbür yanına yaslamıştı. şuan hyunjin tezgaha yaslıyken minho ise tam karşısında onu sıkıştırıyordu.
daha ne olduğunu bile anlamamışken bir anda hissettiği bu temas yuzunden yüzünün kıpkırmızı olduğundan emindi sarışın olan. ne yapması gerektiğini bilmiyordu. böyle bir durumda ne yapılırdı ki zaten? susup minho'nun karşısından gitmesini bekleyecekti. zaten çokta bir şey yapacağı alana sahip değildi.
"bir dahaki sefere.." patronunun kendisini rahat bırakmasını beklerken kulağının yanında hissettiği fısıltı ile titredi olduğu yerde. tişörtün açıkta bıraktığı omzunda gezinen parlaklarla ise tekrar ve tekrar nefesini tuttu. "..daha sessiz olmaya özen gösterin bay hwang."
soyeldikten hemen sonra da gitti. evet, gitti. lee minho sözünü bitirdikten hemen sonra, gelip dağıttığı bedenden ayrılarak saniyeler içinde mutfağı terk etti. çıkmadan önce gördüğü son şeyin ise lee minho'nun yüzündeki hain sırıtma olması yüzünün utançla ve korkuyla kırmızıya dönmesine sebep oluyordu.
lee minho, hwang hyunjin'in onu düşünerek kendisini çektiğini biliyor, ve bunu gizlemiyordu. anlaşılan aynı rüyayı görme olasılıkları ise sadece bir olasılık olarak kalacaktı.
***
gencler bunu uzaticaktim ama sonra TAM 7 TANE UNF YEDİGİM AKLİMA GELDİ bende dedim ki hala yasadigimi belli edeyim belki unf atmazlar ☺️👍
beni seviyosaniz unf atmayin gencler uzuluyom la
neyse sonraki bolum texting olabilir bende bilmiyom ne olcagini gecen ilk bolumelre bir bakayim dedim cringe atak gecirdim allahim cildirmak
iyi geceler bay 22:14