kapitola 5. Staré časy

4 0 0
                                    

4. 7. 1:30

  Kryštof měl hlavu plnou Meddyho. Myslel na ten pohled, na jeho ořechové oči, které mu koukaly až do duše.  Seděl u krámku na gauči a vzpomínal, kdy to všechno začalo.

Podzim 2022
Podzimní prázdniny, s každým zafoukáním padaly žlutě a červeně zbarvené listy, domy voněly po svíčkách, na oknech se smály oranžové dýně a v ústech se  rozplývala chuť pumpkin spice latte.  ZŠ Táborská otevřela své dveře a zástup nadšených umělců se nemohl dočkat.

Pro některé to bylo jejich poprvé, pro jiné zas každoroční tradice. Kryštof celý natěšený lítal po škole a divil se, že ho všichni znají, nebo  aspoň znají jeho jméno.  Některé z nich znal, o těch ostatních nikdy předtím neslyšel. Týna, která jela ještě jako účastník ho také viděla úplně poprvé, a ani netušila, že to je začátek jejich přátelství. Tedy nejen jejich, ale všech postav, které se objevily a ještě se objeví v tomto příběhu. Ten podzim se také začal bavit s Domčou, jejich konverzaci započal jak jinak než o pastýřích a ovcích na Slovensku.

Ten den měl pruhované tričko a připomínal jí námořníka. Nebyla s ním v ateliéru, ale poprvé ho mohla víc poznat, když každý večer předčítal pohádku v sálu 1 v podobě biblických příběhů. S každým čtením své jméno slýchával častěji a častěji, ale tváře, z jejichž úst byla vyřčena, znal méně a méně.

Koho už ale znal, ale jeho tvář mohl spatřit až na závěrečném programu byl Meddy. Předtím slyšel jen jeho hlas na discorodových hovorech.

Jakmile ho uviděl naživo , o velké sympatii se nemohlo pochybovat. Sedel v zadní řadě, tak jsko letos. Už od prvního pozdravu "Ahoj," věděl, že si budou skvěle rozumět. Neměl ale moc času, protože rychle spěchal za svým ateliérem. Kdyby měl víc času, jistě by si popovídal rád.

Na onen discord server se dostala i Týna, když do jejich skupiny , možná to byl osud, jakousi náhodou přiletěla on-line pozvánka na ig skupině muzikálového ateliéru.

Všimla si, že Kryštof asi na něm tráví hodně času, každá druhá zpráva s tagam @everyone byla od malé hlavičky s obrázkem z Rychlých šípu a tiskacími písmeny KRYŠTOF. O tom, že by to byl někdo jiný se nedalo ani polemizovat.

Nejdřív nevěděla, jestli se má na večerní hovory připojit, ale když už tam byla, využila šance a jednoho říjnového večera se připojila. Tímto dnem to všechno začalo.

Skoro každý večer se scházeli v online světě, hráli společenské hry a bylo všechno ok. Za tu dobu vzniklo mnoho meme, uspořádaly se desítky kaleb a vzniklo pár vztahů...( viz. Konrád a Dan backstory)

listopad 2023

Čas plynul a jejich přátelství rostlo jako z vody. I když žili i své vlastní životy a studiem, každý si čas občas našel. Jednou se sešlo 5 lidí,  po druhé 3, někdy i 8, ale jednu dobu se pravidelně připojovali Meddy s Kryštofem a Týna s Domčou.

Na předních příčkách se drželo Make it Meme, Bývalý favorit Bang ostával vzadu, neurazí, nenadchne Karty proti lidskosti. Divokou kartou se stala Krycí jména, ale nikdo neměl na kmotra Solo.

Sólo byla karetní hra, podobná UNU, lehce kontroverzní, vyvolávající mnoho nepokojů mezi hráči. Mnoho z nich bylo kvůli + 4 proklínáno, kvůli kolotoči padaly výhružky smrti. Nejvíce teda Týně, která nejčastěji vyhrávala. Sedět vedle ní - utrpení.

Nicméně každý z hráčů byl občas proklínán. Kromě zákeřných karet ovlivňovaly hru různé vtipy, tedy především Muži vs. Ženy. Oba chalani si z obou dievčat utahovaly nehorázným způsobom.
Ženy sami od sebe nevyvolávaly konflikt, ale po agresivním útoku se museli začít bránit. Začala válka, ženy vs. Muži,

První dotekWhere stories live. Discover now