Şiddet Dönemi

5K 49 38
                                    

Annemle babamın her geçen gün biraz daha tartışması, acının benden çıkarılmasına sebep oluyordu.

Sinirlendiği zaman etrafındaki hiçbir şeyi görmeyen annem ve konu ne olursa olsun her zaman annemi haklı gören babam...

Bu döngü, ezilen kişinin her seferinde ben olmasını sağlıyordu.

Evde yaşanılanlar, okul birinciliğinden sınıfın en sorunlu ve en tembel öğrencisi olmama sebep oldu.

Çünkü ders çalışamıyor, annemle babamın her tartışmasında mastürbasyon yapıyor, mastürbasyonun bendeki etkilerinden dolayı odak problemi yaşıyordum.

Okul ile aramdaki ilişki artık öyle bir duruma gelmişti ki, yapmaktan zevk aldığım ödevleri, bir an önce odama çekilip mastürbasyon yapmak için annemden gizliyordum.

Ödevlerimi gizlediğim günlerden birinde annem, birkaç gün önce becerdiğim kızın annesinden ödev olduğunu öğrendi.

Tüm siniriyle eve gelen annem, eski panjurlarımızdan bir parçayı çıkarıp beni dövmeye başladı.

O kadar sert vuruyordu ki, panjur bacağımda parçalandı.

Parçalanan panjurla içi soğumadığı için elleriyle tokatlar atmaya başladı. Burnu çok hassas bir çocuktum. Tokatlarından biri burnuma denk gelince, burnum kanamaya başladı.

Kan o kadar şiddetli akıyordu ki, durdurmak da bir hayli zorlaştı. Yaklaşık üç dört dakika akan kanın ardından halsizleşmeye başlamıştım.

Sonunda kan durdu... Ama benden eser yoktu. Göz altlarım halsizlikten şişmiş, vücudumun her yeri ağrıyor, ağlamaktan boğazım acıyordu.

Annemin her sinirlendiğinde beni dövmesi, babamın annemin gazına gelip beni dövmesi, ailemden soğumam için bana yeterli bir sebepti.

Ama gidecek bir yerim olmadığı için bütün olanlara katlanmak zorundaydım.

Ailemin yaşattıkları beni pısırık, her şeyden korkan, insanlara yabancı, ilgi çekmek için bir sürü saçmalık yapan bi' çocuk hâline getirmişti.

Benim için sol elim, kediler, köpekler ve sokak en iyi dosttu. Ya sokağa çıkıp taso oynuyordum, ya bir köpekle akşama kadar vakit geçiriyordum, ya da eve gelip Cine5'in sansürlü saatlerinde mastürbasyon yapıyordum.

Evde sürekli duyduğum tartışma sesleri ve her an dayak yeme ihtimalinin korkusu beni mastürbasyona biraz daha itiyordu.

Öyle bi' zaman geliyordu ki günde üçten fazla kez mastürbasyonla orgazm oluyordum.

Okuldaki resim öğretmenimin oğlu beni evine davet etti. Okulda bana yakın davranan tek kişi o olmuştu. O da benim gibi porno izleyen biriymiş ve ben bunu bilmeden evine gittim.

Bana, "erkekler birbirini sikerek zevk alıyormuş oğlum, biliyor musun?" Dedi.

O ailesinden asla şiddet görmeyen, istediği her şey ailesi tarafında önüne getirilen bir çocuktu.

O mal mülk ve oyuncaklarla şımartılmaktan kaçtığı için pornoya yönelmişti, ben şiddet ve zorluklardan kaçtığım için... Aramızdaki en büyük fark buydu!

Erkeklerin geç olgunlaştığını iyi bilirsiniz. Ben yaşadıklarımdan dolayı yaşıtlarıma göre erken olgunlaşmıştım.

O sıkıldığı pornoların ardından gayliğin bir çıkış noktası olduğunu düşünürken, ben mantığı ve zamanı beklemeyi tercih ettim.

Evde uzun bir süre düşündüm ve benimle tek vakit geçiren arkadaşım o  olduğundan dolayı, onu kırmamak için evine gitmeye devam ettim.

Kızlarla yaptığım seksten bu yana uzun zaman geçtiği için, Ayberk'in söyledikleri kulağımda sürekli yankılanmaya başladı.

Hem büyük bir boşluk, hem kızlarla seks yaptığım anki heyecan, hem de aynı mastürbasyonun verdiği can sıkıntıyla Ayberk'in yanına gidecektim ki, anında fikrim değişti.

Kendimi sorgulamaya başladım. İzlediğim sansürlü Cine5 Porno'larında sadece kadın silüetlerine bakarak orgazm olduğum aklıma gelince, bir erkekten zevk alamam dedim ve komşunun kızı Türkan'ın evinin balkonunun altına oturmaya gittim.

Türkan balkonda oturmayı severdi. Beni görünce elimle ona "geleyim mi?" şeklinde işaret ettim.

O da hiç düşünmeden eliyle "gel" dercesine hareket yaptı.

Türkan'ların hiç penceresi olmayan karanlık bir odaları vardı. Oraya geçtik ve öpüşmeyi bilmeden öpüştük.

Yavaş yavaş Türkan'ın üzerindekileri çıkardım...

O arkasını bana dönüp arkadan girmemi istedi.

Yani anal seks...

O gün hayatımın ilk anal seks deneyimini yaşamama birkaç saniye kalmıştı...

Ve sonra...

-SON-

Bölümü burada bitirmek istedim. Umarım bana kızmazsınız :)

Biraz heyecan ve biraz da merak içinde bırakmak istedim.

Diğer bölümde görüşürüz çikolatalı kokoreçlerim 💙

GİZLİ GÜNLÜĞÜM  +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin