13'lü yaşlarımda pokemon isimli bir anime vardı ve Atv'de yayınlanırdı. Pokemon'un tasolarını oynamak, arkadaşlar arasında en popüler oyundu.
Aslında bu oyun, hayatımın ilk kumarıydı... tasoları üst üste dizerdik ve elimizdeki tek tasoyla vurarak ters yüzünden düz yüzüne çevirmeye çalışırdık.
Benim dönemimde bir çocuğu eve sokmak çok zordu. Taso... bilye... bu oyunlar evle aramızdaki kara kediydi.
Fakat porno izlemek bana okulda o kadar zevk veriyordu ki, arkadaşlarımın yanına gitmeyi bırakmış, taso oynamayı unutmuştum. Bilye deseniz, sadece "evde tek başına" isimli bir filmin, hırsızları düşüren komik sahnesinden ibaretti.
Oturduğum mahallede üç kız yaşıyordu. Porno beni öyle bir hâle getirmişti ki, izleyemediğim zamanlarda, mahallemde oturan bu üç kızı düşünerek mastürbasyon yapıyordum.
Ailelerimizin bizim evde toplandığı bir gün, ben kızlara Bahar'ın evine gidip oyun oynamayı teklif etmiştim.
Halk arasında kadın şeytanın iki ayaklı halidir derler. Her ne kadar bana aşağılayıcı bir cümle olsa da, maalesef bu cümleyi kullanıyorlar.
O akşam, şeytanın iki ayaklı hali bendim. Çünkü aklımda, o üç kızla oyun adı altında sevişmek vardı.
Çocuğuz pek dikkat çekmiyoruz, ee hâl böyle olunca karar vermemizle evden rahatça çıkmamız birkaç dakikayı buldu.
Bahar'ın evine gittik ve ilk birkaç dakika sessizce oturduk. Ben bu sessizliği bozmaya kararlıydım ve öyle de oldu. Direkt şeytanın vesvesesini andıran bir ses tonuyla, (ki ses tonum bu zamana kadar hemen her kadını yatağa çekmiştir ve ikna etmiştir) "evcilik oynayalım mı?" dedim.
İçlerinde hiçbir artniyet olmadan o üç kız kabul etti...
Ben evciliğin konusunu anlattım. Konu, bir annenin ve iki kızın hikâyesiydi. Ben fotoğrafçıydım ve anne rolündeki kızın, çocukları rolündeki diğer iki kızın çıplak fotoğraflarını çekecektim. Ve sonra yavaş yavaş sevişmeye başlayacaktık. Ardından annesi bizi basacaktı ve bize katılacaktı.
Porno filmlerini o kadar çok izlemişim ki, step mom içeriklerini evcilik oyunu diye o üç kıza sunmuştum. Ve mahallenin o zamanlardaki en serseri çocuğu olduğum için bu oyunu mutlulukla kabul ettiler.
Fotoğraf bahanesiyle verdiğimiz pozların ardından, kızları bana oral seks yapmaya ikna etmiştim. Hayatımın ilk oral seksli orgazmını o zaman yaşamıştım.
Bir başkasının cinsel organımla oynayarak ayaklarımı titretmesi bana o kadar unutulmaz gelmişti ki, o üç kız, o günden sonra benim uzun bir süre sevişmek için partnerlerimdi.
Diyeceksiniz ki, neden oral sekste kaldı?
Hayatımın ilk ateşli sevişmesini grup şeklinde ve on üç yaşımda yaşadım. Tabii ki uzun süre dayanamadım ve erken boşaldım.
Kızlar da ilk kez böyle garip bir şey yaşadıkları için, hem çocuk/ergen kafasıyla kendilerini iyi bir marifet yapmış zannediyorlardı, hem de ben kendimi çok havalı bir erkek hissediyordum.
Ama yaşadığım ve yaşattığım ahmaklıktan ibaretti...
-SON-
Nasıl buldunuz? Lütfen düşüncelerinizi belirtin ve yorum yapmaktan çekinmeyin. Ayrıca, tanıtımda dediğim gibi çok fazla pornografik sahne yok değil mi?
Bu bölümde izlediğim pornoların beni nasıl esir aldığını ve hayatımı nasıl yönetmeye başladığını anlatmaya çalıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZLİ GÜNLÜĞÜM +18
Não FicçãoBu kitaptaki her şey gerçektir! Cinselliğin, cinsel bağımlılığın ve çocukluk travmasının bir arada olduğu bu kitapta, küçük yaşlarda ailemin yaşattıklarından dolayı yaşadığım travmalar, psikolojik baskınlık ve içe kapanıklık, cinsel bağımlılık, porn...