Kapitola 6. II. čast

3 0 0
                                    

Kryštof byl překvapený, že má konečně někoho, s kým může vtipkovat o ženách. Občas ho z ničeho nic něco napadlo a Meddy byl jediný, komu se mohl svěřit, a tak se zašili do kina, aby to nikdo neslyšel. Pak se dalších 30 minut culili jak měsíček na hnoji a ženy to neskutečné iritovalo.

Kryštof nabyl dojmu silného spojence. Oni dva byli vždy první na  hovoru, vyprávěli si o svých útrapách života. Čím dál častěji vyhledával Meddyho přítomnost. Později už nestačilo, že ho slyšel, chtěl ho vidět osobně. Zval ho proto příležitostně do Hradce. Vyvolávalo to v něm adrenalin, jelikož  jeho rodné město byly Pardubice. 

Jedna návštěva se stala nezapomenutelnou. Dívali se spolu na film, jedli  popcorn a najednou jejich prsty sáhly po  stejném vypuklém semínku kukuřice.

PRVNÍ DOTEK . Kryštofovi bílé hubené prsty se připletli do cesty tmavšimu palci a ukazováčku. Obrátili se na sebe. Ze smaragdovo hnědých oči slétla řasa do klína.

,,Přej si něco," rychle zareagoval Meddy. Chtěl rozbít to trapné ticho. Kryštof se podíval dolů, nasliňil si prst a sbíral svoji řasu z klína, zastrčil si ji za triko (Dodnes Meddy neví, co si přál.) a dělal jakoby nic.

Dávali Star Wars. Anakin zrovna vyznával lásku Padmé. Oba vrátili pohled obrazovce. Štronzo. ,,Co to bylo ?," ptal se sám sebe Kryštof. Při jejich doteku dostal pořádnou husí kůži. Maskoval ji naštěstí dlouhý rukáv modré mikiny.

,,Kdyby to Meddy viděl, možná by mu rychle došlo že... Ne, to je blbost. To v žádném případě. Asi mi byla jen zima. Jsme jen dobří kamarádi, nic víc, nic míň. Vždyť mně se líbí holky. Měl jsem už přece 2 vztahy, s holkou!"

První dotekWhere stories live. Discover now