(ရှင်တို့တောင်းတလွန်းလို့ ကိုယ်ထင်လာပြတာ)
မိဘတွေရဲ့ အစီအစဥ်ကြောင့်ခုဆိုသူတို့နှစ်ယောက် ကုမ္မဏီ ကိုယ်စီကိုဦးစီးနေကြပြီဖြစ် သည်..
ရန်ဖြစ်လိုက်ပြန်ချစ်လိုက်နဲ့ပဲ နေလာခဲ့တာ အသက်လေးတွေလည်းရလာပြီဖြစ်တာကြောင့် ခုသိပ်ရန်မဖြစ်တော့ တယောက်နဲ့တယောက်ညှိညှိနှိုင်းနှိုင်းနဲ့နေလာခဲ့ကြသည်..
နောက်ဆုံးပြသနာမှာ ထယ်ဟျောင်း မသေရုံတမယ်ဖြစ်ပြီးထဲကပဲဆိုပါတော့..နေ့တိုင်းကုမ္မဏီမတူတာကြောင့် နေ့လာစာ စားရန်ထယ်ဟျောင်း ကုမ္မဏီသို့ရောက်လာတက်တဲ့ ဂျောင်ဂု..
ဒေါက်ဒေါက်
တံခါးခေါက်သံနဲ့အတူ ဝင်လာတဲ့ ဂျောင်ဂု..ဖိုင်တွဲတွေကြားအလုပ်ရှုပ်နေသေးတဲ့ ထယ်ဟျောင်း မှာဂျောင်ဂုလာတာကိုတောင်နှုတ်မဆက်အား
" ထယ် မောင်လာပြီ "
နှုတ်မဆက်တာကြောင့် နှုတ်ခမ်းလေးကမသိမသာဆူလို့သွားတဲ့ ဂျောင်ဂုမျက်မှောင်ကကျုတ်ထားပြီး ထယ်ဟျောင်းရှိရာသွားကာထိုင်နေတဲ့ဘီးတက်ခုံကိုဆွဲလှည့်လိုက်တော့ အလန့်တကြား မော့ကြည့်လာတဲ့ ထယ်ဟျောင်းရဲ့ကိုယ်ပေါ် ထိုင်ခုံကိုလက်တန်းပေါ်လက်ထောက်လို့အုပ်မိုးလိုက်သည်..
" အလုပ်ထက်မောင်ကအရေးကြီးတယ်ဆိုတာမသိတာလားထယ် မောင်နှုတ်ဆက်ရင်ပြန်နှုတ်ဆက်လေကွာ "
" ငါ့စာရင်းတွေအရမ်းများနေလို့ခေါင်းတောင်မထောင်နိုင်ဘူးဖြစ်နေတယ် "
"ခဏလောက်အပန်းဖြေကြမလား ထယ် "
" မောင်~"
ထယ်ဟျောင်းရဲ့ပါးပြင်လေးကိုလက်ခုံလေးဖြင့်ပွတ်ကာမေးနေတဲ့ ဂျောင်ဂု..ပြုံးစိစိမျက်နှာထားနဲ့ထယ်ဟျောင်းကဒီတစ်ခေါက် မောင်လို့ ခေါ်သံက ဆွဲဆောင်မှုပြင်းထန်သည်.
ဂျောင်ဂုရဲ့ နက်ကတိုင်ကိုဆွဲကာ သူ့နားသို့ကုန်းစေကာ ရင်အုပ်အပေါ်သို့ လက်အထိအတွေ့က အသည်းယားဖွယ်ကောင်းလွန်းနေပြီး အသက် ပြင်းပြင်း ရှုလိုက်တိုင်း ပါလာတဲ့ ထယ်ဟျောင်းရဲ့ ကိုယ်သင်းနံ့က သူ့ရဲ့လိင်ဆက်ဆံလိုစိတ်ကိုအမြဲနိုးစွပေးသလို ထယ်ဟျောင်းရဲ့ ဆွဲဆောင်မှုပြင်းစွာကြည့်နေတဲ့ မျက်ဝန်း တွေကို ဂျောင်ဂု ဘယ်တော့မှ ငြင်းဆန်မှုမပြုနိုင်ခဲ့...
YOU ARE READING
𝕄𝕣. 𝕄𝕣 (complete)
Fanfictionဤ Fic သည် အရမ်းရိုင်းစိုင်းသော အသုံးအနှုန်းတွေကိုသာသုံးထားသော Big Warning 🚨21+ Fic တပုဒ်ဖြစ်သည် ။