အရေးအသားတွေက မရိုင်းပါတယ်နော် အဆင်ပြေတယ်ဆိုမှ ဆက်ဖတ်ပေးဖို့ သတိပေးပါတယ် ဒီထက်အဆင်ပြေတယ်ဆို မန့်လို့ရပါတယ် ကျွန်မစိတ်မဆိုးပါဘူး..
(ဒါဆို စလိုက်ကြရအောင်)
" ရားးးးးး ဂျွန်ဂျောင်ဂု "
" ဖြေးဖြေးအော် ငါနားမလေးဘူး ဘာလည်းပြော "
အိမ်ရှေ့ဧည့်ခန်းက ဓာတ်ပုံကြီးကိုခါးထောက်ကာကြည့်လို့ အားကုန်အော်လိုက်တဲ့ ထယ်ဟျောင်း..အိမ်နောက်ခန်းကနေ အပေါ်ပိုင်းအဝတ်ဗလာနဲ့ ရေ သောက်ရင်း ထွက်လာကာဖြေလိုက်တဲ့ ဂျောင်ဂု.
" ဒီကပုံ ဒီကပုံ ကဘယ်ရောက်သွားတာလည်း!!!"
နံရံမှာ သူချိတ်လို့ထားတဲ့ သူ့ရဲ့ Idol Kim Namjoon ရဲ့ ဓာတ်ပုံကြီးနေရာမှာ သူတို့နှစ်ယောက်ရဲ့မဂ်လာဓာတ်ပုံကို ပြောင်းချိတ်လိုက်တာကြောင့်သောင်းကျန်းနေတဲ့ ထယ်ဟျောင်း
" ဘယ်ရောက်ရမှာလည်း ပစ္စည်းဟောင်းဂိုထောင်ထဲမှာ သိမ်းလိုက်ပြီ "
" ဘာ!!! ခုချက်ချင်းပြန်သွားယူ ခုချက်ချင်းပြန်ပြောင်းချိတ်ပေး "
" မင်းခိုင်းတိုင်းငါကဘာလို့လုပ်ရမှာလည်း ပြီးတော့ ငါတို့က လင်လင်တွေဖြစ်နေပြီလေ ငါတို့ မဂ်လာဓာတ်ပုံကို ဧည့်ခန်းမှာချိတ်ရမယ်လေ ဘာမဟုတ်တဲ့လူပုံချိတ်စရာလား "
" ဘာ! ဘာမဟုတ်တဲ့လူဟုတ်လား အဲ့ဒါငါ idol ကွ "
" ငါကမင်းယောကျားကွ မင်းကိုညက လိုးပေးထားတဲ့ကောင်ကွ "
" ဟားးလိုးဘူးတာနဲ့ မင်းကငါ့ယောကျားကြီးဖြစ်ပြီး ငါကိုချုပ်ချယ်မယ်ပေါ့ ဟုတ်လား ဂျွန်ဂျောင်ဂု လီးတောင်မရဘူး "
" အဲ့လီးကို ရလို့ ငါညကစုပ်ပေးတုန်းကငြိမ်ခံနေတာမဟုတ်ဘူးလား "
" အဲ့တော့ လီးဖြစ်လား ကောင်းလို့အစုပ်ခံတာလေ အဲ့တော့လီးဖြစ်လား ဟေ့ရောင်မဆိုင်တာကိုမပြောနဲ့ ခုချက်ချင်း ငါဓာတ်ပုံပြန်သွားယူပေး "
" လီးမို့လို့ယူပေးရမှာလား "
" ဂျွန်ဂျောင်ဂု !!!"
" ဘာလည်း ညကလိုးပေးတာအရမ်းကောင်းတယ်ပြောမလို့လား "
တခွန်းမကျန်တယောက်တခွန်းစီအနိုင်ယူပြောကာ နှစ်ယောက်သားအခြေအနေကတင်းမာလို့ ဂျောင်ဂု ကတော့ ရေသောက်ရင်း ဆိုဖာမှာခြေထောက်ချိတ်ထိုင်လိုက်သည်..ထယ်ဟျောင်း ကတော့ ဆိုဖာပေါ်တက်ကာ မဂ်လာဓာတ်ပုံကိုတက်ဖြုတ်နေသည်..
YOU ARE READING
𝕄𝕣. 𝕄𝕣 (complete)
Fanfictionဤ Fic သည် အရမ်းရိုင်းစိုင်းသော အသုံးအနှုန်းတွေကိုသာသုံးထားသော Big Warning 🚨21+ Fic တပုဒ်ဖြစ်သည် ။