Kapitola 3. Master plán

7 0 0
                                    

3. 7.
Když Kryštof vešel do hlavního sálu a šel se pozdravit s ostatními, jistě že Meddyho viděl. Nebyl přece slepý. Ale to co se mezi nimi stalo od minulé zimy nemohl jen tak hodit za hlavu. A tak se rozhodl, že ho bude ignorovat.

Všiml si, že se Meddy zarazil, když ho jako jediného nepozdravil, ale tak co už, blbý bobí. ( Jak by řekla Olí)

Když pak četl jeho jméno, nebylo to úmyslné, něco mu zaskončilo, zakašlal a potřeboval se rychle napít. Nikdo se nemohl divit, když tam každé léto byl takový hic, že omdlévání účastníků nebylo pro zdravotníka žádné překvapení.

Pak všichni zamířili do jídelny, kde se podávál oběd. Jak jinak než radioaktivní rizoto. Kryštofův Master plán Meddyho ignorovat ztroskotal během prvních 5 minut, když si uvědomil, že je jeho OV , a aby vymysleli nějaké představení, bude s ním muset komunikat, a to docela dost.

Po obědě přišel čas na první tvůrčí blok v tělocvičně. Seznamovací kolečko nebylo třeba, všichni se znali, jen kdyby ten lektor ještě přišel.

Najednou se ozvalo: ,,Dobré odpoledne moji milí, opět se setkáváme.Všichni jste obdrželi můj e-mail, takže si dojděte pro baterku a sluneční brýle.  Pro ty z vás, kteří jsou napjatí, co budeme hrát, nebojte se, letos jsem se rozhodl zase pro depresivní představení.  Ale zakomponujeme do toho prvky muzikálu. Naše téma je "slepota."

Kryštof, ač byl na Tučka zvyklý, si nedokázal představit, že Tuček, známý svými hluboce tématicky depresivními, leč úsměvnými tématy, chtěl najednou dělat muzikál, který obsahuje jak hereckou, pěveckou, tak i taneční složku zároveň a  polovina ateliéru neuměla ani pořádně vyslovovat "pštros s pštrosicí a pštrosáčaty.... " Byl to ale optimista, a tak věřil, že se to nakonec nějak sešlape.

Když přemýšlel, kdo by mohl představení zachránit a kdo jakž takž umí zpívat, napadla ho  Berenika a  Meddy. O Danovi se ani jako o zpěvákovi hovořit nedalo.  "Cizinka v tvoji zemi" toho byla důkazem.

Odbyla večerka a chodby zpustly prázdnotou. Personál měl pré a Kryštof si šel konečně postěžovat ostatním kolegům.

U krámku seděla Týna s Domčou a popíjely malinovku, zatím střízlivé. Domča se ještě na Kryštofa trochu zlobila. Týna si od ní vyslechla půlhodinový podcast. A po 2 minutách dodala: ,, To je ale blb."

Po koberci šustily Kryštofovy kroky a jeho mužná vůně se linula od mezipatra až k pípě. V jeho očích byl vidět vztek, zoufalství, bezmoc. Holky okamžitě poznaly, že NĚCO je v nepořádku. To něco jim ale nebylo jasné, dokud neotevřel pusu.. ,, Tuček," ozvalo se s růžových rtů udýchaného chlapce.  Nebyla potřeba další slova.
,,Chápem,"  lišácky odpověděla Domča a podávala  mu kelímek s pivem.

Ještě ani neskončil první den a Kryštof už chlastal. Ač zapíjel vztek z Tučka, hlavu měl plnou Meddyho.

První dotekWhere stories live. Discover now