Akşam olmuş, hava çoktan kararmıştı. Sarışın genç ise, henüz yeni duştan çıkmıştı. Saçları hâla ıslaktı. Yanağına düşmüş bir kaç tel saçı kulağının arkasına koydu tekrardan. Arkadaşlarıyla birlikte sohbet ettikleri gruptan gelen, birikmiş mesajları inceliyordu. Son okuduğu mesajla birlikte duraksadı.
"Gençler Zoro yeni sevgili yapmış gördünüz mü?"
Sarı, hafif kıvrık kaşları çatıldı yavaştan. Üç yıllık ilişkilerinin bitmesinin üzerinden kısa bir süre geçmişti. Şimdi ise, hemen yeni sevgili buluvermişti kendine.
Tâbii, eski ilişkilerinde takıntılı kalmasını beklemezdi. Yine de, hayal kırıklığına uğramıştı. Her ne kadar ilişkilerini bitiren kendisi olsa da.
Altı-Yedi ay önce ayrılmışlardı henüz.
Hiç anlaşamıyorlardı zaten, son kavgalarında ise her şey bitmişti. Arkadaş gruplarına ilişkilerini yansıtmamaya çalışmışlardı. Zira, onlar ayrıldıkları için arkadaşlarını arada bırakmak bencillik olurdu. Ne Zoro ne de Sanji konuşurdu birbirleriyle, sadece aynı arkadaş grubunu paylaşan iki yabancıydılar.Sarı saçlı genç kapattı telefonunu. Kenara koydu. Geriye kalan tek şey ise usuldan usuldan dolan, güzel açık mavi gözleriydi.
Günler geçmişti, Zoro'nun yeni sevgilisinin öğrenilmesinin üzerinden. Sarı saçlı genç ne gruba yazmış ne de arkadaşlarından biriyle görüşmüştü. Her zamanki gibi Baratie'de çalışıyordu. Restoranın kapısından içeri giren; turuncu saçlı, zayıf ve güzel kız mutfağın bulunduğu kapıya doğru ilerledi. Yavaşça açtığında, karşısında bulaşık yıkayan Sanji'yi görmüştü.
"Hey, Sanji!"
Sanji başını çevirdi. Ellerini suya tuttu, sonrasında belindeki havluya kuruladı. Sigarasını dudakları arasından çekti:
"Nami-Swan?"
Nami ona doğru ilerledi.
"Günlerdir neredesin sen!"
Sarışın iç çekti.
"Sadece meşguldüm. Üzgünüm."
Yapay bir gülümseme takındığında Nami gözlerini devirdi.
"Zoro'yla ilgili, değil mi?"
Sanji derin bir nefes verdi.
"Nereden bildin."
Turuncu saçlı kadın, avuç içini alnına yaslayarak konuştu.
"Gerçekten, yaptığı aptalca! Henüz bir yıl bile olmadı ve-"
Sanji, Nami'nin sözünü kesti.
"Eski ilişkimizi unutmakta haklı değil mi? Bitiren bendim zaten."
Nami iç çekti.
"Tabii... Haklısın ancak neden onun için üzülüyorsun ki?"
"Ben ona aşıktım, Nami... Biliyorsun..."
Mırıldandı Sarışın. Nami, telefonunu çıkardı ve bir kaç fotoğraf gösterdi karşısındakine.
"Baksana. Galiba o kız da çok sevmiş onu. Onun gibi bir odunu."
"Ne hoş..."
Sanji gözlerini devirdi. Yüzüne yayılan zoraki gülümseme kendini ele veriyordu. Nami parmağını şıklattı.
"Onun için hırpalanma bu kadar. İlişkileri... İğrenç! Çok yapış yapış... Sanırım."
Bir kaç post gösteriyordu Nami, telefonundan. Sarışın sızlandı:
"Herşeyim ha..? Böyle bitecekmiş meğer... Artık... Artık umudum yok Nami. Boşversene."
Nami homurdanıyordu. Sonrasında irkildi, sordu aniden.
"Yüzüğün hâla sende mi?"
Başını onaylar anlamda salladı Sanji.
"Geri versene o zaman, belki hatasını anlar."
Sanji söylendi gülümseyerek.
"İlişkilerine karışmak gibi bir niyetim yok Nami. İstediklerini yapabilirler..."
"Hadi ama! İçinde onun adı yazmıyor mu? Kesinlikle geri vermelisin."
O yüzükler, iki yıl önce alınmıştı. Zoro onları almak için çok çabalamış, gece gündüz çalışmıştı. Tabii, başta Sarışın'a kabul ettiremese de zar zor verebilmişti. Daha ne hayalleri vardı ikisinin. Elbette, bunlar saçmalıktan ibaret çocuksu şeylerdi.
"Tamam Nami... Vereceğim... Sanırım..."
Sarışın'ın açık pembe dudakları büzülüyordu yavaştan. Işık saçan mavi gözleri, şimdi ise soğuruyordu ışığı. Yutkundu. Nami bir adım daha atarak yaklaştı.
"Hadi ama Sanji. Yapma şöyle."
Sarışın, bileğini gözlerine dayadığında artık gözyaşlarını saklamak gibi bir niyeti kalmamıştı.
"Ben... Ben onu hâla seviyorum, Nami! Ben... Ben çok aşığım! Ben..."
Nami, karşısında ağlayan o gence sarıldı sıkıca.
"Biliyorum... Başından beri."
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Uzun zamandir (3gun) bolum atmadigim icin oyle yazdim biseyler bu birinci bolum gibi bisey devamini sonra yazip guncellicem bu bolumu
En kolayima bu kactigi icin bu sarkiyi yazdim devamini yazinca haber veirirm 🙏🙏🙏
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şarkılar | OneShotS
RandomŞarkılarla bağlantılı bölümler yazıyorum, şarkı önerebilirsiniz. ✮ Kullandığım ve kullanmayı düşündüğüm bazı şarkılar; ✮From the start✮ ✮A man without love ✮Fuyu no Hanashi ✮We Fell in Love in October ✮Mary Jane ✮Haykıracak Nefesim ✮Remembrance✮ ✮D...