Ceyda Hoca ile Seks

3.3K 20 51
                                    

Bu hayatta herkesin bir hayali vardır. Benim hayalim de izlediğim Amerikan Film sahnelerini aratmayacak sekslerden birini yaşamaktı. Hepiniz bilirsiniz ki, lise öğrencisiyle öğretmeni arasında yaşanacak olası bir seks, o erkeğin en unutulmaz anı olarak kalacaktır. Ceyda Hoca ile yaptığımız seks de benim için öyle oldu.

Çünkü yıllarca böyle bir fanteziyi içten içe besliyor, izlediğim porno sahnelerinden birinin gerçekleşmesinin hayalini kuruyordum. Ceyda Hoca'nın çok iyi İngilizce konuştuğunu bilmek, bana ayrı bir haz veriyordu. Kapıdan içeriye girdiğim an, kapıya dönüp kilitledim. 

Kilitlediğim an, Ceyda Hoca'nın gülümseme sesini duymuştum. Onun da herhangi bir öğrencisi ile seks yapmanın vereceği hazzın heyecanıyla yanıp tutuştuğunu anlayabiliyordum. Orta yaş sendromunda olan her kadın, kendisinden genç bir erkek tarafından arzulandığında, hem kendisine olan özgüveni yerine gelir, hem de mutlu olur. Çünkü beğenilmek, her insanın İD'ini uyandırır ve direkt olarak oraya etki eder.

İD'iyle hareket eden her birey, ayıp, günah, yanlış, hatalı kavramlarına giren hiçbir şeyi sorgulamadan o anın vereceği hazzı yaşar. İşte bu sebepten kapıyı kilitlediğim an Ceyda Hoca'nın gülümseme sesini duymak bana hiç anormal gelmemişti.

Ceyda Hoca'ya döndüğümde gömleğinin iki iliğini ve saçlarını açmış bir halde, tek eli ağzında, hafif yumruk yaptığı elinin baş parmağını hafif araladığı  dudaklarının arasına koymuş, başını hafifçe öne eğmiş ve gözleriyle üstten bana keskin bir şekilde bakıyordu.

Tecrübeli ve kendi hazzı için seks yapacak olan bir kadınla birlikte olmak, heyecan ve mutluluktan adeta yüreğimi ağzıma getirmişti. 

Hafifçe yanına yaklaştığımda, beni kendi koltuğuna geçirip bacağımın üzerine oturttu. Acele ettiğimi anlayınca, bana, "sakin ol! Senin sorunlu bir öğrenci olduğunu ve uzun bir süre seninle konuşacağımı belirttim. Ne odama birisi gelebilir, ne de acele etmemiz gerekir! Uzun bir süre baş başayız..." demesiyle dudaklarını öpmem kaçınılmaz bir gerçek oldu. Çünkü onun böylesine istekli oluşu, benim de isteğimi artırıyordu. 

Hayatımda onun kadar istekli birisine daha önce hiç denk gelmemiştim. Gerçi daha benim yaşım kaçtı ki? Ah hayat... öylesine hızlı akıyorsun ki, bazen reşit olmadığımı unuttuğum oluyor! Ve gerçekle yüzleştiğim zaman, inanın ki kendime ben bile şaşırıyorum. 

Boynundan yavaş yavaş öpmeye başladığımda, beni saçlarımdan tutup boynuna daha çok bastırıyordu. Canım yansa da, boynundaki parfümün kokusu ve onun şehvetle beni istemesi, içimdeki arzu ve hazzı daha çok artırıyordu. Sanki dudakları meftunlu, kokusu büyüleyici gibiydi...

Birleştiğimiz zaman vücudum öylesine titredi ki, dünyanın en büyük zelzelesi benim vücudumda yaşanıyor gibiydi. İçinde olmak, onu hissetmek, nefes alıp verişindeki şiddeti duymak, beni bilincimi kaybetme derecesine getirmişti.

Ceyda Hoca ile hazzın doruklarına ulaştığımızda, "artık gerçekten konuşalım mı? Sana birkaç soru sormak istiyorum." dedim. Şaşkın bir ifadeyle suratıma baktı ve "tabii ki" dedi. 

- Neden ben?

+ Klasik soruları sormayı bırakıp gerçekten merak ettiğin soruları sor lütfen!

- Evli olduğun halde neden benimle birlikte oldun?

+ Evlilik çok farklı bir kavramdır Kaan. Yani nasıl desem, birikir. Aşık olursun, seversin ve evlenirsin. Yuva kurduktan sonra evlendiğin kişi belirli sorumlulukları yerine getirmezse, sana olan saygısı azalırsa, o evin içinde, eşim dediğin kişiye yalnızca çocuğunun mutluluğu için katlandığın bir sürece girersin. Benimki de işte bu şekilde oldu. Önce ilgisi, sonra saygısı azaldı. Sorumluluklarını da yerine getirmeyince, "yeter" deme noktasına geldim. Her evliliği ayakta tutan şey cinselliktir. Eğer cinsellik de bitmişse, o evlilikten geriye eser kalmaz. Eşimle bizde her şey bitmişti. Bu yüzden ben de mutluluğu dışarıda aradım. 

- Peki gerçekten beni cazip kılan nedir? Hani her ne kadar seksi, genç ve güzel görünsen de benden yirmi yaş büyüksün. Sana karşı çocuk gelmiyor muyum?

+ Eşimle cinsel hayatımızın bittiği dönemde porno filmleri izlemeye başladım. Sıradan videoları izlemekten sıkıldığım bir süreçte kolej fantezilerini içeren konulu pornoları izlemeye başladım. Her mastürbasyon yapışımda beni hazzın en uç seviyesine getiren şey o videodaki içerik ve fantezi olduğu için, yavaş yavaş ben de hayal etmeye başladım. Şiir okuduğun gün odama geldiğinde göğüslerime bakman beni çok azdırmıştı. Senin gibi genç ve yakışıklı bir çocuktan ilgi görmek, hala seksi ve ilgi çekici olduğumu hissetmek seni bana çekti, beni de sana itti. İşte bu sebepten seninle olmak istedim. 

- Anladım. Zevkliydi, arada sırada bunu yapalım. 

+ Tamam (Gülümseyerek)

Ceyda Hoca ile aramızda geçen bu diyalog anlamama sebep oldu ki, evlilikte saygı, sorumluluk ve cinsellik çok önemli...

Fakat içinde olduğum sürecin beni her geçen gün daha kötü bir hale sokacağını nereden bilebilirdim? Günler geçiyordu, her gün farklı biriyle seks yapıyordum ve bu kişilerin karmasını yaşıyordum. 

Hazzı yaşadığım an dünyanın en mutlu adamı gibi hissetsem de, orgazm olduktan sonra içine büründüğüm aşağılık ve ezik ruh hali, mutsuzluğumdan besleniyor ve beni daha da kötü yapmak için elinden geleni yapıyordu. 

GİZLİ GÜNLÜĞÜM  +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin